To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

Garaż - Prośba o ocenę logów

kotkunspbcrew - 2016-10-04, 19:58
Temat postu: Prośba o ocenę logów
Witam, mam problem z turbiną, na jedynce wstaje przy 3,5tys, na dwójce wstaje tak 2,2-2,5tys, trójka bierze tak przy 2tys... Czy może miał ktoś podobny problem?
Poniżej logi z dzisiaj:
http://vaglog.pl/log_280704.html
http://vaglog.pl/log_280709.html
http://vaglog.pl/log_280705.html
http://vaglog.pl/log_280706.html
http://vaglog.pl/log_280707.html
http://vaglog.pl/log_280708.html

Dodatkowo sprawdziłem błędy i znalazło: 17552 - MASOWY PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA, PRZERWA/ZWARCIE NA MASE, 17964 Przekroczona w dół granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania, 17571 błąd czujnika temperatury paliwa. Po skasowaniu błędów turbo na pierwszych biegach wstawało prawidłowo ale nie na długo, po kilku testach problem ten sam, a błędów już nie wykryło.

Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś podpowiedział gdzie może tkwić problem.

kornat - 2016-10-04, 20:36

kotkunspbcrew napisał/a:
17964 Przekroczona w dół granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania

Ten błąd odpowiada za niedoładowanie turbo sprężarki. W logach również to widać. Jest kilka opcji:
1) nieszczelny wężyk idący od zaworu N75 do gruszki turbosprężarki. Warto wymienić wszystkie na nowe, koszt do 100zł za wężyki.
2) nieszczelna gruszka turbosprężarki
3) uszkodzony zaworek N75
4) Pompa podciśnienia już jest słaba.

misieksnk - 2016-10-11, 17:20

kornat, patrzyłeś na logi? Popatrz na ostatni. Do 2,5k obr/min jest niedoładowanie a później już przeładowanie. Dziwne jest jeszcze "wysterowanie" N75, bo przy zaciętych kierownicach przeważnie jest ok 94% a tutaj nie więcej jak 64%.

Sprawdziłbym jeszcze pracę sztagi na turbie.

kornat - 2016-10-11, 20:40

Tak patrzyłem na logi. Jakby nie patrzył to bym nie napisał
Kod:
W logach również to widać. Jest kilka opcji:

Jak dla mnie dziurka w układzie podciśnienia.

kotkunspbcrew - 2016-10-29, 18:38

Z braku czasu i wiedzy auto trafiło do mechanika. Została wymieniona gruszka, uszczelnienie na pompie podciśnienia oraz jeden popękany przewód. Teraz auto hula jak należy :-) Dzięki za zainteresowanie tematem oraz podpowiedzi!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group