FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
A3 1.8T by gregor10 150km LPG , Perfekcyjna DO SPRZEDANIA
Autor Wiadomość
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-29, 10:06   A3 1.8T by gregor10 150km LPG , Perfekcyjna DO SPRZEDANIA

Witam
Rocznik 1999 , 3D
Silnik 1.8T AQA 150ps @210nm
Zasilanie LPG.

AUTO DO SPRZEDANIA Link do ogłoszenia url=http://otomoto.pl/audi-a3-audi-a3-1-8t-quattro-lpg-igla-C32807951.html]Audi A3 16700.00 PLN. Jasło - otoMoto.pl[/url]




Wyposażenie:
-Duży Fis
-Tempomat
-El szyby
-Elektrycznie regulowane , podgrzewane i składane lusterka
-3ramienna kierownica
-Centralny zamek , Scyzoryk


Mody:
Exterior:
-Lampy polift przód tył ORI Hella
-Hamulce Brembo,
-Pilot Scyzoryk ORI do Centralnego zamka

Interior
-Gałka S-line
-Usztywnione boczki drzwi pod audio + dystanse pod głośniki
-Nowy wyświetlacz FIS
-Dywany welurowe ori
-Dołożony poliftowy tempomat

Najpierw przygotowałem autko perfect pod wzgledem mechanicznym aby móc zabrać się za mody :
-Nowy kompletny rozrząd INA
-Zawias - wymiana tulei wachaczy, poduszek amortyzatorów , tulei stabilizatora
-Poduszka powerflex-a pod silnik
-Hamulce nowe klocki tarcze Brembo/Ferodo.
- i inne

Performance:
-k03-053 (k03s z AUM 150km)
-Seryjny MAF
-Seryjny AIR BOX
-Wydech S3 2.5cala do końca.
-DV 710N



aktualne








Turbo







- nowy Zawór DV ,data 03.05.13r.


Wiecej fotek

Zdjęcia - Pokazywarka.pl

Zdjęcia - Pokazywarka.pl
Ostatnio zmieniony przez 2014-04-07, 00:47, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2013-07-29, 11:51   

Kawał dobrej roboty,gratuluje autka.Jak widać efekty są,oby tak dalej.

Pozdrawiam.
 
 
 
kornat
Zaawansowany

Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 357
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2013-07-29, 13:29   

Ładna "ałdiczka"
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-07-30, 20:17   

wrzuc wykres tych 230ps
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-31, 22:57   

wykresu nie ma i nie bedzie :)
ja nie z tych gówno podniecają się wykresem , dla mnie liczy się jak auto jedzie , milo jest klepać seryjne mb 500e które ma 6sek do setki i ze mną nie ma szans ze kreski gówno by uciąć gadke efekt jak na zalaczonym filmiku :fuck:
Ostatnio zmieniony przez 2013-07-31, 22:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 05:33   

skoro nie podnicasz sie kreskami to tak samo mozna powiedziec o tym niby seryjnym mb 500 :) tez mogl byc zarznięty silnik itp itd
 
 
Szymono5759
Zaawansowany


Samochód: Leon ALIcja
Silnik: AHF+++
Imię: Szymon
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 316
Skąd: Jasło
Wysłany: 2013-08-01, 08:04   

bardzo ładne a3 :-) bezawaryjności życzę
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 11:14   

diabolo napisał/a:
tez mogl byc zarznięty silnik itp itd

to chyba wszystkie są zarżnięte te 500ki - 3 sztuki nie dały rady 8-)


Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie. i moglbym tak wymieniac jeszcze z kilkadziesiat przykladów aut ktore na wykresie maja piardylion koni a nie jadą :)

Dla mnie liczy się to jak auto jedzie a nie kreski, na racelogicu ta pincetka wypluwa 6.1paka , zresztą nevermind :lol:

Szymono5759 - jezdzisz na jakies spoty ?
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 14:48   

gregor09 napisał/a:



Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie.


cuda niewidy :lol:
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 15:30   

gregor09 napisał/a:
Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie.

ale że TDI czy 1.8T ?
Bo jak mowisz ze diesel nie potrafi jechac to jesteś w błędzie. nie same konie mechaniczne się liczą a NM przełożenie skrzyni i WAGA
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2013-08-01, 15:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 15:31   

diabolo napisał/a:
gregor09 napisał/a:



Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie.


cuda niewidy :lol:


http://img717.imageshack....w844ggtbst2.jpg
http://www.a3-club.net/forum/member.php?5727-KiTo

jak nie wierzysz to spytaj własciciela tego tdi jak wygladala rolka z 2 biegu :) , wtedy moje a3 mialo seryjny soft 180ps + decat który dał może max 5-7km.
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 15:34   

artur_91.1991 napisał/a:
gregor09 napisał/a:
Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie.

