VAG-PODKARPACIE.PL Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG
VOLKSWAGEN - Polo 9N by Got_spl
sebus_777 - 2013-12-07, 18:31
b_przemo napisał/a:
od razu utnij sobie pomocnicze w połowie i zakładaj połówki tylko, w przeciwnym razie będziesz szybko zdejmował gwint żeby to naprawić :) w ogóle bez pomocniczych jest trochę beton bo przy skręconym na max w dół bije o górny talerzyk kolumna gwintu i bez pomocniczej ciężej się kręci gwintem. Ustawienie optymalne to gwint do spodu, połowa pomocniczej i góra 1.5-2cm odboju zostawić trzeba żeby sobie coś tam amortyzowało ;)
u mnie jest tak
[url=http://img9.imagesha...022.jpg]Obrazek[/URL]
Na gwincie jeździ się bez pomocniczych one są do niczego nie potrzebne, uniemożliwiają tylko zrobienie porządnej gleby DJ_SM - 2013-12-07, 18:48
sebus_777 napisał/a:
uniemożliwiają tylko zrobienie porządnej gleby
true GOT_SPL - 2013-12-07, 20:03 wiec nie ma srania po gałęziach jak to mówią wylatują całkiem pomocnie b_przemo - 2013-12-07, 23:14 tyle że nie w przypadku Ibizy 6L i polo 9N, w golfach, itd Luken w Ibizie też jeździł bez a potem ze sprężynkami i nie ten komfort a różnicy w glebie jakiejś mega nie ma
łączniki mam oryginał te gówno były na serii, nie trzeba zmieniać.DJ_SM - 2013-12-08, 09:26 b_przemo, równie dobrze można nakrętki nie skręcac na sam dół tylko 1cm zostawić i efekt ten sam b_przemo - 2013-12-08, 10:06 niby tak, ale ja wole mieć pomocnicza bo łatwiej kręcić gwintem :)
Problemem w Technix w tym modelu jest to że jak się skręci na max w dół bez pomocniczej to obudowa tłoczyska dostawia praktycznie do "miseczki" od góry i na każdym małym dołku kolumna wali w poduchę. Ja po takiej jeździe przez 3-4 miesiące rozwaliłem sobie łożyska poduszki amortyzatora.Anonymous - 2013-12-08, 11:20
sebus_777 napisał/a:
b_przemo napisał/a:
od razu utnij sobie pomocnicze w połowie i zakładaj połówki tylko, w przeciwnym razie będziesz szybko zdejmował gwint żeby to naprawić :) w ogóle bez pomocniczych jest trochę beton bo przy skręconym na max w dół bije o górny talerzyk kolumna gwintu i bez pomocniczej ciężej się kręci gwintem. Ustawienie optymalne to gwint do spodu, połowa pomocniczej i góra 1.5-2cm odboju zostawić trzeba żeby sobie coś tam amortyzowało ;)
u mnie jest tak
[url=http://img9.imagesha...022.jpg]Obrazek[/URL]
Na gwincie jeździ się bez pomocniczych one są do niczego nie potrzebne, uniemożliwiają tylko zrobienie porządnej gleby
tylko akurat w tych modelach sprezyna nie moze 'latac' bo przy kazdym podniesieniu auta bedzie rozpadac sie łozyskoGOT_SPL - 2013-12-08, 11:22
PiterVR6 napisał/a:
tylko akurat w tych modelach sprezyna nie moze 'latac' bo przy kazdym podniesieniu auta bedzie rozpadac sie łozysko
