FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała
Autor Wiadomość
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 00:37   Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała

Witam wszystkich zainteresowanych oglądnięciem mojego Zielonego Bandyty :satan:
Rok prod.1990-Wolfsburg
Wersja CL
Madison


Jednostka napędowa
Silnik:1V 1,6TDic (60KM)-kiedyś,a teraz jeszcze nie wiem,ale na pewno grubo ponad 100/edit:130PS-out :satan:
Obecnie siedzi motorownia 1,9TDic AAZ,która wypluła 191PS i 325Nm
Pompa wtryskowa ori 1V-out,9mm-out,10mm-out,11mm z Iveco Turbo Daily + timing i gov mod
Turbo K-14-out,K-24-out,obecnie T3 z VW LT 2,4TD
Kat-out (30.01.2009)
Metalowa uszczelka pod głowicą od TDI-AFN (14.02.2009)
Wskaźnik turbodoładowania (7.03.2009)
FMIC od Renault Master (20.04.2009)
Wtryski DNO SD261 od Merca (1.10.2009) niestety skapitulowały-out,obecnie DNO SD 265-też z Merca ;-)
Wydech 60mm-,pipa-out,tłumik końcowy-dwururka od GTI,całość przelot (18.10.2009)
Puszka f.powietrza-trąbka-out (16.01.2010)
Skrzynia 4S-out,4T-out,obecnie AFF od Passata (5.06.2010)
Przeguby i półosie od 1,9TD
Auto zasuwa,a silnik ma się dobrze :satan:

Buda
Zielone szyby-seria
Szyber-już nie cieknie
3D-seria
Lakier metallic-LB6Z Montanagrün
Wspoma-seria
Mocniejsze podświetlenie licznika(1.03.2009)
Alusy 15"(10.04.2009)
Dymionie lampy-tył (16.07.2009)
Nietypowa folia na tylnych szybach (24.07.2009)
Kapcie 195/50R15 + azot (29.07.2009)
Zmiana audio-radio Pioneer DEH3037MP
-głośniki przód Pioneer,tył Goodmans

Ulepszony panel "klimy" (29.10.2009)
Szerokie zdesie w kolorze (18.11.2009)
Mocniejszy altek 45A-out,65A obecnie (22.11.2009)
Lekka gleba-40/-40
Belka z heblami od GTI (tył)
Konserwacja
Świeży lakierek
Miękka decha z paskiem GTI

Golfik od 4-ech lat jest w Polsce (wcześniej Niemcy),a od 3-ech lat u mnie.
Po kupnie wyglądał sobie tak:



Jeszcze półtora roku temu do szczęścia wiele mu brakowało tzn.miałem zamiar zmienić zderzaki na szerokie i psiknąć pod kolor nadwozia,zmienić reflektory i tylne lampy na klary,dokupić zaślepki do alusów itp. i wszystko z biegiem czasu się zrobiło.
Hmm,może zacznę od początku.
W styczniu 2009r,kiedy to stwierdziłem,że mam dość jazdy "przymulonym eko-turbodieslem",założyłem na vwgolf.pl w dziale TDI TD Diesel temat z myślą,że mam uszkodzoną turbinę,ale koledzy szybko wytłumaczyli mi,że chodzi o gówno innego i ...
...zaczęły się mody :-)

Wszystko zaczęło się od wspomnianej turbiny.

Zamiast ori K-14,dowaliłem K-24,ale efekt był znikomy.Brakowało mi tego "kopa" w granicach 2500rpm,mimo,że wyciachałem kata.

Kolejnym krokiem,było znalezienie pompy z LDA,bo tej już miałem dosyć

Szybko dogadaliśmy się z kolegą arwam (user vwgolf.pl).Ja mu dałem pompę 11mm od Transita,a on mi dał pompę od MK3 1,9TD.

Po zamontowaniu pompy od arwama,wreszcie auto zaczęło jeździć tak jak chcę.

