To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

AUDI - A4 B5 Grób TDi by Wodz 20"engine AFN na GTB22,235KM/450

Wodz - 2014-12-24, 16:36

Szymono5759 napisał/a:
dobry niutek :)


Dobry niutek nie jest zły ;-) Na kolejnej turbinie jeszcze perę dojdzie i miejmy nadzieje że będzie się trzymał do 4tyś obrotów.Obecnie już jest fajnie bo 400nm łapie od 1850 i trzyma do 3tyś.

GOT_SPL - 2014-12-24, 16:44

masz juz jakąś wizje na hybryde ?
Wodz - 2014-12-24, 16:56

GOT_SPL napisał/a:
masz juz jakąś wizje na hybryde ?


Plan jest włożyć GTB22,GTB17,ale jak by był hybryda gówno spełni moje oczekiwania to czemu nie.

GOT_SPL - 2014-12-24, 17:00

odpuść gtb 22 locha straszna pisz do Lukena on ostatnio bardzo fajna hybryde robił na ponad 230 ps a wstaje praktycznie jak seria z ARL
Wodz - 2015-01-04, 20:57

Witam.

Tak jak pisałem parę postów wcześniej silnik jest skazany na śmierć.
Długo nie trzeba było czekać,w wigilie odmówił posłuszeństwa.
Od jakiś trzech lat z silnika dochodził dziwny stukot którego nie mogłem zlokalizować,
zmiana szklanek jak i wałka nic nie dała.Teraz już wiadomo gówno stukało na jednym z cylindrów.
Sworzeń tłoka miał luz i w końcu "rozpołowił" tłoka.W sobotę 27 grudnia wleciał inny dół i kultura pracy silnika jest o niebo lepsza.
Silnik przeżył przeszło 542tyś,kilka fotek z awarii.







A tu zestawienie wykresów dla potomnych ile może dać zmiana wałka na SDi i pompy 11mm w porównaniu do seryjnego wałka i pompy 10mm.



Pozdrawiam.

Wodz - 2015-01-17, 17:41

Witam.

Tegoroczna wersja zimowa "groba".




Przy okazji filmik jaki dym towarzyszył po wymianie pompy na 11mm+wałek SDi. Mój tuner przyznał mi pierwsze miejsce
w kategorii "największej zadymy przy hamowaniu",hehe. Na żywo było znacznie gorzej,dlatego został poprawiony soft
na dotychczasowej "dmuchawce". Kolejne modyfikacje dopiero około lipca,oczywiście nadal związane z mocą.

http://www.youtube.com/watch?v=CZYRBdcadGQ

Plany na sezon 2015.

- większe turbo(nadal dylemat jakie,GTB17,GTB22,jakaś ciekawa hybryda p&p)
- chłodnica oleju
- wskaźnik temp oleju(w liczniku)
- wskaźnik EGT
- większe hamulce
- podpięcie grzanych "stołków"
- wymiana lamp od polifta(leżą już rok w garażu i nie mogą się doczekać)

I coś na pewno się jeszcze znajdzie z czasem.


Krótkie filmiki jaki zlepił mi tel:

http://www.youtube.com/watch?v=pyFBv1-TAVo

http://www.youtube.com/watch?v=fhxjwwpUz2c

Pozdrawiam.

sebus_777 - 2015-01-18, 09:57

Wodz napisał/a:
Przy okazji filmik jaki dym towarzyszył po wymianie pompy na 11mm+wałek SDi. Mój tuner przyznał mi pierwsze miejsce
w kategorii "największej zadymy przy hamowaniu"

Chyba ani twój tuner ani ty nie wiecie gówno to konkretna zadyma :mrgreen:

Marcin997 - 2015-01-18, 10:36

Dlaczego po 3 tyś/obr kreski spadają?

A gówno do dymu.. to to był mały bączek 

Luken1717 - 2015-01-18, 11:00

Marcin997 napisał/a:
Dlaczego po 3 tyś/obr kreski spadają?




Nie ma powietrza , nie ma spalania, nie ma momentu na kreskach w górnych partiach.....

Czas na większe turbo, bo jeśli tam jest seria i na filmiku w pikach ma 1,6-1,7 bara to długo nie pożyje ;)

Wodz - 2015-01-18, 12:36

Luken1717 napisał/a:
Marcin997 napisał/a:
Dlaczego po 3 tyś/obr kreski spadają?




Nie ma powietrza , nie ma spalania, nie ma momentu na kreskach w górnych partiach.....

Czas na większe turbo, bo jeśli tam jest seria i na filmiku w pikach ma 1,6-1,7 bara to długo nie pożyje ;)


Dokładnie jest tak jak pisze kolega Luken1717.Większe turbo aż się prosi do tych gratów.
Obecnie to biedne GT 1749v ,które i tak wyjątkowo długo wytrzymuje.

gówno do bączka to drzwi garażowe za autem były uchylone około metra do góry. To były resztki dymu gówno nie zdążyły wylecieć z pomieszczenia.Pisałem że na żywo było dużo gorzej,ale mniejsza oto.