dobrze wiedzieć nie planuje jakiejś mega strasznej gleby wiec i pomocnicze pewno postaną tylko w mniejszej ilości zwojówGOT_SPL - 2014-01-10, 23:40 ostatnim czasy zostało ogarnięte oświetlenie w środku juz wszędzie znajdują sie moduły LED domowej produkcji spisują się nad wyraz dobrze dosłownie jak w dzień ,dołożony wskaźnik doładowania wpadł dosłownie za prawie darmo wiec szkoda było nie założyć zmiany też następują w sekcji CA sub AudioSystem zmienił właściciela teraz planowany jest RF t1 w słusznej obudowie BR ,powoli trzeba troszkę ogarnąć jedną stronę auta bo było spotkanie z przedstawicielem się zagapił i wjechał w mnie podczas wyprzedania ,ale jak to mówią grube projekty robią się po dzwonieGOT_SPL - 2014-01-21, 11:13 Up
i dotarła paczka z RF T112D2 nówka szt prosto z USA w koncu będzie jakiś sensowny sub do uzupełniania pasma
teraz czekam aż Hehepack będzie miał coś czasu i wystruga mi obudowęHarnaś - 2014-01-21, 14:30 No myślę że pod dobrym piecem to już naprawdę dobrze zagra Czekam na gotowca i chętnie posłucham hehepack - 2014-01-21, 14:36 chciałby dostać pewno z kilo. jakiś piec już upatrzony ? 1 czy 4 ohmy ?GOT_SPL - 2014-01-21, 14:41 na chwile musze przebidować i pod 4ohm ale mam upatrzoną tarantule do tego i było by 2kilo przy 1ohm jak sprzedam GZHA to kupuje albo soundsteam bądź jakiegoś mocnego hifonica i nie zaszkodził by jakiś mały bufor w bagażniku , na razie czekam aż pozałatwiasz Paweł swoje sprawy i daj znać kiedy będziesz miał czas to strugniesz mi odpowiedni kibel pod tego suba z odpowiedniej grubości ścianek by ich nie rozerwał hehepack - 2014-01-21, 14:51 pod 2 kw to on długo nie pożyje. a może dls a6 w 1 ohmGOT_SPL - 2014-01-21, 14:52 piec max do 900zł ma być przy 1ohm z 1,5kw minimum A6 też by było tylko kwestia dostępności
jest jeszcze Helix SPXL 1000 w tej cenie sie miesci ale mowie pierw GroundZero muszę sprzedać i w tedy będziemy myśleń nad nowymGOT_SPL - 2014-01-30, 17:56 wiec piecyk zamrowiony pomału idzie do mnie wybór padł na Hifonics Brutus BXi-6000D
sub będzie spięty w 4ohm na tym wzmacniaczu i myślę ze go zasili odpowiednio ,piec też powinien zagościć na dłużej gdyż pracuje przy większości obciążeń 4ohm ,2ohm 1.33ohm,i przy 1ohm do spokojnego słuchania powinno energii wystarczyć jeśli nie to czeka zakup bufora AGM,dalej czekam na skrzynkę myślę że już jest w budowie
R32klocek - 2014-03-16, 18:37 Car-audio robi mega robotęGOT_SPL - 2014-03-16, 19:15 nie wiadomo czemu rusza tylnymi drzwiami i szybami ten skromy sub
zapomniałem dodać foto skrzynki dzięki Hehepack za obudowę jak zawsze prof podejście do tematu
R32klocek - 2014-03-16, 19:27 dobrze pompuje ten głośniczek GOT_SPL - 2014-03-16, 19:29 jak się rozrusza to na pomiar z ciekawości pasuje podjechaćR32klocek - 2014-03-16, 19:32 Na pewno 140+hehepack - 2014-03-16, 19:37 a tak obiecujecie :PHarnaś - 2014-03-17, 07:28
R32klocek napisał/a:
dobrze pompuje ten głośniczek
Popieram wczoraj na spocie drzwi się że tak powiem chciały otwierać Wombat - 2014-03-17, 17:23 Car audio swoja droga masz zajawke na to a jak z buda, ogarnieta juz?GOT_SPL - 2014-03-17, 18:32
Wombat napisał/a:
a jak z buda, ogarnięta juz?
tak że z grubsza się trzyma kupy, buda mnie wali szczerze powiedziawszy auto jest do jazdy a nie ,założymy gwint i felgi jak bo jak już leża to pasuje założyć, znajdę jeszcze opony i nic więcej nie robię, Ty kiedy w końcu coś zaczniesz działać w pasku