Obowiązkowo zamontowałem wskaźnik doładowania


Kręcenie dawką i ciśnieniem zmusiły mnie do rozglądnięcia się za jakimś IC.W łapy wpadł mi taki "niewielki" od Renault Master.Wcześniej na forum coś o nim czytałem i byłem pewien,że to gówno kupiłem,bez problemu włazi przed chłodnicę
Oto mój FMIC:
Przy aku pojawiła się niespodzianka,tzn zrobiło się ciasno,ale pokonałem to,odsuwając go trochę w stronę zbiorniczka na płyn


Następnie montaż orurowania układu:
Ori rura od IC z SBka
Dwa kolanka gumowe z Żuka
Ori kolanko z pomiędzy turbo-kolektor
Kawałek nogi stołowej ze sklepu z akcesoriami meblowymi
Kawałek gumowej rury od TIR-a
Dwa kolana hamburskie 50mm ze sklepu hydraulicznego
Złącze zataczane z metalzbytu
Opaski zaciskowe

Dzięki tej zbieraninie,powstało to coś :prosze:


Po tych modach auto wreszcie nabrało wigoru i już do szczęścia mi wiele nie brakowało,ale w międzyczasie okazało się,że pierścienie tłokowe idą spać.Palił coraz gorzej z rana,stracił moc,a z odmy walił czarny dym.Zbiegło się to na tyle dobrze w czasie,bo i tak planowałem zdzierać głowicę,żeby wymienić uszczelkę na metalową od TDI

Pierścienie zastosowałem firmy GOETZE

Głowica pojechała do szlifu (profilaktycznie)


Tłoki poszły pod polerkę:


Blok w stanie idealnym:
Może fotka tego nie przedstawia,ale tak jest :-)
Silnik został uszczelniony i zalany olejem 10W40 z dodatkiem dwusiarczku molibdenu.Dodałem także Ceramizer.
Po tym "szwedzkim" remoncie auto hula jak oszalałe-średnio 8,3s do 100km/h.Myślę,że nieźle.

"Zregenerowałem" moją K-24:

Owa regeneracja,obejmowała jedynie wypiaskowanie obudowy.Może to nic nie daje,ale oko cieszy :roll:

Wymieniłem panewkę wałka pośredniego,bo stara wytarła się w elipsę i kosiło pasek rozrządu


Ponadto zregenerowałem pompę od wspomy,bo wyło łożysko w efekcie czego pompa wygląda tak:


A tu fotki ze spotkania z kolegą arwam,u niego:

Golfy mruczały do siebie,ale wyścigów nie było :mrgreen: .Nie chciałem załamywać kolegi arwam :prosze:
Zrobiliśmy wtedy pomiar czasu do setki w moim:
http://www.youtube.com/watch?v=-5a_ICa1ZOw
:!: (film już nie aktualny,nowsze i lepsze są dalej) :!:
Wyszło ok.9,5s,ale trzeba wziąć pod uwagę,że jechaliśmy we dwóch i wtedy już pompa zaczynała pokazywać humory.

Dalej było tak:
Przeszczep bebechów pompy,bo padła-19 lip 2009
Pompa (dawca) rozłożona do przeglądu.

___________________________________________
Przegląd przeszła pomyślnie,więc na stół operacyjny dołączyła druga (biorca)

Następnie mycie wszystkich części,przedmuchanie powietrzem i zacząłem składać to w całość...

Po zamontowaniu zostałem pozytywnie zaskoczony,bo pompa nie protestowała i motor zapalił od strzała.
___________________________________________
Przyciemnianie szyb-24 lip 2009
Dostałem od kumpla folię One Way Vision stosowaną do przyciemniania szyb.Poinstruował mnie jak się z tym obchodzić i przystąpiłem do dzieła

Wewnętrzna strona wygląda tak:

Zewnętrzna tak:

A tak po zamontowaniu w aucie:

I jeszcze od środka (duże zbliżenie):

Jak się Wam podoba?
Dla mnie bomba :-D
___________________________________________
Nowe kapcie-29 lip 2009

___________________________________________
Zmiana świecidełek-tył-16 sie 2009

___________________________________________
Kolejny (lepszy) pomiar czasu do setki-18 sie 2009
http://www.youtube.com/watch?v=AFNilBjrlL4
___________________________________________
Zmiana skrzyni z krótkiej 4S na 4T i lifting (lakier metalik)-10/16 wrz 2009

