To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

PROJEKTY - Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała

Michał_1977 - 2016-12-06, 21:23

matiszi,jeśli masz też na myśli wahacze z mk3,to nie wchodzą w grę. Tylko same zwrotnice z heblami.
______________________________________

Serducho z mk4 wyjęte :-)



Kabelki,kilometry kabelków :-P




Całe pudło drobiazgów,które trzeba będzie gdzieś poupychać :shock:



Ogólny zarys,dla zawieszenia silnika,tak jak w mk4 ;-)


matiszi - 2016-12-07, 22:13

A to juz niewiem. Bo u mnie wjechala calosc z mk3 . Silnik na kolach hehe
KoguT - 2016-12-08, 19:02

Nic się nie zmienia w rozstawie. Pierwszy raz słyszę takie coś... Zwykłę MK3 i MK3 GTI ma taki sam rozstaw.
Ale nie wiem czy nie będziesz musiał wcisnąć wahaczy z mk3 GTI i wtedy będziesz miał przód o 2cm na stronę szerszy.
No chyba że sworzeń siądzie na trzech śrubach w stary wahacz. Tam jest ten zakrzywiony sworzeń i nie wiem czy spasuje w stare wahacze.

gówno do swapu... To w Twoim golfie śrubki w przedniej części nigdy nie zardzewieją bo gówno chwilę kręcisz nimi w prawo i w lewo :lol: .
Ale działaj działaj :prosze: .

Crayzol - 2016-12-08, 19:08

sworzeń z mk3 GTI nie siądzie do wahaczy z mk2
Michał_1977 - 2016-12-08, 20:43

KoguT napisał/a:
nie wiem czy nie będziesz musiał wcisnąć wahaczy z mk3 GTI i wtedy będziesz miał przód o 2cm na stronę szerszy

Crayzol napisał/a:
sworzeń z mk3 GTI nie siądzie do wahaczy z mk2

Sworzeń mk3 GTI wchodzi w wahacz. Aby całkowicie go przykręcić,należy wywiercić 1 otwór w wahaczu.
Te 2 otwory przy samym sworzniu pokrywają się idealnie z otworami wahacza,jedynie ten 3-ci jest do dorobienia ;-)

KoguT - 2016-12-16, 22:50

Michał_1977 napisał/a:
jedynie ten 3-ci jest do dorobienia


A dasz radę dorobić fasolkę żeby ustawić ewentualnie różnicę w rozstawie?

Soryyy... Zapomniałem... Ty jesteś Michał_1977, i dasz radę :lol: :mrgreen: .

Michał_1977 - 2016-12-17, 06:53

KoguT napisał/a:
Ty jesteś Michał_1977, i dasz radę

:mrgreen: :-) :piwo:

Jak już odgrzebane,to wrzucę fotki ze wzmacniania podłużnic i dorabiania stóp poduszek.
Bez hejtu mi tu,że nieładnie,że blacha ryflowana,etc. Sie pomaluje i beje piknie. Kto tam w dole jakiś ryfel zauważy? Ma być mocne i **uj! Reszta się nie liczy :-)


Wodz - 2016-12-17, 12:37

Michał_1977 napisał/a:
Ma być mocne i **uj! Reszta się nie liczy :-)


+1

Dyluś - 2016-12-17, 17:10

Ten ryfel z ameliniu, tego nie pomalujesz.
Dobrze działasz, wreszcie klima będzie miała resztę osprzętu z mk4 :mikolaj: .

Michał_1977 - 2016-12-17, 21:19

Dyluś napisał/a:
wreszcie klima będzie miała resztę osprzętu z mk4

Przecież w AAZ,cały osprzęt był z mk4 ;-)

Dziś musiałem przerabiać stopy poduszek,bo maski nie szło zamknąć. Od strony silnika opuściłem 5cm,a od skrzyni 4cm. oprócz tego,obie strony do przodu o 3cm. Teraz korek wlewu oleju jest idealnie (czyt. na styk) pod maską,a miska 8cm nad ziemią :-P
W tej chwili jest idealnie. Z tyłu doskonały dostęp do turbiny z każdej strony,a z przodu miedzy osprzętem silnika,a wentylatorami jest jeszcze szczelina na 2-3 palce. Dużo uzyskałem zastosowaniem chłodnic i wentylatora z ARL. Wentylatory z ARL są płaskie,a nie wystające jak w innych silnikach,nawet PD :prosze:
Zaczyna mi się to podobać :-)


GOT_SPL - 2016-12-17, 21:51

to jeszcze pompę wstępna do baku i można palić :D
Michał_1977 - 2016-12-17, 22:42

GOT_SPL napisał/a:
to jeszcze pompę wstępna do baku i można palić

Hohoooo,do palenia,to jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie. Najpierw wiązkę trzeba ulepić,a gówno do samego baku,to jego też trzeba przeszczepić,na jakiś z mk3,bo w mk2 z dieslem,były otwory na sam smok z pływakiem o średnicy jakichś 5-6cm.

