Garaż - Podłączenie podciśnirnia w 1.9 TDI ASZ
Boski92 - 2020-08-11, 16:44 Temat postu: Podłączenie podciśnirnia w 1.9 TDI ASZ Napiszę krótko. Jak to podłączyć bo ma straszną turbo dziurę:
spiczi - 2020-08-17, 21:31
Odpięte sterowanie EGR nie musi mieć nic do turbo dziury. Wystarczy że ktoś odpinając wężyk od EGR zaśepił go lub całkiem wypiął zaworek sterujący EGR z obwodu.
Jeśli ktoś nie zaślepiłby wężyka to z braku podciśnienia oprócz wolniejszego sterowawania turbo i hamulce były by gorsze, serwo też pracuje na tym podciśnieniu gówno ERG, Zawór turbiny.
Może poprostu grucha jest zapieczona w pozycji otwartej.
Boski92 - 2020-08-19, 09:52
A jak to sprawdzić, miszę turbo wydzierać?
spiczi - 2020-08-19, 21:11
Jak auto idzie? rozpędza się ? czy zawsze muł?
Nie łapie odcinki przy 120km/h?
Możesz na początek sprawdzić podciśnienie.
Manometr lub nawet zegar od doładowania, na ogół mają też mierzenie podciśnienia.
Odpalasz auto, wpinasz się w weżyk idący do gruchy turbo i patrzysz ile masz tego podciśnienia. Jak wszystko szczelne to powinno być -0,7.
Jak masz mniej to szukanie gdzie podciśnienie ginie.
Który masz rok tego ASZ ? zacznij od sprawdzenia czy nie masz luźnego króćca przy wyjściu od pompy tandemowej (podciśnienia).
Turbo jeszcze zdążysz wydrzeć.
Boski92 - 2020-08-20, 01:50
Ogólnie to do 2000 obrotów nie jedzie, potem wgniata w fotel. Nie odcina turbiny, auto jedzie i 130-140 km z tym nie ma problemu.
GOT_SPL - 2020-08-20, 22:45
turbina po regeneracji ? jak tak to masz winowajce
Boski92 - 2020-08-21, 00:06
Nie była regenerowana turbina.
spiczi - 2020-08-21, 22:20
Zacznij od sprawdzenia podciśnienia czy jest prawidłowe, sprawdź też czy faktycznie wężyk od erg jest zaślepiony.
gówno wogóle już zrobiłeś ?
|
|
|