Jak ją kupiłem,to była upierniczona w syfie jak choroba,więc ją wypiaskowałem.
Po piaskowaniu była szorstka jak pumeks i brud trzymałby się jej,jak rzep...
Pokryłem ją podkładem epoksydowym,w celu zabezpieczenia,a następnie błyszczącym srebrnym metalikiem.Teraz jest gładziutka i wszystko da się z niej zmyć ;-)
___________________________________________
Trzeci pomiar do setki-3 paź 2009
http://www.youtube.com/watch?v=OmXWz3nJ9wQ
___________________________________________
Przeróbka wydechu (pipa out)-18 paź 2009

___________________________________________
Zmiana audio-27 paź 2009
Najpierw wydarłem z korzeniami starego rupitoła.Grało toto cusik jeszcze,ale lata świetności ma już za sobą :grin:


Zastanawiałem się kto i po gówno nawieszał tam tyle kilometrów kabla i jakiś kostek.

Nic dziwnego,że chcąc przesunąć wajchę na ciepło lub zimno,to trzeba było zdrowo cisnąć.

Zastanawiałem się także,do czego miały służyć te wtyczki...

...ale domyśliłem sie,że do zmieniarki.Czy dobrze myślę-nie wiem...

Następnie gdy już ogarnąłem z grubsza kabelki,przystąpiłem do wszelkich poprawek po nieudolnym poprzedniku i wymiany kabli głośnikowych.


Wszystkie łączenia kabli i złącza konektorowe,zostały schowane w koszulkach termokurczliwych.Prawda,że ładnie :?:


Na koniec pospinałem wszystko ładnie do kupy,żeby się nie plątało...

...i okrzyknąłem się profesjonalistą :satan:

Na deser pozostało mi zamontowanie mojej wycyganionej zdobyczy,czyli Pioneer DEH3037MP

Siostra kupiła MK4 z full-em audio,a jaj MK3 pójdzie na żyletki lub do żyda,więc takiego cacka jak Pioneer,na żyletki szkoda.Trza było się zakręcić koło tego tematu :-D

Podpiąłem,włączyłem...

...i działa! :prosze:
Na koniec krótkie nagranie dźwięku...
http://www.youtube.com/watch?v=YI2xLgRFV5M
___________________________________________
Panel "klimy"-29 paź 2009
Kupiłem w elektronicznym kilka diod,rezystorek i heja z tym na stół
Nawet nie musiałem się męczyć z rozbiórką tego,bo samo się w rękach rozleciało :mrgreen:

Po zamontowaniu wszystkiego w aucie,wygląda sobie toto teraz tak

___________________________________________
Przebudowa pompy wtryskowej-08 lis 2009
Zapragnąłem mieć pompę wyposażoną w przyspieszacz kąta wtrysku ze wzrostem obrotów,czyli z tzw.osobną regulacją biegu jałowego.

Pocztą przyszła paczuszka z paroma drobiazgami,bez których nie zacząłbym modzić


Tak więc moja pompa (biorca) trafiła na stół operacyjny...

...i dawca także.


Podczas przeszczepu mój governor uległ małemu ulepszeniu


Następnie wszystko ładnie umyłem,przedmuchałem i wrzuciłem do auta


Po założeniu paska i ustawieniu rozrządu,miałem trochę kłopotów z ustawieniem położenia dźwigni gazu względem ośki,ale doszedłem z tym do ładu i już miałem składać całą resztę do kupy,gdy okazało się,że...bida :!:


Myślałem,że mnie szlak trafi jak to zobaczyłem :evil: ...
Tak więc,trzeba było mocniej zakasać rękawy i tym razem samą górę pompy położyć znów na stole operacyjnym.
Wypatroszyłem to gówno trzeba...

...i okazało się,że o-ring,który był w środku,po ściśnięciu dwoma palcami,po prostu pękł na dwie części...

...więc wypatroszyłem następną górę pompy (na której jeździłem do tej pory) i z niej wyjąłem dobry o-ring.