Majeczka - 2016-12-17, 22:51

Świąteczne przygotowania :prosze:
Michał_1977 - 2016-12-28, 21:41

Takie prace poczyniły się ostatnimi czasy ;-)

:arrow: Przerobiona podstawa dla pedałów hamulca i sprzęgła z pompką. Pedały dopasowane na igłę. Pozostało tylko popracować nad podporą kolumny kierowniczej. Trzeba będzie dorobić jakiś wspornik od nich.
Gdzieś mi wcięło 2 zdjęcia... :nie wie:



:arrow: Komora polakierowana. Wiem wiem,nie jest pięknie,ale nie przykładam do tego zbytniej uwagi,a ten baranek kiedyś kiedyś,nie był dobrym rozwiązaniem,trudno... Miało być zabezpieczone i nabrać trochę blasku. Zrobione.



:arrow: Położone 2 warstwy wygłuszenia bitumicznego. Z 1mm blachy,nagle zrobiło się 5,5mm. Docelowo ma to przykryć jeszcze ori wygłuszenie z mk4.


GOT_SPL - 2016-12-29, 18:01

Lepiej było dać butylowa mate z folia alu bo te to lubią pękać
Michał_1977 - 2016-12-30, 07:48

GOT_SPL napisał/a:
bo te to lubią pękać

Ja im ku**a popękam :!: :evil:

GOT_SPL,powiem Ci,że tymi od APP robiłem różne rzeczy. Od płaskich drzwi,do fikuśnych powierzchni np. podłóg. Nie zauważyłem by coś pękało. Beje dobrze ;-)

Michał_1977 - 2016-12-31, 23:15

Coś tam jeszcze ulepiłem w tym starym roku :-)

:arrow: Najpierw tarcze i piasty z 5x100 na 4x100.


:arrow: Jak już wcześniej wspominałem,pedały spasowane,więc jest i serwo. Zamontowane zostało bezpośrednio do grodzi,bez tej poyebanej blachy dystansowej. Zawsze to 3,5cm w zanadrzu.


:arrow: Heble! Heble złożone,ale wqr****y jestem jak 100 nieszczęść.Na te heble nie założę tych kół!
Na dystans już sobie nie mogę pozwolić,bo i tak jeżdżę na zasadzie - patrz na mnie,a nie zatrzymuj mnie.


Pytanie za 100pkt - czy w jakimś VAG-u są wahacze pasujące do mk2,ale krótsze o 15-20mm? Brakuje mi 15mm,bo tyle dystansu musiałem dołożyć,żeby rotor felgi odszedł od zacisku.

irocket - 2017-01-01, 01:19

Wątpię, żeby było coś węższe, żeby pasowało bez przeróbek. Toledo będzie to samo, Passat B3 może być szerszy, Scirocco to bardziej na MK1 bazuje.
Michał_1977 - 2017-01-01, 02:16

Polo 6N1 w hatchbacku chodzi mi po głowie,ale puki gówno,nigdzie nie mogę znaleźć wymiarów :nie wie:
artur_91.1991 - 2017-01-01, 10:28

A ibiza 6k 6k2?
dogu - 2017-01-01, 12:16

Powinienem mieć wahacze z Cordoby 6K Mogę jutro pomierzyć jeżeli Cie to interesuje
Michał_1977 - 2017-01-01, 12:41

dogu napisał/a:
Powinienem mieć wahacze z Cordoby 6K Mogę jutro pomierzyć jeżeli Cie to interesuje

Bardzo proszę. Zmierz od osi śruby przedniej (tej w tulei) do przedniej śruby przykręcającej sworzeń jedna z trzech).

Nie chce zapeszyć,ale jest szansa,że jednak coś z tego będzie. Pomierzyłem stare i nowe zwrotnice wraz z tarczami i wychodzi na to,że te stare,które mam z Passata B3 mają bardziej odsadzoną na zewnątrz powierzchnię styku z kołem,właśnie o ok. 15mm,niż te z mk3 VR6. Jeśli faktycznie tak jest,to zakładam dystans 16,5mm,bo taki mam i wszystko gra ;-)

dogu - 2017-01-01, 18:42

Znalazłem w starym telefonie takie foto Różnica między wahaczem z Golfa 3 a Cordobą 6k

Jutro zmierzę dokładnie długość

Dyluś - 2017-01-01, 20:48

To jak będziesz zakładał krótsze wahacze to może się okazać że trzeba będzie drążki kierownicze też wymienić, bo nie ustawiasz zbieżności.
http://vwpoloklub.pl/forum/index.php?topic=40479.0
:nie wie:

dogu - 2017-01-02, 13:22

Zmierzone :) Od osi śruby w tulei do osi pierwszej fasolki jest +- 323 mm

Napisz proszę kto Ci robił drugi rozstaw w piastach? Tokarz czy może sam ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group