To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

PROJEKTY - Vw Polo G60 by PR23M3K

Tommy - 2012-10-20, 16:29

fajny wózek ładnie wygląda no i pewnie jedzie... oblukam live n aparkingu jak odwiedzę szwagra :roll:
Hormon - 2012-10-20, 19:05

Auto piękne, ale pewno długo z dowodem to nie pojeździ :/.
WaCki - 2012-10-20, 23:52

Polo fajne, ale koło tragedia przerost formy nad trescia, ale z tego gówno pamietam gdzies Przemku pisales, ze to bodajze przejsciowa wersja, wiec czekam na finalne kółka. http://kibole.wroclaw.pl/historia.html
PR23M3K - 2012-10-21, 20:17

Wspominalem przy rozpoczeciu pracy przy Mk1 do jakiej formy bede dazyl, z tym ze pewnie dojdzie jeszcze przedni spojler do kompletu. Wtedy kola sie zmieszcza :)


Anonymous - 2012-10-21, 20:19

PR23M3K, fura jak marzenie :pilka: , powiedz mi czy ciężko(o ile kupowałeś, lub masz rozeznanie) dostać jakiekolwiek reperaturki do tego polo czy też audi 50...ogólnie bo przymierzam się do czegoś podobnego.
PR23M3K - 2012-10-21, 20:24

Do siebie nic nie kupowalem z reperaturek, w PL moze byc problem z dostaniem czegokolwiek, za to sporo rzeczy z laminatu jest u pepikow i na ebay.de ;-)
Adis - 2012-10-21, 21:25

PR23M3K, auto bajka tylko jedną rzecz bym zmienil bo mnie torszke razi a mianowicie wydech, wiem ze to auto przedewszystkim ma zwijac asfalt ale na tak superowy projekt cos bym pomyslal nad tym koncowym wydechem ;-)
PR23M3K - 2013-02-25, 23:39

Temat sie troche przykurzyl to moze troche info o planach na ten sezon, za bogate nie beda bo ostatnio motywacji nie mam, no i priorytety w zyciu sie zmieniaja.

Jak cos to PLS'y sa do sprzedania, a najchetniej bym sie zamienil na skrecana felge w 14", najlepiej 7/8j (np th line :mrgreen: )

1. Wydech a raczej koncowki do zmiany, na pojedyncza, pasujaca do klasyka.

2. Jako ze moje mk1, z salonu wyjechalo jako GT, postanowilem nawiazac do korzeni. Wpadnie znaczek na klape POLO GT, dzisiaj dotarly najklejki na boki auta.
Zakupic musze jeszcze galke zmiany biegow z logiem GT.



3. No i najwazniejsza kwestia na ten sezon to koncowe wystrojenie auta u Tomka pod kolko 65 mm, wieksze wtryski, tylko najpierw musze zmienic pompe paliwa, bo dostalem info ze seria nie wydoli.

Tord - 2013-02-25, 23:50

PR23M3K pogratulować wozu bo jest naprawdę konkret :shock:
Anonymous - 2013-07-21, 23:13

Tomek ustawił poprzeczkę dość wysoko i nie jest to raczej ostatnie jego słowo:

PR23M3K - 2013-07-22, 01:25

Ma jakies dodatkowe mody oprocz przepustnicy z G60 ? na jakim doladowaniu ten wynik ?

Ja jeszcze zmienie linke sprzegla i tez uderzam do Ciebie :-)

Anonymous - 2013-07-22, 08:33

coś lekko ponad 1.5 bara, więcej kompresor nie chce dmuchać
LyszyK - 2013-10-13, 16:50

Halo! !

Dzieje sie coś tutaj ?

JuStIcE - 2013-10-13, 17:05

LyszyK, auto poskładane, śmiga :-) Ostatnio Przemek pojawił się na zakończeniu TKRu i miałem przyjemność obczaić na żywca - jest kosa i tylo :-)
PR23M3K - 2013-10-13, 21:25

niedlugo powinien sie pojawic wiekszy update, poki gówno, dwie foty auta na PLS'ach:
ps, tak wiem wiem, koncowki wydechu do zmiany, ogarnie sie je jeszcze :-P




Sławek - 2013-10-13, 22:27

Jakbyscie kiedys mysleli ze kolo głowy lata wam komar a go tam naprawde nie ma, to znaczy, ze za wami jedzie Przemek polówką :mrgreen:
PR23M3K - 2014-04-26, 14:04

Maly update
Dzisiaj odbylo sie hamowanko RS Motorsport, wykres poniżej. Polo musialo zostac shamowane przy 10% obciazeniu i ciekawe doladowanie sie pokazalo :-P





Liczylem na 2xx ale coz, wazne ze daje duzo frajdy z jazdy :-)

GOT_SPL - 2014-04-26, 14:20

PR23M3K, ta moc na ta masę i tak robi dobre zamieszanie
PR23M3K - 2014-04-29, 20:48

ehhh, rozpetala sie niezdrowa dyskusja, prosze moda o wyczyszczenie i poki gówno zablokowanie tematu.
PR23M3K - 2014-09-19, 21:05

dzisiaj odwiedzilem hamownie w Carera tuning, tam hamowalem Polo jeszcze w budzi 86c2f:
- 226,7 KM / 267,6 Nm - 3bieg z podwojnym stozkiem
- 218,6 KM / 268,8 Nm - 3bieg ze stanardowym powrotem do kompresora
- 212,5 KM / 249,6 Nm - 4bieg z podwojnym stozkiem
- 208,8 KM / 248,3 Nm - 4bieg ze standardowym powrotem do kompresora
Doladowanie ~1.8 bara



Dla wyjasnienia i unikniecia zbednych dyskusji hamowalem tam auto tylko dla celow porownawczych z wykresami jeszcze w czarnym Polo, żeby zobaczyć czy jest jakas roznica, takze nie uwazam ze one sa wiarygodne ;-)

PR23M3K - 2015-08-22, 12:56

Wrzucam update, gówno by odkurzyc troche temat,
Kolejne zmiany beda dotyczyly glownie wnetrza auta.

Short shifter, w tym miejscu chcialem podziekowac Tomkowi za jego wykonanie !!!





Czerwona obwodka grilla + dokladka z Golfa mk1 GTI


Customowy znaczek na klape, napis "POLO" nawiazuje do oryginalnego znaczka POLO GT z tego auta:







Naklejki na bokach auta zgodne z oryginalem z wersji GT:

Dyluś - 2015-08-23, 04:38

Mi się podoba.
Nie myślałeś nad siedzeniami kubełkowymi?

PR23M3K - 2015-09-02, 20:22

Fotel pasazera gotowy, na miejscu kierowcy pojawi sie typowy kubelek obszyty tym samym materialem:


Dexter - 2015-09-02, 20:39

PR23M3K, kurde mogłes dać dwa kubełki tak obszyte bardziej by pasowało. A ogolnie polo robi mega robote ;) tylko pogratulować
KoguT - 2016-04-09, 09:38

Czekam na więcej fot i modów :prosze: .
Pokaż jak się prezentuje schifter na pokładzie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group