Następnie wszystko zacząłem z powrotem składać w całość


Było trochę zabawy z założeniem góry na pompę,która została przy silniku,ale pokonałem to i wszystko było cacy :-)

___________________________________________
Prace nad zderzakami i przeszczep-15/17/18 lis 2009
Tak wyglądały gdy je przytargałem od kolesia :rzygi:

Później biłem się w łepetę i zadawałem sobie wielokrotnie pytanie-po gówno ja brałem ten skansen?...

Cóż,"jak się nie ma gówno się lubi,to się lubi gówno się ma",więc trzeba było wziąć się za remont :prosze:


Gdzie trzeba było zaciągnąć szpachlą,to zaciągnąłem,następnie papier i heja...


Następnie odtłuszczanie,grunt i pierwszy podkład


Później było szlifowanie,lakier i struktura :-)


Po zamontowaniu

___________________________________________
Zmiana i renowacja altka-22 lis 2009
Niby nic wielkiego,ale oko cieszy :-P .

___________________________________________
Prace nad wzmocnionym sprzęgłem-04 gru 2009
Musiałem zacząć myśleć nad mocniejszym sprzęgłem,bo silnikowi przybywało kucy,a sprzęgło paliło się jedno za drugim :evil:
Najpierw była wizyta u tokarza.
Liznął to i owo,tu i ówdzie i wyszło takie cusik.

Miałem zamiar nitować to ,ale od strony tłumika drgań zrobiło się ciasno,więc zrobiłem inaczej...ale solidnie ;-)

Następnie trochę to śmignąłem szlifiereczką i było cacy.

Niestety,ta tarcza nigdy nie doczekała się montażu :-(
___________________________________________
Remont i renowacja rozrusznika-18 gru 2009
Wysiadł bendiks w rozruszniku,więc trafił na stół

Z racji tego,że musiałem czekać na części zamienne,

to "sypnąłem" po nim piaskiem i psiknąłem lakierem

Może ktoś sobie pomyśli,że mam nie po kolei w głowie,ale lubię jak pod maską jest czysto i ładnie :prosze:
___________________________________________
Renowacja i zmiana suszarki-29 gru 2009
Rozebrałem prawie w mak i wypiaskowałem z grubszych pokładów rdzy i sadzy


Następnie odtłuszczanie i lakierek


Tak wygląda po złożeniu


A tak w aucie

___________________________________________
Modernizacja kanalizacji IC-30 gru 2009
Wydarłem z moich magazynowych rupieci rurę z TDI

Rurze musiałem nadać nieco inny kształt,ale żeby wszystko ładnie się trzymało,to musiałem jeszcze skompletować taki zestawik

Muszę przyznać,że nawet mi to wyszło i gówno najciekawsze-pracuje

I tak to wyszło :prosze:

Następnie druga część
Najpierw ulepiłem taką faję...

...a później pod machę

Po próbie na drodze,mam wrażenie,że silnik chyba szybciej bierze się do roboty.
Przedtem było trochę tych kolanek,łączników,więc mogło go dławić...
___________________________________________
Regeneracja i renowacja zacisków od GTI-tył-24 sty 2010
Kupiłem takie coś

Stan zacisków pozostawiał wiele do życzenia,ale spokojnie...

Kupiłem zestawy naprawcze,a zaciski pozapuszczałem ROST KILL-em.


Później pojedynczo pacjentów na stół i patroszenie :satan: ...


Później czyszczenie i mycie...


Następnie specjalna pasta i montaż


Kolejnym krokiem było wyczyszczenie ich z rudzielca.
Heh...po wyczyszczeniu-½kg lżejsze...


FINISH

___________________________________________
Montaż przekaźników świateł-19 lut 2010
Postanowiłem pobawić się ze świecidełkami,ponieważ świeciły tak:


Wcześniej zrobiłem małe zakupy...

Po czym zabrałem się ostro do roboty :food:

Najpierw przeróbka instalacji w aucie...


Następnie przygotówka nowej instalacji...


Spięcie wszystkiego w ładną wiązkę z przekaźnikami...


