To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

Garaż - Passat b5 fl Brak mocy błąd

greg1986 - 2018-04-22, 12:10
Temat postu: Passat b5 fl Brak mocy błąd
Witam serdecznie wszystkich.Mam problem z Passatem b5 fl silnik 1.9tdi PD 101 km nie wiem dokładnie jaki kod silnika.Samochód powypadkowy kupiony z rozwalonym intercoolerem.Wyskakuje pod obciązeniem bład niedoladowania.Auto wogole nie jedzie...turbo sie nie załąncza.Przeplywka podmieniona na podobną zero zmian,instalacja przeplywki sprawdzona,Turbo zregenerowane w Mielcu bo bo juz pluło.Wszystkie weze podciscnieniowe wymienione caly dolot zdjety i wymyty,jak narazie zero rezultatu.Załąćam logi dynamiczne grup 03,08,011.Moe ktos pomoze z góry dzieki Panowie.Tu link do logów:
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4Sb851.html

GOT_SPL - 2018-04-22, 12:12

ile masz podciśneinia na pompie zrób test grupa 11 w silniku czy zaciąga i pompuje turbo podczas testu
greg1986 - 2018-04-22, 12:14

Robilem test wciąga sztange
greg1986 - 2018-04-22, 12:15

Podcisnienia nie mierzyłem niemam zegara niestety
GOT_SPL - 2018-04-22, 12:19

do ilu podczas testu rośnie ci cisnienie w okienku z rzeczywistym ciśnieniem , podmień czujnik ciśnienia doładowania jest łatwo dostępny jak nie pomoże to do weryfikacji podciśnienia (gruszka która zamyka otwiera obieg wody przy filtrze oleju powinna byc często pękają i nie robi podciśnienia ) i dolot


Nie piszemy postów pod postem "czytaj:

greg1986 - 2018-04-22, 12:23

Wiesz juz nie pamietam dokładnie do ilu ale podskocze sprawdzic jeszcze raz to napisze
greg1986 - 2018-04-22, 12:25

Własnie gryszka do podgrzewacza paliwa ...był tam zdjety węzyk i zaslepiony



Wysłany: Dzisiaj 13:10
Wiec tak podmieniłem czujnik cisnienia doładowania zero zmian.Zaslepiłem wezyk od podgrzewacza takze zero zmian.Robiem test w BS grupa 11 i tak wizualnie gruszka wciaga i opada ale na kompie cisnienie nie wzrasta na pozycji Off jest 958 a na On 978 max czyli nie nie dmucha....

Sorry nie dopatrznie moje z tymi postami

jaroslaw31 - 2018-08-03, 21:30

Mój pasat jak nie miał mocy to okazało się, że cewka do wymiany. Wymieniłem dwie cewki i wszystko wrociło do normy
GOT_SPL - 2018-08-04, 12:03

jaroslaw31 napisał/a:
ak nie miał mocy to okazało się, że cewka do wymiany. Wymieniłem dwie cewki

rozmawiamy tu o silniku TDI a nie benzynowym "czytaj:

-pawlo111 - 2018-08-04, 22:35

ja tu dalej obstawiał bym przepływomierz, takie podmianki na inne używki nic nie dają... nawet jak u kogoś chodzi... tylko nówka sztuka najlepiej Pierburga


ile się ja owalczyłem nie tak dawno z podobnym tematem: dodam że pod vagiem nic nie pokazywało zero błędów a auto nie jechało. Wymieniłem filtr powietrza i padła w końcu przepływka i wywaliło. Założona nowa Pierburga i auto rakieta. Dalej u brata w Pasku B6 podobna historia, non stop check wywalało, immo, egr, i od czasu do czasu też przepływka, po wymianie na nową wszystko poznikało auto śmiga...

Ja nie mówię że u Ciebie może być podobnie ale ja bym się nad tym dobrze zastanowił i nie podmieniał już nic. Baa weź dowód rej i niech ci ktoś po VIN-ie powie jaka masz mieć przepływkę, spotkałem się z przypadkami że ludzie mieli powsadzane nie to gówno być powinno ,, gówno w łapę na szrocie wpadło"



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group