Garaż - Ściągnięcie skrzyni biegów
KoguT - 2013-01-19, 22:34 Temat postu: Ściągnięcie skrzyni biegów Ostatimi czasy robiłem sprzęgło. Strasznie się osiepałem żeby wyciągnąć i założyć skrzynię... Teraz wysypała mi się skrzynia. I chciałbym uniknąć męczarni z siepaniem.
A dlaczego? U mnie w silniku 2.0 założona jest skrzynia typu 020. I mocowanie wewnętrznego prawego przegubu deczko "zachodzi" za koło zamachowe. Takim oto sposobem nie idzie po prostu odciągnąć skrzyni w lewo od silnika. Czy jest jakiś prosty sposób na wyjęcie skrzyni? Jakieś obrócenie jej i wtedy po skosie albo coś?
Wiadomo że półośki odkręcone i lewy mcperson ze zwrotnicą wyjęty, oraz blaszki (ta pod spodem i z tyłu silnika) osłaniające zamach odkręcone.
Bruno - 2013-01-19, 22:37
jak tak bardzo ta flansza utrudnia sprawe to ja odkręć... albo na śrubie masz albo seger
Danielloo - 2013-01-19, 22:50
KoguT napisał/a: | lewy mcperson ze zwrotnicą wyjęty |
a po kiego grzyba? w żadnym wypadku nie przeszkadza.
jak juz chcesz wyjmować z flanszą to skrzynia różnicówką do góry i powinno wyskoczyć. ale odkręcenie flanszy to najlepsze wyjscie. chyba że tak bardzo nie chce sie oleju spuścić ..
KoguT - 2013-01-19, 23:28
właśnie sie kapnalem jak oglądnąłem dokładnie skrzynie
dzięki pany
olej i tak wymienię więc będzie spuszczany
a jaki olej najlepiej wlać?
Danielloo - 2013-01-19, 23:38
Carlube 75W90 - bezproblemowy uniwersalny do skrzyń, w zimie dobrze sie sprawuje nie gęstnieje tak bardzo
Bruno - 2013-01-20, 08:40
Danielloo napisał/a: | Carlube 75W90 |
dokładnie ten sam lałem kiedyś
Anonymous - 2013-01-20, 09:34
Danielloo napisał/a: | Carlube 75W90 - bezproblemowy uniwersalny do skrzyń, w zimie dobrze sie sprawuje nie gęstnieje tak bardzo |
Jeszcze lepszy a niewiele droższy robi bodajże ELF 70W90 mega na doże mrozy i synchronizatory
|
|
|