To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

PROJEKTY - Scirocco MKII

Herbi - 2014-08-19, 16:16

Dzięki za awans :)
:fala: :fala: :fala: :fala:

Anonymous - 2014-09-29, 21:25

Herbi cos iskrzy spod sroki na dołkach :mrgreen:
Koniec - 2014-09-30, 01:08

Pancerna osłona miski zapewne :mrgreen:
Herbi - 2014-10-06, 09:42

No trochę iskrzy, ostatnio to nawet w lusterku widziałęm :) i nie było to w nocy :fala:

Jakieś tam zaległe sprawy:
Sroka była w magazynie SELECTED :)
http://selectedmag.pl/02_2014/

Oraz wywiad w Klasyczny.com :)
http://www.klasyczny.com/...gówno-od-herbiego/

Wleciałą dokładka JEdesign -kopia.




I zdjęcia z lipca :)















Cabrio też troszkę poszło w dół ;)



pat - 2014-10-06, 13:14

Ja nie wiem gówno Ty chcesz jeszcze poprawiać :-P
Qbuncio - 2014-10-06, 13:43

pamiętajcie że ten kto stoi w miejscu się cofa... ;-)

Herbi, dobre podejście - nigdy nie jest tak dobrze, aby nie mogło być jeszcze lepiej :!:

Sławek - 2014-10-06, 15:41

Qbuncio napisał/a:
Herbi, dobre podejście - nigdy nie jest tak dobrze, aby nie mogło być jeszcze lepiej


Ja znam jeszcze czasownik "przedobrzyć" :mrgreen:
Choc narazie obaw nie ma

Herbi - 2014-10-08, 08:04

Wiadomo, że auto które jeździ to niszczeje, ba! nawet to gówno stoi niszczeje, więc zawsze jest coś do poprawy, a chciał bym aby pod spodem była na pradwdę jak na zewnątrz.
Czyli poprawianie tego gówno jest. Wahacze, belka, staby w piach i proszek bo obecnie akryl sie strzasznie brudzi.
Komora tez w piach i nowy lakier, silnik wysodować i fajnie pomalować.
Jako że po "kilometrach" spoin opanowałem wirtuozerię spawary :roftl: i ruszam na powaznie z działalnością a nie tylko zabawa, to będę robił nowy cały polerowany wydech, nową klatkę bezpieczeństwa, przy okazji wzmocnic trzeba pas przedni bo zmęczyło go prawie 200KM i megaostry spiek.
Trzeba też sciągnąć kilka elementów pakietu i polakierować.
Tak, że zmieny kosmetyczne :->
;-)

TommyVW - 2014-10-08, 09:00

To jest to.Trzeba isc pelnym ogniem.powodzonka.
matti19911 - 2014-10-11, 19:57

W końcu byłem obmacałem, przewiozłem tyłek i jestem pod wrażeniem, świetnie dopracowany projekt a najbardziej podoba mi się dźwięk silnika, bajka :mrgreen:
Herbi - 2015-06-14, 10:05

Jakiś tam zastój w temacie.
Chroniczny brak wolnego czasu sprawił, że sroka poszła w solidną odstawkę, auto było tylko raz na kilkanaście dni przepalane.
Postanowiłem zrobić wszystko jeszcze raz od podstaw.
Karoseria zawieszona na obrotnicy aby łątwiej się robiło.
Tym jednak razem zostało rozkręcone WSZYSTKO oprócz słupka silnika (generealny remont w 2013r podczas podnoszenia mocy)
i wnętrza skrzyni biegów. Pisząc wszystklo mam na myśli na prawdę wszelkie części mechaniczne itp.
Każdy element został przeglądnięty i wszystko poselekcjonowałem na: szkiełkoanie, malowanie proszkowe, wymiana na nowy.

Łatwo i przyjemnie robota idzie gdyz 3 lata temu auto było już rozmontowane.
Trafiło tez nowe koło szerkości pozostają bez zmian czyli 8 i 9J. Zmieni się tylko kolor.
Obecny BBS zostaje w Cabrio bo tam siedzi idealnie :)
Wnętrze bez zmian, jedynie klatka została jeszcze raz ospawana TIGiem w celu poprawy estetyki.
Jakieś nastepne INfo w lipcu..:)









hEgE1990 - 2015-06-14, 10:27

Szacun za prace ;) Masz jaja :prosze:
swiety - 2015-06-14, 15:20

kolejny raz samochód dostał nowe życie :) szacunek
Herbi - 2015-07-14, 20:31

Coś tam więcej.. Auto miało wujechać już na Dub It, niestety parę rzeczy nie wyszło jak chciałem i musiałem poprawić, przez gówno nie mogłem skręcAĆ AUTA.
Znów kilka chaotycznych zdjęć z palcu boju, narazie kibel ale efekt koncowy bedzie odpowiedni :)

