To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

VOLKSWAGEN - VW Vento by Pelcu

Pelcuu - 2016-10-22, 21:32

zeniTh napisał/a:
sam blacharke robisz czy ktos Ci to robi ?

blacharke robie sam pomału ale staram sie robić dokładnie żeby pare lat pojezdzić tym autem
a jeśli chodzi o malowanie to do podkładu robie osobiście a malowanie dam komu innemu sie wykazać ja jedynie zrobie wszystkie wnęki i drzwi od wewnątrz oraz komore silnika ale to dopiero po wyjęciu obecnego

irocket - 2016-10-22, 21:48

Ciekawa lotka na tym Toledo jest ;-) Skoro nie będzie swapa, to pewnie jako dupowóz służy do czasu poskładania Venta, a potem w świat pójdzie
Pelcuu - 2016-10-22, 21:59

irocket napisał/a:
Ciekawa lotka na tym Toledo jest ;-) Skoro nie będzie swapa, to pewnie jako dupowóz służy do czasu poskładania Venta, a potem w świat pójdzie

ta lotka jest oryginalna z toleda ale tego przed liftem a toledo pewnie tylko do marca będzie jezdzić a potem silnik wyciągam a reszta za złom jak byś coś potrzebował do swojego to po nowym roku idzie w rozbiurke

gruber23 - 2016-10-22, 22:32

tylko daj kolego tego swapa zrobić komuś ogarniętemu bo póżniej bd a nie jedzie a pierdzi itp tak jak to niektórzy robią :fuck:
Pelcuu - 2016-10-23, 14:00

ja tylko wkładam motor w całość a instalacje będzie robił sebus777
silnik sprawdzony bo z kolegi leona, sebek go wyciągał i wie jak to jedzie



to cudeńko na wiosne wpadnie pod maske

gum_rbr - 2016-10-23, 22:49

Pelcuu, (to cudeńko) jaki ty w tym widzisz potencjał ? bo nie rozumiem
irocket - 2016-10-24, 07:22

Na pewno trochę większy niż w AFN (bez urazy Wodz jak to czytasz :-P )
Pelcuu - 2016-10-24, 21:45

gum_rbr napisał/a:
Pelcuu, (to cudeńko) jaki ty w tym widzisz potencjał ? bo nie rozumiem

Chodzilo mi o to ze jak mam wyciagac podchodzonego afn-a z toleda i nie wiedziec ile mi to pochodzi to wole wsadzic juz cos lepszego i cos przy nim wiecej pomodzic, poza tym 157 koni na vento to juz jakis dobry poczatek. Chyba źle nie mysle

gum_rbr - 2016-10-25, 17:01

Pelcuu, z samych wtrysków i programu 157 koni?na seryjnej pompie i Turbinie?
Pelcuu - 2016-10-25, 19:10

gum_rbr napisał/a:
Pelcuu, z samych wtrysków i programu 157 koni?na seryjnej pompie i Turbinie?

Program byl robiony jeszcze jak silnik byl w leonie. Osobiscie bylismy przy tym jak bylo robione. Robil go gregor w Jaśle. Tez sie dziwilem ze mozna z niego az tyle wyciagnac, ale jak widac sie da.

artur_91.1991 - 2016-10-25, 20:41

gum_rbr napisał/a:
na seryjnej pompie

pompa jak jest w dobrym stanie spokojnie wystarcza do 180 koni.
Tylko wtedy obowiązkowo FMIC i jakieś turbo hybrydowe ew. ARL i 230

Pelcuu - 2016-10-25, 21:41

narazie nie ma gówno wybiegać za bardzo turbo z arl kiedyś wpadnie ale pierwsze trzeba to wszystko poskładać i uruchomić icka sie jakiegoś wstawi na przód na pewno a wyciągnął z niego 157koni tyle na ile sprzęgło mogło wytrzymać chociaż i tak dwu mas po dwóch tygodniach zaczął sie odzywać
zamach i tak pójdzie z 1z docisk a reszta z vr-ki i wtedy można będzie modzić coś więcej
ale puki gówno trzeba blacharkę dokończyć i brać sie za malowanie a na końcu silnik
jak już wszystko będzie jezdzić to zaliczy sie hamownie i wtedy będzie wszystko jasne

Wodz - 2016-10-25, 22:53

irocket napisał/a:
Na pewno trochę większy niż w AFN (bez urazy Wodz jak to czytasz :-P )


Czytam,czytam i śmieję się sam do siebie :lol: Powiedz mi kolego niby czemu większy od AFN,1Z, a nie jest czasem odwrotnie? :mrgreen:

gruber23 - 2016-10-25, 22:57

Wodz, to samo mam w głowie heheheheheh
irocket - 2016-10-26, 07:33

Wodz, chodziło o trochę większy potencjał w ASV niż w AFN, chociażby przez to, że w ASV chip może iść po kablu, w AFN trzeba wylutować chip za pierwszym razem (i kolejnym, chyba, że się podstawkę doda). Ale tak na prawdę gówno ja tam się znam :-P W każdym razie przy serii ASV i AFN to ASV ma imho łatwiejszy start w wyższą moc.
Wodz - 2016-10-26, 08:28

irocket napisał/a:
Wodz, chodziło o trochę większy potencjał


Chyba nie do końca rozumiesz słowo "potencjał",albo ja. ;-) Koniec gadki nie na temat,pozdrawiam

artur_91.1991 - 2016-10-26, 10:24

irocket napisał/a:
chodziło o trochę większy potencjał w ASV niż w AFN, chociażby przez to, że w ASV chip może iść po kablu, w AFN trzeba wylutować chip za pierwszym razem (i kolejnym, chyba, że się podstawkę doda).