Uchwyt na przekaźniki,który zrobiłem,wepchnąłem w miejsce niemalże stworzone do tego


Zacząłem wpinać się w instalację...


FINISH


Wyjazd z warsztatu i heja znów pod Lidl'a :mrgreen:

___________________________________________
Poprawki przy wskaźniku ciśnienia-20 lut 2010
Miałem dość dymionego szkiełka,przez które nic w dzień nie widziałem...
Pobawiłem się w artystę-szklarza...


Dodatkowo,równie mocno wk...ł mnie srebrny pierścień wykańczający,więc zabawiłem się w artystę-malarza...


Przy okazji zepsutą żaróweczkę kontrolki ręcznego zastąpiłem diodą...


Po złożeniu wszystkiego do kupy,wygląda to teraz tak

___________________________________________
Belka od GTI-6/9 mar 2010
Tak wyglądała,gdy ją kupiłem

A tak,gdy się za nią zabrałem


Dodatkowo skompletowałem większość potrzebnych gratów do przeszczepu beleczki:D


gówno trzeba było jeszcze wyczyścić i psiknąć,to psiknąłem:


Łożyska nabiłem smarem i wkomponowałem je w tarcze


Skompletowałem wszystko do kupy


Następnie przystąpiłem do części,którą lubię najbardziej gdy wszystko jest ładnie przygotowane,czyli do montażu
Najpierw osłony i czopy...


Później tarcze i uchwyty...


Samo-regulatory...oczywiście na miedzianym ...


Na koniec klocki i zaciski,więc FINISH

___________________________________________
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2022-10-20, 16:59, w całości zmieniany 17 razy  
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 00:47   

Kapitalny remont budy-28 mar - 02 maja 2010
Zaczęło się tak :prosze:



A tak zakończyło :prosze:

___________________________________________
Grzebanie przy silniku.Film-sprint-19 maja 2010
http://www.youtube.com/watch?v=wylm0svlbZk
___________________________________________
Upragniona kiera,wreszcie u mnie-23 maja 2010 :-D

___________________________________________
Twarde podszybie-01 cze 2010

___________________________________________
Oczyszczanie turbiny-film-01 cze 2010 :satan:
http://www.youtube.com/watch?v=Ef89fta080Y
___________________________________________
SESJA ZDJĘCIOWA-03 cze 2010
:!: Proszę kliknąć w zbiór poniżej :!:

___________________________________________
SWAP skrzyni biegów z 4T na AFF od Passata i sprzęgła na większe-06 cze 2010 :satan:
Uzbierałem trochę gratów.Wszystko od Passata B-3,czyli potężne materiały na SWAP :satan:


Przegląd pedaliery


Pompki sprzęgłowej i wysprzęglika


Wybieraka

Przeszły pozytywnie

Skrzynia została odsyfiona,odtłuszczona i pokryta podkładem epoksydowym


Następnie baza metaliczna i klar :prosze:


W między czasie,służba przystąpiła do SWAP-owania pedałków :P


Natomiast ja,dopilnowałem,żeby pozostałe graty były wyczochrane z rudzielca i zabezpieczone przed nim


Stara dobra skrzynia serii 020
opuściła chyba na zawsze to auto...


Zmodzone niedawno sprzęgło od niej także.


Kolejnym krokiem tej operacji,była wizyta u tokarza w celu odchudzania nowego sprzęgła :satan:


Tak zamach wyglądał przed odchudzaniem...


Tak po...


Tak widać różnicę w porównaniu z drugim takim samym


Komplet przy silniku


"Wciskacze" prawie skończone


Blacha grodziowa-przerobiona


Pompka sprzęgłowa i hamulcowa z serwem-zamontowane


Nowe łożysko...


Po czym "nowa" skrzyneczka serii 02A,zawisła przy motorku


I jeszcze zbiorniczek

___________________________________________
SWAP deski rozdzielczej-07 cze 2010
Rozwalanie szło mi najlepiej :mrgreen:


Chwila-moment i decha na zewnątrz :-P


Z włożeniem i ze składaniem było już nieco gorzej :evil:

Ale dałem radę...

