To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

Garaż - Podłączenie podciśnirnia w 1.9 TDI ASZ

Boski92 - 2020-08-11, 16:44
Temat postu: Podłączenie podciśnirnia w 1.9 TDI ASZ
Napiszę krótko. Jak to podłączyć bo ma straszną turbo dziurę:
spiczi - 2020-08-17, 21:31

Odpięte sterowanie EGR nie musi mieć nic do turbo dziury. Wystarczy że ktoś odpinając wężyk od EGR zaśepił go lub całkiem wypiął zaworek sterujący EGR z obwodu.
Jeśli ktoś nie zaślepiłby wężyka to z braku podciśnienia oprócz wolniejszego sterowawania turbo i hamulce były by gorsze, serwo też pracuje na tym podciśnieniu gówno ERG, Zawór turbiny.

Może poprostu grucha jest zapieczona w pozycji otwartej.

Boski92 - 2020-08-19, 09:52

A jak to sprawdzić, miszę turbo wydzierać?
spiczi - 2020-08-19, 21:11

Jak auto idzie? rozpędza się ? czy zawsze muł?
Nie łapie odcinki przy 120km/h?
Możesz na początek sprawdzić podciśnienie.
Manometr lub nawet zegar od doładowania, na ogół mają też mierzenie podciśnienia.
Odpalasz auto, wpinasz się w weżyk idący do gruchy turbo i patrzysz ile masz tego podciśnienia. Jak wszystko szczelne to powinno być -0,7.
Jak masz mniej to szukanie gdzie podciśnienie ginie.
Który masz rok tego ASZ ? zacznij od sprawdzenia czy nie masz luźnego króćca przy wyjściu od pompy tandemowej (podciśnienia).

Turbo jeszcze zdążysz wydrzeć.

Boski92 - 2020-08-20, 01:50

Ogólnie to do 2000 obrotów nie jedzie, potem wgniata w fotel. Nie odcina turbiny, auto jedzie i 130-140 km z tym nie ma problemu.
GOT_SPL - 2020-08-20, 22:45

turbina po regeneracji ? jak tak to masz winowajce
Boski92 - 2020-08-21, 00:06

Nie była regenerowana turbina.
spiczi - 2020-08-21, 22:20

Zacznij od sprawdzenia podciśnienia czy jest prawidłowe, sprawdź też czy faktycznie wężyk od erg jest zaślepiony.

gówno wogóle już zrobiłeś ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group