Mało czytasz broszur Karol. To że ASV to nie znaczy że idzie po kablu. Dużo zależy od sterownika :) Np u mnie ALH to jest identyko gówno ASV, różnica jest tylko w wtryskach a trzeba lutować. :)
Plusem jedynie to że ASV można znaleźć świeższego niż AFN :)

Pelcuu - 2016-10-26, 21:20

Plusem jedynie to że ASV można znaleźć świeższego niż AFN :)[/quote]
Z poczatku w planach byl AFN ale tez do konca nie bylem przekonany gówno do stanu silnika puki gówno chodzi fajnie ale jak zaczal bym przy nim cos grzebac to nie wiadomo jak dlugo by sluzyl
A ten trafil sie okazyjnie za dobra kase i z oryginalnym przebiegiem
Tak do konca to tez sie malo znam na tym ale jazda na lpg i redukcja przy kazdym wyprzedzaniu z mysla czy dam rade czy nie juz mi sie znudzila

Wodz - 2016-10-26, 22:01

artur_91.1991 napisał/a:
Plusem jedynie to że ASV można znaleźć świeższego niż AFN :)


A prawda jest taka że jak zaczynasz modzić to przynajmniej "podstawowy" remont pieca nas nie ominie :-|

Pelcuu napisał/a:
ale jak zaczal bym przy nim cos grzebac to nie wiadomo jak dlugo by sluzyl


Zrobisz jak pisałem wyżej (głowica, pierścienie, uszczelnienie silnika), program ktoś ogarnie z głową to te silniki znoszą dużo.Akurat ASV itp w porównaniu do 1Z,AFN trochę mnie NM (częściej pokazują korby :shock: )

Pelcuu - 2016-11-27, 16:33

No gówno prawda to prawda ale jak auto bedzie wiecej stalo jak jezdzilo to tez pare lat posluzy


A więc zeby nie było ze znowu cisza w temacie to troszke aktualności
vento przyjechało już pod dom cała blacha została zrobiona gdzie jaka dziurka to została zaspawana rdza ze szlifowana i podłoga po prostowana całość zrobiona epoxydem i na to konserwacja





a teraz coś przez gówno miałem konflikt z przyszłą żoną ale na szczęście zakończył sie
pozytywnie


nowa deska z podświetlanymi nawiewami zostanie tylko przerobić diody w podświetleniu na czerwone


słoneczniki podświetlane i niestety też trzeba doprowadzić instalacje pod nie


no i wreszcze schowek którego szukałem od bardzo dawna i gówno najlepsze w kolorze deski i do tego kierownica obszyta czerwoną nicią



i gówno najlepsze zostawiamy na deser biała skóra z regulacją wysokości fotela pasażera
jak i kierowcy tylna kanapa jest doslownie nowa a przód trzeba dobrze wyczyścić

do tego wszystkiego doszły 4 nowe boczki niestety obite materiałem ale w planach jest obicie skórą i cała masa plastików ze środka auta
wszystkie graty staram sie kompletować na bieżąco ale końca nie widać
puki gówno od poniedziałku trzeba zająć sie kosmetyką i wyciągnieciem starego 1,8 AAM
no i brać sie za komore silnika

hEgE1990 - 2016-11-28, 08:29

Kierownica fajniutka ;-)
Karol096 - 2016-11-28, 12:23

Fajna skóra ;-) a zmiana koloru będzie czy ci przeszło ? :-P
Jareek - 2016-11-28, 13:19

Dobrze działasz!!
Pelcuu - 2016-11-30, 19:58

Karol096 napisał/a:
Fajna skóra ;-) a zmiana koloru będzie czy ci przeszło ? :-P

hm.. chyba raczej będzie ale dokładniej będzie wiadomo bliżej wiosny bo puki gówno zima idzie i vento garażuje sie . Jak narazie ciąg dalszy kompletowania gratów miedzy innymi sprzęgło vr6
ic i złącza elastyczne najlepiej w jakimś kolorze bo chce aby pod maską jakoś to wyglądało no instalacja bo skrzynie z toleda pewnie pożyczę :prosze:

Pelcuu - 2016-12-21, 20:49

Kolejna część ukladanki Zdobyta instalacja z golfa 3 afn wielkie dzięki dla crayzol-a za sprawne wyciągnięcie instalacji z golfa po nowym roku wpadnie również kompletna klimatyzacja i licznik od Tdi i pomału zaczynamy działać czasu mało a do dynowki pół roku zostało


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group