Zacząłem ją uzbrajać


Przy okazji znalazłem jakiś kabel,którego wcześniej nie widziałem


FINISH :prosze:

___________________________________________
DZWON-11/12cze 2010 :cry:


Po wyjęciu silnika...


Sam silnik i skrzynia-całe...

...tylko koło pasowe altka ucierpiało i dwie łapy tylne


Kompletowanie części i odbudowa Golfa-18 cze-15 sie 2010
Prace na ramie prostowniczej

Golfik wyprostowany na igłę i elementy dopasowane także na igłę :prosze:


Następnie zabrałem się za czyszczenie komory silnika


Czerwona na rdzę...


Baranek...


Na koniec baza i lakier,żeby ładnie było :)


Włożyłem serducho


Podpiąłem elektrykę do silnika,węże,no i silnik wreszcie wisi.


Odświeżyłem osłonę chłodnicy... :food:


Pas przedni...


Przeleciałem lekko piaskiem heble i zwrotnice,które kupiłem od Passata B3 z grubszych pokładów rudzielca


Następnie pomalowałem je Śnieżką na rdzę w półmacie


Były też zakupy.


Pozakładane


Na dzień dzisiejszy auto polakierowane,złożone i znów śmiga po drogach :-D
:prosze:

Jeszcze raz dziękuję bardzo koledze mar_ek za felunek :piwo:

Więcej zdjęć i szerszy opis można znaleźć na vwgolf.pl w dziale "Projekty"- http://forum.vwgolf.pl/vi...=250087&start=0

Przepraszam Administratora/ów i Moderatorów,że tak dużo tego,ale gdybym miał to robić "po krótce",to równie dobrze mógłbym tego nie robić w cale.To jest historia mojego Golfa u mnie i pominięcie pewnych szczegółów mijałoby się z celem :piwo:

EDIT:
Tak Golf wyglądał na dzień 1.10.2011r.






A tak wygląda od 3.10.2011r.

Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2012-04-01, 09:52, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
tuley
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-01, 00:58   

Michaś_1977 napisał/a:
Więcej zdjęć i szerszy opis


to Ty tego wiecej masz? :mrgreen: :lol: :fala:


nie no ogolnie golfik spoko, widac mega wklad pracy i kasy kasy kasy!!! :dziecko:
dbaj i nie sprzedawaj i wszystko bedzie zaje^^fajnie :piwo:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 01:02   

tuley, :piwo:
tuley napisał/a:
widac mega wklad pracy i kasy kasy kasy!!!

Tego drugiego już nawet nie liczę,ale podejrzewam,że można by takie 3 Golfy po cenie giełdowej kupić za to ;-)

Nie sprzedam,bo nikt mi takiej kasy nie da.Poza tym jestem do niego za bardzo przywiązany :prosze:
 
 
 
Sławek
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: w garażu
Silnik: w szopie
Imię: Sławek
Wiek: 33
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 674
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-01, 08:20   

Kawal zajebistej roboty
Smiga to pieknie :mrgreen: :mrgreen:
Ale myslalem ze jak dobrne na koniec tematu to zoabcze waskie zderzaki i sie rozczarowalem :-P

Jeszcze raz gratki :prosze:
 
 
 
Miro
Już coś naskrobał


Samochód: Audi A4 B6
Silnik: diesel
Imię: Mirek
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 201
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-01, 08:42   

Powiem tak Kawał dobrej roboty i super udokumentowane
 
 
 
MichałK
Średniozaawansowany


Samochód: Golf Mk2
Silnik: 1,6 SB---> vrt
Imię: Michał
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 125
Skąd: RKL
Wysłany: 2010-09-01, 09:05   

Michaś_1977 :piwo: :piwo: :piwo:
no w końcu, piękny kawał historii i inspiracji dla gówno poniektórych :mrgreen:
jeszcze nie miałem okazji być tym przewieziony ale może kiedyś :mikolaj:

Ps. pojedz w końcu na hamownie :fala:
 
 
 
kjub
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Leon
Imię: kubuś
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 992
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2010-09-01, 09:08   

jajebie żeby tyle pakować w stare auto do jazdy na codzień :roll: nie lepiej było kupić coś nowszego? ;-) :mrgreen: :-P
 
