To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

AUDI - A4 B5 Grób TDi by Wodz 20"engine AFN na GTB22,235KM/450

diabolo - 2015-01-26, 20:09

nie wazne ze dół silnika jest z PD
jest pompa wtryskowa VP wiec dalej jest to VP :)

HudY - 2015-01-26, 22:09

Wodz napisał/a:

Dół silnika został zmieniony,głowica i reszta osprzętu została stara.Od dawna chciałem zrobić w miarę mocne VP. Celu jeszcze nie osiągnąłem dlatego Vp zostaje pod maską jeszcze na długo.

Pozdrawiam.


Jaki zatem jest cel? Jest sens upierać się na takie VP na granicy swoich wytrzymałości?
a mocy i tak po jakimś czasie będzie mało..

Wodz - 2015-01-26, 23:01

HudY napisał/a:
Wodz napisał/a:

Dół silnika został zmieniony,głowica i reszta osprzętu została stara.Od dawna chciałem zrobić w miarę mocne VP. Celu jeszcze nie osiągnąłem dlatego Vp zostaje pod maską jeszcze na długo.

Pozdrawiam.


Jaki zatem jest cel? Jest sens upierać się na takie VP na granicy swoich wytrzymałości?
a mocy i tak po jakimś czasie będzie mało..


Celem jest moc 210-230km i 400nm w zakresie od około 2tys/obr do 4tyś/obr nie przekraczając 440nm. Nie upieram się na VP,ja się "bawię" z VP na granicy jego wytrzymałości(VP nie hybrydy VP). Mocy zawsze będzie mało z czasem,ale w tym aucie to będzie ostatni setap mocy.

Pozdrawiam.

Antau - 2015-01-29, 22:02

Zawsze jak widziałem taką a4 w Boguchwale to myslałem że jeździ nią znajomy mechanik :mrgreen:
Jeździ taką samą tyle że miał białe felgi wcześniej ;-)

Wodz - 2015-02-22, 21:53

Witam

Brakujące boczki do wnętrza,jeszcze łokieć i będzie ok.





Pozdrawiam.

Wodz - 2015-07-11, 23:03

Przygotowania do stage 4 trwają. Udało się już zakupić prawie wszystko ;-)

- turbina wlatuje GTB22 (w drodze)
- chłodnica oleju wraz z podstawką z termostatem
- map sensor 4 bary
- wskaźnik EGT
- downpipe 3"
- większy hamulec przód
- oczywiście kolejne strojenie
















Mam jeszcze zamiar poprawić orurowanie intelcolera i zrobić je z aluminium.

Pozdrawiam

Slawek87 - 2015-07-12, 19:53

w jaki wynik celujesz?
Wodz - 2015-07-12, 21:26

Slawek87 napisał/a:
w jaki wynik celujesz?


Mam cichą nadzieje że na 220+ układ paliwowy starczy.Resumując 220KM mnie zadowoli (na razie) ;-)

Pozdrawiam.

HudY - 2015-07-12, 21:36

Tylko na jak długo haha :mrgreen: reasumując czy nakład prac i kosztów jest adekwatny do osiągów? czy nie lepiej w takim przypadku wyścigu zbrojeń wziąć 1.8t? (pomijając Nm wykrzesane z maizla przydatne do ciągnięcia przyczepy). Od czego hebel na przód?
Wodz - 2015-07-12, 22:01

HudY napisał/a:
reasumując czy nakład prac i kosztów jest adekwatny do osiągów?


OK,zgadzam się ale pokaż mi w którym przypadku jest?

HudY napisał/a:
Od czego hebel na przód?


Audi S8 D2 z układem hamulcowym brembo.

Pozdrawiam.

artur_91.1991 - 2015-07-12, 22:03

wał i korby zostawiasz seria czy z PD`ka?
Wodz - 2015-07-12, 22:17

artur_91.1991 napisał/a:
wał i korby zostawiasz seria czy z PD`ka?


Do wybuchu seria ;-)

KaziK - 2015-07-12, 22:46

Mimo wszystko jak jest zdrowa seria to 200-220KM wytrzyma bez problemu ale pasuje mieć kontrole nad EGT, doładowaniem i temp płynu jak i oleju, kto się pcha w takie mody z tym blokiem wie jak go używać :-P
Wodz życzę powodzenia w modach, sam mam nadzieję w niedalekiej przyszłości przekroczyć magiczną 2 z przodu :mrgreen:
HudY o gustach się nie dyskutuje, ja np tak samo jak Wodz wolę "ciągnąć przyczepkę" dzięki takiej ilości NM :-D

Wodz - 2015-07-21, 22:00

Kolejne "klocki" i plany.



- dokładka pod zderzak seat leon cupra (kupiona)

- zestaw wahaczy MS,,jestem mega zadowolony z wcześniejszego i ponownie kupiłem

- wstępnie został ustalony termin czyszczenia i konserwacji tapicerki skórzanej (szkoda by było zaniedbać takie rarytasy jak recaro RS4)

- usunąć emblematy przód i tył S4

- jak zrobię wszystko w końcu zrobić jakieś konkretne foto (profesjonalna sesja)

- może jeszcze w tym roku zbudować nowy silnik (hybryda na dole z PD ) większe wtryski i wykorzystać potencjał GTB22 :lol: o ile układ paliwowy pozwoli na to.



Na obecną chwilę to chyba na tyle.

przemoskubany - 2015-07-22, 21:11

relingi.. mi tu brakuje relingi xd
Wodz - 2015-07-22, 21:46

przemoskubany napisał/a:
relingi.. mi tu brakuje relingi xd


Relingów nie było i nie będzie na tym aucie. Tak ma być w tym egzemplarzu. :-D

P.S.
Jak byś czytał cały temat to nie zadawał byś tego pytania.Była już o tym mała dyskusja ;-)

Pozdrawiam.

