VAG-PODKARPACIE.PL Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG
PROJEKTY - Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała
Michał_1977 - 2017-01-02, 13:40 dogu, dziękuję
Drugi rozstaw robiłem ja z tokarzem. Najpierw skręciłem wszystko do kupy,zeby było sztywne,nic nie latało na boki,z pomocą jednej szpilki,która jest wspolna dla obu rozstawow. Przykręcilem tez w opisany sposób,dystans 4x100 i przez niego wiertło poszło,ale najpierw takiej srednicy jak otwory w dystansie i tylko dla ukłucia,aby zrobiło prowadzenie dla wiertła 12,5. Wiercone na wiertarce stolowej,a gwintowane tez na tej wiertarce,ale gwintownikiem maszynowym.dogu - 2017-01-02, 14:06 Dzięki za info Pytam bo też jestem na etapie robienia dwóch rozstawów Tył już mam zrobiony
Przód leży już długi czas u tokarza i jakoś nie zanosi się żeby to ogarnął w najbliższym czasie Zastanawiam się czy nie spróbować ogarnąć tego samemu
Rozumiem,że gwinty M14 robiłeś ?Michał_1977 - 2017-01-02, 15:08
Cytat:
Rozumiem,że gwinty M14 robiłeś ?
Tak.
gówno do wahaczy,to ten wymiar gówno mi podałeś,to jest to samo gówno mk2 dogu - 2017-01-02, 22:48
Michał_1977 napisał/a:
ten wymiar gówno mi podałeś,to jest to samo gówno mk2
Wychodzi na to ,że nic krótszego już nie będzieirocket - 2017-01-03, 08:20 Arosa i Lupo to chyba też to samo gówno Polo 6NLuken1717 - 2017-01-03, 18:55 Lupo 3L? Tam w końcu wszytko pozmieniali wiec może jednak..GOT_SPL - 2017-01-03, 20:48 W 3l wahacze amelinowe 460zl tylko w aso dostępne bo stworzenie nie wymienne ,Simson ma jeden kompletMichał_1977 - 2017-01-03, 21:22 Sytuacja opanowana. Zwrotnice z heblami 288 posadzone na ori mk2 wahaczach i rozstaw powierzchni piast zmniejszył się o 30mm. To jest dokładnie tyle,ile potrzebowałem,by dołożyć dystans,który pozwoli założyć koła tak,żeby nie ocierały o heble Dyluś - 2017-01-03, 21:47 Ty to expresem myślisz i wykonujesz. Ja to bym przy tym litra wypił, potem by mnie z 3 dni łeb bolała, a następnie zaczął od nowa pić, zanim bym do tego doszedł..... Jesteś magik. Michał_1977 - 2017-02-11, 23:54 Tymczasem w Leżajsku w malutkim warsztaciku u Michała,takie oto akcje wtorkowego wieczoru odchodziły
https://www.youtube.com/watch?v=hsCGvqRPRaMMarcin997 - 2017-02-12, 09:20 No Czyli sezon obadamy Dexter - 2017-02-12, 13:58 Michał_1977, Brawo TY :) Crayzol - 2017-02-12, 14:59 twój uśmiech po odpaleniu bezcenny :DBruno - 2017-02-12, 16:03 super Michał_1977 - 2017-02-14, 08:01 Na dzień dzisiejszy,pod maską wygląd taki
Pozostało wykonać podstawę aku i zamontować nówki reflektory,które z resztą są już zamówione. Na koniec zostanie skrócenie wałków i zamknięcie tematu wnętrza slawko333 - 2017-02-14, 08:58
dogu napisał/a:
Dzięki za info Pytam bo też jestem na etapie robienia dwóch rozstawów Tył już mam zrobiony
[url=http://s5.ifotos.pl/...ser.jpg]Obrazek[/url]
Przód leży już długi czas u tokarza i jakoś nie zanosi się żeby to ogarnął w najbliższym czasie Zastanawiam się czy nie spróbować ogarnąć tego samemu
Rozumiem,że gwinty M14 robiłeś ?