 
 
boysstrzyzow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-01, 09:23   

Michaś_1977, podziw:D :piwo:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 10:03   

Sławek napisał/a:
myslalem ze jak dobrne na koniec tematu to zoabcze waskie zderzaki i sie rozczarowalem

Wiem,że MK2 na wąskich wygląda bardziej kultowo,ale szerokie jakoś bardziej do mnie przemawiają :-D
Miro napisał/a:
Powiem tak Kawał dobrej roboty i super udokumentowane

Robotę przy nim kocham,a gówno do udokumentowania,to szczerze powiedziawszy jest to materiał z vwgolf.pl,tylko zedytowany i zrobiony na jednej stronie,bo gdyby mi przyszło wszystko opisać tak jak tam,to miesiąca by mi brakło chyba :mrgreen:
Sławek napisał/a:
Smiga to pieknie

Zazwyczaj skromny jestem,ale muszę się pochwalić,że kilka BeMek już przed nim (a raczej za nim) uklękło :-)
mar_ek napisał/a:
jeszcze nie miałem okazji być tym przewieziony ale może kiedyś

Przy najbliższej okazji.Obiecuję ;-)
Najlepiej,żeby był to wieczór i chłodne powietrze,wtedy IC robi lepszą robotę :satan:
mar_ek napisał/a:
pojedz w końcu na hamownie

Jeszcze takiej nie stworzyli...buahahahaha :mrgreen:
kjub napisał/a:
tyle pakować w stare auto do jazdy na codzień :roll: nie lepiej było kupić coś nowszego?

Ujmę to tak-gdy go kupowałem z bratem,to kasy było,żeby kupić nawet MK4 w dobrym stanie,ale jak jechaliśmy na giełdę,to mieliśmy na celu tylko i wyłącznie Golfa II z sedruchem TD.
Podejrzewam,że niejeden po takim dzwonie jak ja miałem,oddałby auto na żyletki,a jak widać ja zakasałem rękawy otworzyłem portfel i auto dalej śmiga
W/g mnie to auto ma duszę,a ja zawsze byłem zakochany w tych wozach i wiedziałem,że kiedyś będę go miał.Stało się :prosze:
Poza tym,po gówno mi nowe,skoro nowe zostają z tyłu za mną hehe...
boysstrzyzow napisał/a:
Michaś_1977, podziw:D :piwo:

Dzięki wielkie :piwo:
 
 
 
PiterVR6
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-01, 10:10   

o zesz Cie ile to auto pracy i kasy kosztowało :->

zaciski tylne trzeba było dać z mk4 aluminiowe , bo te ori nie hamuja tylko zwalniają :mrgreen:
 
 
Macko
Zaawansowany


Samochód: był mk4,mk5,b7, jest b6
Silnik: 2.0 TeDeIi
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 433
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-01, 11:48   

PiEKNY PROFIL -naprawde dużo zdjęc,świetna robota przy aucie;)
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 16:48   

PiterVR6 napisał/a:
zaciski tylne trzeba było dać z mk4 aluminiowe , bo te ori nie hamuja tylko zwalniają

Uwierz mi-hamują i to dobrze.Po kapitalce pojechałem na stację diagnostyczną,żeby zrobić geometrię i przy okazji sprawdzić heble-wyszło na IGŁĘ ;-)
Macko napisał/a:
PiEKNY PROFIL -naprawde dużo zdjęc,świetna robota przy aucie;)

:piwo:
 
 
 
jazzy91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-01, 17:00   

Michaś_1977, WIELKI WIELKI szacun dla Ciebie :piwo: za tą pracę którą włożyłeś w ten samochód myśle że było warto bo wygląda SUPER :prosze:
 
 
p_forni
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Leon 1M / A4 B7
Silnik: ASV / BPW
Imię: Paweł
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 1031
Skąd: Lecka
Wysłany: 2010-09-01, 18:43   

Takich ludzi jak Ty sie ceni bardzo wysoko...robisz wszystko pod siebie i wkładasz w auto dużo serca ;-) A jeszcze więcej pracy :-D

