No to zaczynamy:
1) zdejmujemy zaślepkę klaksonu (do siebie)
2) odpinamy przewód i zdejmujemy osłonę
3) odrywamy plastik z blaszką i odpinamy czarny przewód
4) odkręcamy śrubę (klucz 24)
5) aby zdjąć kierownicę najłatwiej jest w 2os; jedna siada i ciągnie jak tylko da radę a druga bierze odpowiedni punktak, przykłada do otworu w kolumnie kierownicy i wali młotkiem (raz a dobrze)
6) jeśli zdejmujemy manetki (ja zdejmowałem) odkręcamy 3 śruby
7) zdejmujemy dolną pokrywę stacyjki odkręcając 2 śruby i wychodzi z zatrzasków
8) odpinamy 2 kostki z prawej strony (aby wypiąć kostki należy jeden bolec wdusić do środka a drugi na zewnątrz) i kostkę stacyjki (bolce górny i dolny wciskamy i ciągniemy kostkę)
9) odkręcamy śrubę na klucz 13
10) lekko (na tyle na ile pozwala nam długość przewodów przy pozostałych dwóch wtyczkach) wysuwamy i wypinamy wtyczki
11) teraz wyciągamy całość i mamy dostęp do śrubki która trzyma kostkę na miejscu
12) wykręcamy ww śrubkę najlepiej długim i cienkim śrubokrętem
13) zakładamy nową kostkę
14) i wkładamy całość z powrotem celując w drążek wewnątrz kolumny
15) wkładamy górną osłonę stacyjki
16) zapinamy kostki z lewej str
17) dociskamy całość do końca
18) skręcamy śrubą na klucz 13
19) podpinamy kostkę stacyjki i pozostałe dwie
20) zakładamy dolną osłonę
21) zakładamy kierownicę, przykręcamy śrubą (nie za mocno, ale też nie za słabo) i próbujemy na prostej drodze czy dobrze założyliśmy kierownicę, jeśli tak to dokręcamy z jajem
21) zakładamy po kolei blaszki pamiętając że do dolnej czarny przewód a do górnej czerwony
22) i pokrywę klaksonu
23) dopijamy ostatnie piwo
Może komuś się przyda.
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2012-09-21, 22:48, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum