To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

Garaż - Auto wolno hamuje silnikiem

Anonymous - 2012-01-03, 22:30
Temat postu: Auto wolno hamuje silnikiem
Witajcie tak jak w temacie od paru dni mam dziwną przypadłość ,jadąc autem po puszczczeniu gazu auto nie zwalnia odrazu dopiero po dłuzszym okresie. Mam drugiego seata i w nim jest wszytsko ok znaczy rozpędzam się autem puszczam gaz auto hamuje silnikiem w tamym nie zabardzo to mu wychodzi zarówno na paliwie jak i gazie. Miał ktoś z czymś takim doczynienia.
Auto to seat cordoba 1,6 75 konna 97 rok.

Bruno - 2012-01-03, 23:29

być moze jest słaba kompresja nic innego mi do głowy nie przychodzi :roll:
Anonymous - 2012-01-04, 09:55

pinów
Bruno napisał/a:
być moze jest słaba kompresja nic innego mi do głowy nie przychodzi :roll:

Raczej nie "odcina" mu paliwa jeśli chodzi o bene. Masz problem z TPS prawdopodobnie, silniczek krokowy masz na 4 czy 6 pinów??

Anonymous - 2012-01-04, 15:11

powiem szczerze że nie wie , narazie nie sprawdze bo żona pojechała do pracy będę wiedział dopiero jutro. A jakie ma znaczenie ilość pinów do potencjometra przepustnicy (TPS)?
Anonymous - 2012-01-04, 16:06

W TPSie masz na bank4 piny (5 wolny) ale chodzi o liczbe pinów w silniczku krokowym
Anonymous - 2012-01-04, 17:10

Źle mnie zrozumiałeś toffic chodziło Mi o to jakie ma znaczenie ilość pinów pomiędzy 4 a 6 w silniczku krokowym do TPS?
-pawlo111 - 2012-01-04, 23:18

na 99,9% krokowiec.

A jak zmieniasz biegi to między zmianami zostaje chwile na obrotach?

Anonymous - 2012-01-05, 05:36

dokładnie, czasami potrafi się chwile zawiesić na 2000 pożniej powolutko spada do 1100. Jak zatrzymam auto to spadają do 900 i tak stoją,
Płonek - 2012-01-05, 11:08

Ja robiłem takie coś w Polo 1.0 mpi, wydarłem przepustnicę z krokowcem (jest zintegrowane tam, nie wiem jak tutaj ale chyba też) wyczyściłem ją porządnie z syfu wszelakiego, przedmuchałem solidnie sprężarką, założyłem i skalibrowałem vagiem. Problem znikł.
Anonymous - 2012-01-07, 16:15

wyczyśiłem silniczek krokowy obroty troche jakby lepiej chodziły no i auto zaczyna hamować ale to nie to. Silniczek krokowy mam na 6 pinów, gówno to oznacza?
Miro - 2012-01-07, 17:36

a może czyszczenie nie pomoże tylko wymiana. najlepiej jakbyś podmienił sobie na inny na chwile.
Anonymous - 2012-01-07, 18:29

Dominik28 napisał/a:
Silniczek krokowy mam na 6 pinów, gówno to oznacza?

Oznacza tylko tyle, że przyczyną może byc silniczek albo TPS

Anonymous - 2012-01-08, 07:56

Mógłby ktoś z forum łopatologicznie wytłumaczyć Mi jak można sprawdzić TPS i ten silniczek bo z tego gówno powiedział toffic ma potencjometr w środku. Wiem tylko że robi to się miernikiem, trzeba najpierw silniczek krokowy schować i zmierzyć, pózniej wysunąć i zmierzyć robi to się podając nieduże napięcie w odpowiednie styki w sliniczku. I na tym teoria się kończy, na google nie mogę znależć opisu do seata lub przynajmniej do polo. A dodam że jak podpinam samochód do komputera ,,polski vag'' to nic nie wykazuje, żadnych błędów. Gdzieś wyczytałem że trzeba zrobić adaptacje przepustnicy?

Jeszcze jedno pytanie mechanik przestawił Mi niedawno zapłon pewnie go przyśpieszył, czy takowe przyśpieszenie zapłonu może skutkować większymi obrotami na biegu jałowym a gówno za tym idzie hamowanie silnikiem będzie też nie za bardzo?

Dzisiaj zaczeły Mi znowu obroty świrować zatrzymują się na 2000 ale tylko podczas jazdy, podłączyłem auto pod komputer i poza błędem sondy lambda wyskoczyło coś takiego 281 Czujnik prędkości pojazdu G68 skasowałem błędy i niby ok. Jeśli chodzi o silnik krokowy to jaki zalecacie urzywke, zamiennik czy oryginał? Nie mam żadnego znajomego z talkim samym krokowcem by sprawdzić czy to on jest winny ,z tego też względu szkoda wywalać kase jak to nie będzie to.

Anonymous - 2012-01-15, 21:00

Bylem u mechanika ustawil zaplon sprawdzil wszystkie parametry na komputerze i jak reka odjal. Auto elegancko hamuje tak jak powinno. Mam tylko male ale czasami ale to zadko obroty zwiesza Mi sie na 2000, a dzisiaj mialem takie cos odpalam auto a tu silnik sam sobie dodawal gaz az ponad 3000. Przydusilem go na 1 delikatnie ruszajac i mu przeszlo, to juz pewnie wina silnika krokowego?
Crayzol - 2012-01-15, 21:26

Dominik28 napisał/a:
Przydusilem go na 1 delikatnie ruszajac i mu przeszlo, to juz pewnie wina silnika krokowego?


krokowiec do wymiany

Anonymous - 2012-02-06, 18:19

Okazało się jednak że to nie był krokowiec pojechałem do gościa ustawił mi zapłon pod komputerem jeszcze raz tylko że tym razem na zimnym silniku i jak ręka odjął. Tak że temat do zamknięcia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group