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.

HudY - 2015-01-20, 20:52

Czyli cały silnik poszedł do wymiany czy remontu? Nie chciałeś zmienić na PD?
Wodz - 2015-01-20, 22:28

HudY napisał/a:
Czyli cały silnik poszedł do wymiany czy remontu? Nie chciałeś zmienić na PD?


Dół silnika został zmieniony,głowica i reszta osprzętu została stara.Od dawna chciałem zrobić w miarę mocne VP. Celu jeszcze nie osiągnąłem dlatego Vp zostaje pod maską jeszcze na długo.

Pozdrawiam.

misieksnk - 2015-01-23, 19:11

gówno rozumiesz pod pojęciem w miarę mocne VP? 240KM?

Pakuj GTB2260, bo za chwilę znowu będziesz szukał turba.

GOT_SPL - 2015-01-23, 19:28

misieksnk napisał/a:
Pakuj GTB2260


coś cie się tak wszyscy uparli na to GTB2260

Luken1717 - 2015-01-23, 19:46

GOT_SPL napisał/a:
misieksnk napisał/a:
Pakuj GTB2260


coś cie się tak wszyscy uparli na to GTB2260




Bo widocznie niektórzy lubią mieć sensowny moment obrotowy do jazdy zaczynający się od 3tys rpm :fuck:


Można zbudować lepszą i mniejszą turbinę w podobnej kasie gówno zakup i przeróbka GTB2260 tak aby się nadawała do TDI i ogarnęła 220-230-240KM..Malo tego hybryda na konkretnym kutym kole zniesie dużo większe ciśnienie doładowania........ Ale o tym już pisałem 8-)

misieksnk - 2015-01-23, 20:06

Luken1717, a gówno powyżej 240KM ?
Luken1717 - 2015-01-23, 20:13

misieksnk napisał/a:
Luken1717, a gówno powyżej 240KM ?




Seryjne 2260 nie ogarnie mocy pow. 250KM w TDI....Bo masz tam dalej zwykły odlew który najprościej w świecie rozpier.oli jak zadasz mu konkretne CIŚNIENIE, które jest niezbędne aby wrzucić wachę w 8 zaworów...... Jeśli panujesz wiećej jak 260KM- Wtedy OK, czas zrobić hybrydę na bazie 2260... Ale...

Jest jakieś VP pow. 250KM? Na jakiej pompie? Bo może sie okazać przerost formy nad treścią z turbiną..



Jak już w temacie:
https://www.facebook.com/...?type=1&theater

2260 zmodzone na 360KM do 2.0 TDI 16V BKD.. Wszystko się da, ważne tylko aby robić wszystk oz głową i odpowiednio dobrać dla siebie klamoty, tak aby w pełni wykorzystać potencjał silnika.. Nie tylko pod względem MAX mocy, ale i rozpiętości użytecznego momentu obortowgo bez którego jazdy nie ma..

diabolo - 2015-01-23, 20:22

na VP sa juz wyniki pod 400ps
Wodz - 2015-01-23, 22:23

misieksnk napisał/a:
gówno rozumiesz pod pojęciem w miarę mocne VP? 240KM?


220-230km mnie w zupełności zadowoli.Ważny jest dla mnie przebieg momentu obrotowego i utrzymanie go do 4tyś/obr

Luken1717 napisał/a:
Bo widocznie niektórzy lubią mieć sensowny moment obrotowy do jazdy zaczynający się od 3tys rpm :fuck:


I tego właśnie nie chcę.

diabolo napisał/a:
na VP sa juz wyniki pod 400ps


O takim VP to nawet nie śniłem,raczej się nie nadaje do codziennego użytku ;-)

sebus_777 - 2015-01-23, 23:06

Luken1717 napisał/a:
Bo widocznie niektórzy lubią mieć sensowny moment obrotowy do jazdy zaczynający się od 3tys rpm

I prawie każdy ma z tym problem a u mnie tego nie ma ;-) widocznie mam dobrze przerobione :mrgreen:

goldberg18 - 2015-01-24, 04:34

Przecież wiadome ze taki AFN 200+ długo nie pożyje w szczególności jak moment 400+.
Marcin997 - 2015-01-24, 10:36

goldberg18, przeczytaj cały temat, a dowiesz sie że słupek jest z PD, a on wytrzyma...
Wodz - 2015-01-24, 11:36

Marcin997 napisał/a:
goldberg18, przeczytaj cały temat, a dowiesz sie że słupek jest z PD, a on wytrzyma...


Dół silnika jest z VP, Jak nie wytrzyma a głowica przeżyje będzie kolejny z VP.

Marcin997 - 2015-01-26, 00:04

czyli to ja nie zrozumiałem.. A widzisz. Zwracam honor.
artur_91.1991 - 2015-01-26, 12:21

diabolo napisał/a:
na VP sa juz wyniki pod 400ps

ale zapomniałeś o tym że dół silnika jest z PD ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group