Garaż - A4 B5, AFN - ocena logów
bbabik87 - 2018-12-13, 12:26 Temat postu: A4 B5, AFN - ocena logów Witam.
Prośba o analizę poniższych logów z mojego samochodu po samodzielnej wymianie rozrządu, samochód A4 B5 AFN 1996r.:
Dynamiczny, Grupa 011:
http://vaglogi.pl/log-011_QcndFtB.html
Statyczny, Grupa 000:
http://vaglogi.pl/log-000_7gh86r5.html
Jeśli do pełnej diagnostyki potrzeba zebrania dodatkowych logów prośba o info.
Z góry dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam.
spiczi - 2018-12-14, 00:16
Kolego gówno chcesz zobaczyc w logach po zmianie rozrządu?
Jeśli zablokowałeś wałek rozrządu, pompe wtryskową oraz znak na kole zamachowym się zgrywał i nie rozjechało się przy dokręcaniu napinacza to będzie ok.
Przy jakiej temp silnika był ten statyczny robiony? Silnik chyba zimny był.
Rozgrzej do 90st i wtedy sprawdź kąt wtrysku w grupie 000 i basic seting.
bbabik87 - 2018-12-14, 11:43
Wcześniejszy rozrząd miałem spierdzielony przez mechaników lub części (napinacz). Cięło pasek, silnik gorzej pracował. Teraz po wymianie rozrządu silnik lepiej odpala i jest mocniejszy.
Logi były wykonywane na rozgrzanym silniku 89.1 st. C
Nigdy wcześniej nie robiłem logów, teraz postanowiłem je wykonać dla potwierdzenia że wszystko jest ok i dlatego proszę o ocenę.
Moje wnioski i spostrzeżenia:
1. Silnik, szczególnie na zimnym, bardziej przenosi drgania na karoserię (ale równocześnie wymieniłem poduszki pod silnikiem na Febi, więc tutaj może jest problem)
2. Kąt wtrysku delikatnie do przestawienia jest ok. 68 a powinien być 49-55 (ale mam wątpliwości czy go ruszać skoro wszystko dobrze działa).
3. Turbina nie doładowuje w okolicy 3500 obr/min, przyczyny na razie nie znam, może przycinająca się kierownica/zmienna geometria łopatek...
Czekam teraz na uwagi innych użytkowników.
|
|
|