obota już na ostatniej prostej
Zamontowany nowy układ paliwowy: usunięte stare przewody, założone nowe miedziane w izolacji od instalacji LPG. Usunięty akumulator paliwa jeszcze z instalacji po K-jecie, a w jego miejscu jest teraz filtr paliwa.Przykręcone zawieszenie:
Przednie tarcze jedynie odświeżone, tylne nowe.
Silnik już w komorze, podpięte wiązki i zamontowane wzmocnienie przedniego pasa aby znów nie pękł od ostrej jazdy.
Cały wydech do końca został owinięty bandażem termoizolacyjnym.
W silniku:
Usunięty podgrzewacz oleju, wykonana nowa krótka rurka pod filtr oleju i wstawiona podstawka pod zewnętrzna chłodnicę. Założony również krótszy filtr oleju.
Ściągnięta osłona z miski olejowej i wspawana płytka aluminiowa 6mm bezpośrednio do samej miski.
Mocowanie alternatora i napinacza wraz z pompą wody zostały wyszkiełkowane. Spinki, blaszki i opaski pocynkowane.
Kolorystyka jak widać, to gówno na zawieszeniu.










































Koła jak mówiłem założone do jedynki. Skręcone odwrotnie aby były węższe. Rotory zostały wyszkiełkowane i tak pozostawione :)





hEgE1990 - 2015-07-14, 20:59

Coś bym powiedział ale... NIEWIEM gówno :nie wie: Zatkało mnie...
ŻuRek - 2015-07-14, 21:51

Herbi, szacunek za pracę :!: 8-)

Do końca sierpnia wyjedziesz ??

Herbi - 2015-07-20, 10:04

hEgE1990 napisał/a:
Coś bym powiedział ale... NIEWIEM gówno :nie wie: Zatkało mnie...

:oops:

ŻuRek napisał/a:
Herbi, szacunek za pracę :!: 8-)

Do końca sierpnia wyjedziesz ??

Dzieki :)
Na bank :)
https://www.youtube.com/watch?v=X4gAy87m-84

Herbi - 2015-08-02, 12:24

aktualizuje listę modyfikacji :) Zdjęć na razie nie będzie, bo lakier porysowany, wszystko niedopieszczone i wygląda po prostu słabo :P
Na dniach pewnie gdzieś pojedzie jak się wyeliminuje wszystkie choroby wieku dziecięcego.

VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
- elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et

MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min

UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy

ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź

UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm

BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka

UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski

KOŁA:
2009:BCW Powertech 15" 8i9J
2011: O.Z Turbo 2tlg 15" 8i8,5J
2012: BBS Postert 3tlg 8,5i9J
2015: Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane

ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno

CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników :)

Majeczka - 2015-08-02, 14:48

:shock: :shock: :shock: tak wygląda PASJA!!! :prosze:
Herbi - 2015-11-01, 14:04

Czas nadrobić zaległości :P
Auto wyjechało i ma sie dobrze. Jak na razie przejechało 600km. :)
Wyszło kilka drobiazgów do ogarnięcia na dniach...
Dzwięk dolotu połączony z nagrzanym wydechem przy 7,500 obr/min przyprawia mnie samego o gęsia skórkę :D






Auto zwiedziło 2 zloty.
VAG Inwazja Stary Sącz gdzie zdobyło:
-drugie miejsce w klasie German
-drugie miejsce za najlepiej zmodyfikowany silnik

Oraz 10-lecie Stefy GTI gdzie udało sie przywieźć nagrodę główną gówno bardzo mnie zaskoczyło gdyż poziom aut był na prawdę wysoki :)




Auto oczywiście pomyka o własnych siłach :)
Był jakis drobny problem z czujnikiem położenia wału, ale został załatwiony.
Po zrobionym 1000km mały przegląd, wszystko w należytym stanie, odtłuszczone i umyte myjką ciśnieniową.
Były też jakieś przymiarki koła, ale mi się nie spieszy i tak nie mam kiedy jeździć...




GOT_SPL - 2015-11-01, 14:20

te BBS świetnie by spasowały
hEgE1990 - 2015-11-01, 16:06

GOT_SPL, BBS czy DARE ? :mrgreen:

Herbi, nie ma gówno się dziwić, za tą prace i czas którą włożyłeś w to auto to nagrody powinny się sypać jak frytki w MC Donaldzie :mrgreen:

KoguT - 2015-11-02, 11:48

Z tym zderzakiem z przodu konkretny zakapior jest :prosze: .

Koło z ferrari jest ok tylko rant spoleruj ;-) .

Płonek - 2015-11-06, 22:26

yyy zdjęcia Ci wsysło?
puyoll - 2015-11-07, 20:16

Dokładnie, u mnie też nie ma widać jpg'ow.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group