KaziK - 2015-07-23, 18:16

Wodz napisał/a:
o ile układ paliwowy pozwoli na to.


Słyszałem, że jest głowiczka 12mm w jakims samochodzie, nie pamiętam w jakim ale nie lubi kręcić się powyżej 4000rpm, oprócz tego gdzieś w Japonii swego czasu można było dorwać gotowy zestaw 12mm pod VP37 i niby w miarę się to sprawdzało. Jakie wtryski planujesz teraz wpakować?

Wodz - 2015-07-23, 19:23

O tłoczku się dużo oczytałem i odpada 12mm. Na razie pakuje GTB22 na dotychczasowych wtryskach 230. Zobaczymy gówno wyjdzie na tych gratach,oby nie szybko korba,hehe.Nie mam pojęcia w jakiej kondycji jest moja ori pompa 11 i gówno z siebie "wydusi".
Hybrydę na dole z PD będę prawdopodobnie budował przez okres zimowy i tam zawitają 270 albo nawet 310 wtryski.

KaziK - 2015-07-24, 00:18

Sprawdzałeś ciśnienie pompy? Trzyma seryjne 12bar?
To na 310 i dobrym zestrojeniu myslę 240-250 powinno być, a i jak się postara to i 500NM tylko czy sprzęgło da rade :mrgreen:

Wodz - 2015-07-24, 18:37

KaziK napisał/a:
500NM tylko czy sprzęgło da rade :mrgreen:


Jeśli rzeczywiście będę budował hybrydę to wpadnie jakiś spiek 6-cio łopatkowy.Coś takiego:

http://www.ebay.com/itm/X...36ceb3b&vxp=mtr

Ale to są odległe plany,pożyjemy zobaczymy.

Pozdrawiam

qbass - 2015-07-24, 21:47

Wiesz coś więcej o tym producencie ? Strasznie tani zestaw - nie widziałem jeszcze takiego "na oczy".
Miałeś kiedyś w ręce produkt tej firmy ? Ciekawa alternatywa dla oemowego zestawu.

Wodz - 2015-07-25, 12:00

Nigdy nie miałem produktu tej firmy w ręku,więc ciężko mi cokolwiek powiedzieć. Po opisie w aukcji wygląda wszystko pięknie i ma być wytrzymałe. Cena bardzo przyzwoita,wyjdzie w domu za około 350$. Troszkę tego sprzedają i mają dość bogatą ofertę na ebay. Miałem ten zestaw kupować do obecnego stage,(wtedy właśnie to wyszperałem ;-) ),ale w końcu udało mi się ogarnąć sprzęgło gówno bez problemu wytrzymuje 420NM.Jeśli dojdzie do budowy hybrydowego silnika(na razie jestem napalony,zobaczymy z czasem) ,to zawita taki zestaw u mnie w aucie.

Pozdrawiam

HudY - 2015-08-18, 20:24

KaziK napisał/a:
HudY o gustach się nie dyskutuje, ja np tak samo jak Wodz wolę "ciągnąć przyczepkę" dzięki takiej ilości NM :-D

Gusty guściki.. ja tam przyczepy nigdy do swojego nie zapnę.. a ponad 200 kucy i 500Nm w serii przy męskim napędzie wykorzystuję inaczej :-P
Wodz, jeden z ciekawszych tematów na forum, zawsze chętnie zaglądam aby zobaczyć gówno się zmieniło ;-)

Wodz - 2015-09-05, 17:51

Witam.

Parę fotek z prac nad moim "grobem" i mały opis gówno się działo. Po długim postoju autko zapaliło bez najmniejszego problemu,
lecz już przy rozgrzewaniu silnika pojawiło się bardzo dużo niebieskiego i białego dymu :( .Olej rozgrzany i wymieniony na nowy,
jazda próbna i nic a nic dymu nie ubywa.Myślę turbo w końcu powiedziało dość,montujemy GTB22 które czekało w kolejce w garażu.





Po montażu GTB nadal sporo niebieskiego i białego dymy,mała załamka pomiar ciśnienia nadal nie wiadomo gówno jest grane :facepalm: .
Głowica w górę i do sprawdzenia,stan perfekcyjny.Tłoki z bloku i jest winowajca,zapieczone pierścienie na trzecim cylindrze.
Wleciał nowy komplet pierścieni oczywiście na cztery gary.Motor wy składany i problem zginął,teraz możemy działać dalej :D .
Oczywiście pod nowe turbo wleciał nowy downpipe-r 3"










Następnie czas na większy intercooler,poprzedni wydawał mi się duży do puki nie przymierzyłem obecnego.









Chłodzenie silnika również pasowało poprawić,wpadła chłodnica oleju wraz z termostatem.





Na przód założyłem większe hamulce 345mm na cztero-tłokach brembo.Wizualnie nadal za małe do kół 20",ale skuteczność w porządku.





Od 2010r nie ruszałem zawieszenia przód więc czas na komplet wahaczy.





Tu jakieś aktualne fotki.






Ogólnie przez ostatnie cztery tygodnie zaszło wiele zmian w "grobie". Projekt nadal nie skończony i będę o ważniejszych zmianach
pisał tu w wątku.

Pozdrawiam.

KaziK - 2015-09-05, 20:24

No takie mody to jest to :mrgreen: Nieźle idziesz z tematem, gratki ;-) Jakieś kreski są z nowym turbem?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group