po gówno robic dadatkowy rozstaw w tylnich tarczach? skoro można kupic tarcze na 5x100 lub 4x100, tym bardziej ze w tylnich tarczach pod gwinty oryginalne sa pogrubienia od srodka które trzymaja pozadnie srube, takie przewiercanie jest trochę ryzykowne , chyba ze masz zamiar przemieszczać się z prędkościami niewiekszymi jak 50km/h
Michał profi robota
tylko ta oslona od ałdi nielezy, przecież silnik miałes z vw dogu - 2017-02-14, 10:31
slawko333 napisał/a:
po gówno robic dadatkowy rozstaw w tylnich tarczach? skoro można kupic tarcze na 5x100 lub 4x100, tym bardziej ze w tylnich tarczach pod gwinty oryginalne sa pogrubienia od srodka które trzymaja pozadnie srube, takie przewiercanie jest trochę ryzykowne , chyba ze masz zamiar przemieszczać się z prędkościami niewiekszymi jak 50km/h
Po gówno 2 rozstawy? Głowny powód to taki,że koła letnie mam 5x100 a zimowe 4x100,kolejna sprawa 4x100 ma gwint m12 a 5x100 m14 więc trzeba by więcej śrub a i tarcze z tyłu nie mają zgrubienia pod gwinty,są jednakowej grubości ,bębny owszem miały:)
Michał nie będzie już soczewek na froncie Michał_1977 - 2017-02-14, 11:34
slawko333 napisał/a:
ta oslona od ałdi nielezy, przecież silnik miałes z vw
Tak,ale VW był bez osłony,więc do przymiarki i do zdjęcia,pożyczyłem od A3
Lepiej byś na jakąś kawę wpadł i na żywca oblookał,a nie ze zdjęć
dogu napisał/a:
Michał nie będzie już soczewek na froncie
Nie będzie. Wracam do klasyki. Soczewki znalazły nowego właściciela Karol096 - 2017-02-14, 13:27 Jak dla mnie też zwykłe lampy bardziej pasują do klasycznego już MK2 niż soczewki Gratki za fajne serducho Michał_1977 - 2017-02-14, 17:00 Plany pozmieniane,robi się wnętrze
gruber23 - 2017-02-15, 09:06 Czekam na finał jest bardzo grubooo Michał_1977 - 2017-02-15, 22:45 Wolnymi chwilami,coś się dłubie. I tak np. wystrugałem taką oto maskownicę licznika i reszty
Można hejtować Dyluś - 2017-02-16, 07:02 Jak up z Walentynek mi się podobał, tak ten z wczoraj tak troszkę nie bardzo...
Nie dało się z tego jajka dojść do prostokąta, tak aby stylistycznie wbijało się w kanciastą deskę mk2. I stanowczo założył bym wtedy przełączniki z dwójki, zostało by miejsce na 7"tableta Michał_1977 - 2017-02-16, 07:54
Dyluś napisał/a:
Nie dało się z tego jajka dojść do prostokąta
Nie dało się. Ja blisko 100zł wywaliłem w błoto,bo pociąłem kilka plastikowych doniczek,foremek,zamykanych pudełek na ciasta,żeby coś takiego zrobić. Wszystko wylądowało w worku z odpadami plastikowymi.
Cały problem polega na tym,że prostokątny otwór w desce ma 12cm wysokości,a licznik dużo więcej i to "jajko" podczas montażu ściskam środkiem w taką ósemkę i wchodzi,a jak puszczam,to się rozpręża,wracając do kształtu,jaki mu nadałem na podstawie licznika.
Licznik jest o 6cm szerszy od mk2,więc o ori przełącznikach,można zapomnieć na starcie.
Podchodziłem do tego,chyba z milion razy,przekopałem internety wzdłuż i wszerz,próbowałem porozmawiać z ludźmi po podobnych swapach i ..... NIC.
Udało mi się znaleźć kilka zdjęć z takim licznikiem w mk2 i tam to dopiero była tragedia. Krzywo zamontowane,poprzysłaniane zegary etc. Hiehiee,albo film jak koleś jedzie,wszystko ma poskładane włącznie z maskownicą,a tu nagle cyk,zegary lecą w prawo. Poprawił łapą,ujechał kawałek,wyłapał następny dołek lub studzienkę i znów CYK ....... i ni ma zegarów...
Na vwgolf.pl uciąłem sobie pogaduchy na kilka stron o tym. Nie ma złotego środka na to. Nikt jeszcze nie stworzył czegoś tak doskonałego,ażeby zachować styl i estetykę w jednym. Tutaj po prostu NIE DA SIĘ...
Gdy stanąłem na rozdrożu,przed wyborem,uznałem,że trzeba to zrobić tak,bo licznik był widoczny w całości,a nie po kawałku wszystkiego.
W związku z powyższym,uważam,że moja decyzja była słuszna
Można hejtować dalej corek135 - 2017-02-16, 13:09 Mi osobiście licznik nie przeszkadza , jako aspekt wizualny , jest całkiem fajnie , jedyny minus to przełączniki , kompletnie nie pasują , wyglądają jak w chińskiej zabawce , nie wiem jak , ale umiescilbym je w innym miejscu