Chyba każdą minute wolnego czasu poświęcasz golfikowi :-D

Ogromne gratki za włożoną prace i $$ :prosze: :prosze:
 
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-01, 19:35   

wow gruby projekt, golf odbudowany od podstaw lubię takie podejście do tematu....
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-09-01, 20:22   

Makra, widziałem temat na vwgolfie i swego czasu przeglądałem. Wielkie gratulacje za zapał, bo autko na żywo musi robić super efekt. Takie niepozorne mk2 a tu bzium i nie ma.
Do zobaczenia na spotach i miłej jazdy bo cóż innego życzyć po takim podejściu do tematu. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2010-09-01, 20:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 20:46   

Dzięki za miłe słowa chłopacy :piwo:
Takie podejście z Waszej strony,bardziej motywuje do dalszych modów.

Ten golf nie jest dla mnie zwykłym dupowozem...jest dla mnie jak...dziecko :prosze:
Jak już wspomniałem-zawsze chciałem mieć MK2 w TD,więc jak już mam,to szanuję,myję,czyszczę,pucuję...hmm,trochę jak nienormalny :-P ,ale jestem zwykłym przeciętnym facetem z jajami,mężem i ojcem dwójki dzieci mającym swoją pasję :-D Z resztą takich jak ja jest multum na całym świecie,więc gówno ja się będę tłumaczył :mrgreen:
W dużej mierze przyczynił się do tego,że Golf wygląda jak wygląda,fakt,że prowadzę własny warsztat blacharsko-lakierniczy i na mechanice też się znam.Gdyby przyszło mi bulić za to wszystko w innych warsztatach,to pewnie trzeba by było kilku lat na taki efekt :-|
 
 
 
R2_Łukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-02, 21:53   

Michaś_1977, czytam twój temat to aż łza się kręci w oku maskara :megafon: jest cyrk masa praca i oczywiście pieniędzy włożone w auto jak dla mnie Mk II numer 1 nie mogę się doczekać aż zobaczę auto na żywo pozdro ;-)
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-03, 09:43   

lukaszx25 napisał/a:
czytam twój temat to aż łza się kręci w oku

Nie no...nie płacz :mrgreen:
lukaszx25 napisał/a:
jak dla mnie Mk II numer 1

lukaszx25 :piwo:
Muszę się wybrać wreszcie na jakiś spocik,tylko nie wiem jeszcze gdzie i kiedy.
Jak będzie coś się kroiło,to dajcie znać.Będę wdzięczny :-D
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-19, 13:04   

Dzisiaj z córką byliśmy z nudów przewieźć 4 litery po okolicy,więc machnąłem niewielką sesyję :-P








Jakość zdjęć taka sobie,ale ja nie fotograf,a mój aparat,to nie lustrzanka :mrgreen:
 
 
 
R2_Łukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-19, 20:52   

Michaś_1977, ogólnie grubo dwójka kładzie na łeb i szyję :metal: ja jak kiedyś dojdę chociaż częściowo do takiego stanu jak ty masz to będzie malina pozdro ;-)
Ostatnio zmieniony przez R2_Łukasz 2010-09-19, 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
juro
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-20, 20:19   

Michaś_1977, brawo za ciezko prace i pieniadze włozone w to auto :prosze: :prosze: golfik dostał drugie zycie :-P
 
 
tuley
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-20, 20:30   

juro2991 napisał/a:
Michaś_1977, brawo za ciezko prace i pieniadze włozone w to auto :prosze: :prosze: golfik dostał drugie zycie :-P


taaa, niech Ci sluzy! :mrgreen:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-20, 22:37   

R2_Łukasz,juro2991,tuley,dzięki chłopaki :piwo:

A tu fotki z dzisiejszych prac :satan:

Muszę jeszcze skołować metalową listwę na próg bagażnika lub obicie materiałowe...i chyba czarne parapety przydadzą się :roll:
Fajnie,podoba mi się nawet tak jak jest teraz :prosze:

Dodam jeszcze,że jest to pakiecik z mojego warsztatowego "gratowozu" jakim jest Golf MK3...a gówno...będzie śmieszniej ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 10