W tygodniu montaż, zamontuję także moduł komfortu, następnie zabieram się za tylną belkę i SWAP 256mm wentylowane na tył zobaczymy gówno z tego będzie dogu - 2016-10-29, 22:03 Czym malujesz czarne elementy? Jest to lakier samochodowy czy jakaś inna farba ?Crayzol - 2016-10-30, 09:33 akryl ral 9005Crayzol - 2017-02-11, 17:44 Żeby temat nie popadł w zapomnienie, pasuje coś napisać.
Oryginalne podgrzewane spryskiwacze z kompletną wiązką i kostkami oraz zaczepami
I od razu montaż wraz z odświeżonym liściołapem
Poliuretany wbite
złożone
Przerobiłem siłownik centralnego zamka od strony kierowcy ta,k aby zamykał się tak jak oryginalnie oraz z pilota pneumatycznie.
Wiązkę z silnika 1.8T zrobiłem na oryginalne kostki z mk2/mk3 tak by tylko wpiąć ją w skrzynkę.
I o to jest K04-023 hybryda w pełni zregenerowana i przerobiona przez firmę opTurbo ze Zgierza, naprawdę fachowa robota, dobry kontakt, konkretne informacje no i cena... bardzo dobra ;) POLECAM,
Przeróbka zauważalna już na pierwszy rzut oka, zobaczymy gówno z tego będzie po założeniu i wystrojeniu
Rupietołki po malowaniu
w międzyczasie....
Po okazyjnej cenie zakupiłem układ wydechowy z DP i końcowym tłumikiem basowym przelotowym, całość wykonana z nierdzewki, który jeździł już w mk2 z 1.8T
Rozmiar od turba do samego końca 3"
DP do złącza elastycznego owinięte bandażem termoizolacyjnym. docelowo chciałbym go owinąć aż do tylnej belki
BĘDZIE ŁUŁUTUTU
Idąc za ciosem stwierdziłem, że pasuje zabrać się także za kolektor wydechowy
kryzy pod kolektor i turbo 10mm
trochę fotek z prac rurki fi48 tak, że nie ma prawa się dusić :D Zostanie owinięty bandażem termicznym. Na szybkości przymiarka do silnika.....
po wyspawaniu
wyszlifowanie spawek i trawienie
trafił mi się oryginalny wspornik turbosprężarki oraz oryginalne śruby
Znalazłem wygłuszenie ściany grodziowej, lekkie ogarnięcie i montaż. Wszystkie zaślepki, mocowania w komorze silnika ogarnięte.
Komora silnika praktycznie ogarnięta.
Sanki z poduszkami zamontowane,
przekładnia kierownicza z wężami do wspomagania zamontowana,
serwo z pompą hamulcową 23mm oraz pompką sprzęgła zamontowane,
nowy zbiorniczek płynu hamulcowego z bocznym wyjściem na hydrol dla sprzęgła,
przednia belka z poduszką zamontowana, tylne poduszki oryginał od G60,
lewarek na linki z toledo TDI zamontowany
osłona termiczna tunelu środkowego założona
wiązka do lamp przednich zamontowana przerobiona została od razu na przekaźniku pod zasilanie wentylatorów dla klimatyzacji - tak aby wszystko wyglądało jak oryginał i w oryginalnych izolacjach
Muszę dodatkowo wykleić termoizolacją wygłuszenie do wysokości podszybia aby grodź nie nagrzewała się od turba
Gwint przód już jest :)
Po niedzieli zostało zrobić hamulce na przodzie i teoretycznie można stawiać go na koła a wtedy zabierać się za tył :)Michał_1977 - 2017-02-12, 09:05 Łoo,a gówno to za wygłuszenie grodzi? Na mk2 mi nie wygląda,nie kojarzę takiej wersji. Passat B3?
Kolektor fajny,tylko ten 2 (lub 3) wlot tak trochę prostopadle wspawany. Nie będzie utrudniało pracy?
Poza tym,nie mam pytań
hEgE1990 - 2017-02-12, 09:29 Jak dla mnie cudo KoguT - 2017-02-12, 10:37 Z jakiego materiału to wygłuszenie? Żeby się nie zajęło od ślimaka...Crayzol - 2017-02-12, 11:31 wygłuszenie grodzi ori z mk2 td ale takie samo było np. w toledo td/tdi zapalić się nie powinno to raczej materiał niepalny odporny na temperaturę nie mniej jednak chcę go wykleić tak jak ma to miejsce w passacie b3 lub golfie mk3 po samo podszybie termoizolacją.
gówno do wylotu tak faktycznie wydaje się że jest wąskie, ale zorobiło się jajo i jest praktycznie większa średnica od rurek :) nie ma się czego bać :)Crayzol - 2017-02-15, 20:12 Dolna i górna termoizolacja
bardzo fajnie siadło odizolowana jest wiązka świateł oraz przewody hamulcowe, w dodatku wpadła także termoizolacja przekładni kierowniczej , górna osłona została maksymalnie zagięta do wygłuszenia grodzi tak, że nic szczyrkać nie będzie.
Oraz przewody hamulcowe w izolacji termokurczliwej
Crayzol - 2018-08-05, 21:38 Czas by coś napisać...
Golf żyje i ja też, trochę wszystko odwleka się w czasie, ale takie życie, nie wszystko da się zaplanować. Zdjęć z prac jest multum i wrzucić je tutaj to była by masakra. Postaram się wybrać te najciekawsze i w miarę streścić to gówno się działo przez ostatnie 1,5 roku !
Hamulce ogarnięte usrałem sobie swap 256 wentylowane na tył i zrobiłem do tego belka zregenerowana zaciski poliuretany itp. nowe klocki tarcze nacinane nawiercane wentylowane, zaciski pomalowane proszkowo zregenerowane - musiałem je specjalnie przerabiać aby zmieściły się w RM-y.... to była tragedia, w belce uzupełnione wszystkie zatrzaski zaślepki mocowania itp. jak z fabryki
Ufff jakoś mniej więcej pokazałem gówno i jak, naprawdę teraz uświadomiłem sobie ile było zrobione przez ten ostatni czas!! jest tego mnóstwo. Mam nadzieję, że teraz uda się wszystko poskładać i wrzucać częściej zdjęcia z prac.KoguT - 2018-08-10, 00:23 Zawsze jarał mnie Twój temat i ciągle nie mogę doczekać się aż zobaczę na zlocie finalną wersję tego MK2...
Też miałem plan doinwestować tak MK3 ale po 12 latch zabawy życie przestawiło zwrotnicę na inny tor i teraz jest plan na Cabrio .
Crayzol, jak byś posiadał jakieś rozpiski kostek z wiązek silnikowych z MK4 to ślij na PW bo znając życie długo nie wytrzymam z 1.6 pod nogą... .Crayzol - 2018-08-11, 11:41 KoguT, odezwij się na PW coś poradzimy.Crayzol - 2018-08-29, 19:42 Motor już w budzie..... skręcania ciąg dalszy.
Uploaded with fotem.plmatiszi - 2018-09-26, 20:12 Crayzol, czesc, powiedz mi obudowe silniczka szyberdachu dobierales z innego modelu jak tak to z jakiego czy to samoróbka? Crayzol - 2018-09-27, 13:16 Przy okazji mały aktual
Dzięki koledze Arczi udało się odnowić emblematy królika tak jak oryginał szczotkowane aluminium ! jestem mega zadowolony z efektu!
Poszedłem za ciosem i zregenerowałem także gumowe listwy z przed lifta z chromowanym paskiem również u kolegi Arczi !!! kolejny raz wielki ukłon za pracę włożoną w moje listwy !