ale że TDI czy 1.8T ?
Bo jak mowisz ze diesel nie potrafi jechac to jesteś w błędzie. nie same konie mechaniczne się liczą a NM przełożenie skrzyni i WAGA


TDI nie dało rady dwukrotnie.
No to jak widać Ty jesteś w błędzie nie pomogły ani konie mechaniczne , ani Nm, waga też nie pomogła, moja a3 waży 1400kg , tamto tdi w przednim napedzie waży 1300kg. Tak więc proponuje się doszkolić w temacie nim zaczniesz dalej wygłaszać takie teorie.
Diesel traci na zmianach biegów mimo mocy i momentu i efekt jest jaki jest , sprawdzone wielokrotnie.

No i mówie otwarcie diesel nie jedzie , przekonałem się nie raz. majac serie 180ps i marne 235nm to takie 1.9tdi porobione na 200-210km i 400nm to objezdzałem jak chciałem bez problemu czy to asz czy to arl, a wlasciciela drugi raz nawet nie chceli stawać.

No ale takie forum, gówno byś nie napisał to Wy wiecie lepiej , pierwsze nie wierzy nikt w moc, potem 500e silnik zarżniety, teraz 1.9tdi wg Ciebie jedzie , tylko jest to dziwne bo jakos każde tdi gówno próbowało dostało baty w budzie czy to a3 , leon czy golf iv :)

Mam wrażenie że Wy wiecie jak wygladaly te ustawki lepiej odemnie:) No cóż taka specyfika tego forum :)
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-01, 15:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2013-08-01, 15:43   

gregor09 Widzę że jesteś bardzo wygadany, jeśli chcesz się wywyższyć i mówić że diesel nie jedzie stan ze mną na kresce.
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 15:50   

tu akurat wiem więcej o dieslach niz myślisz...
gówno z tego że był na D*po hamowni i stąd taki idealny wykres... hamownia hamowni nie równa...
Wiem i widziałem jak zrobione 110 na ok 170 koni diesel VP robi Golfa GTI mk5 :]
gówno z tego też że auto gwizda jak kierowca piz**
Ale skoro wygrałeś takie wyścigi to gratuluje.

Cytat:
gregor09 napisał/a:
Tak więc proponuje się doszkolić w temacie nim zaczniesz dalej wygłaszać takie teorie.

chętni bym to Seba zobaczył :fala:
 
 
zula
Średniozaawansowany

Samochód: mk2 GTI/GTD
Silnik: 1.9 tdi
Imię: Kamil
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 109
Skąd: Turze Pole/Brzozów
Wysłany: 2013-08-01, 15:50   

sebus_777, o tak tak i do tego filmik czy to 1.8T da ci rade,w gówno sam śmiem wątpić :mrgreen:
 
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 15:53   

tez znam goscia gówno tak sobie przeciwnikow dobiera zeby wygrac i tu mi wlasnie podchodzi pod Ciebie taka gadka

pod koniec sierpnia bedzie cwiartka w rzeszowie
z twoich postow wynika ze wyjmiesz klase z palcem w d.... wiec pokaz jak jedzie to twoje 1.8T
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 15:56   

sebus_777 - człowiek kulturalnie pisze same fakty , a tu nagle najazd na niego sie robi , to 500e zajechane, to tdi bylo szybsze ,
zapytaj wlasciciela jak nie wierzysz , kontakt podany wyżej nic nie stoi na przeszkodzie sam się przekonasz.
Teraz nagle wyskakujesz Ty i chcesz się ustawiać golfem III jesli dobrze rozumie :-)
wpadaj to Cie ustawie z 1.8T , dopasujemy go do mocy Twojego diesla,
z praktyki diesel jedzie ale zawsze gorzej od benzyny przy tej samej mocy i wadze , traci rzecz jasna na zmianie biegów z tąd wynika przewaga TB.
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 15:58   

gregor09 napisał/a:
hcesz się ustawiać golfem III jesli dobrze rozumie :-)

ma tyle koni gówno ty może i więcej :patyk:
po za tym quattro jedzie fajnie do ok 140km/h a potem jest muł...
Do jakich prędkości się ścigałeś? do 100-140?
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2013-08-01, 16:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 16:02   

1.auto nie jest przystosowywana pod 1/4 i nie będzie , ani uczestniczyć w takich zawodach ani nic.
2.diabolo - moje 1.8T nie jedzie i tego jestem świadom nie podniecam się tym , natomiast gówno do TDI to objezdza je z palcem w D , gówno zostało nie raz udowodnione, Wy nie musicie w to wierzyć ani się z tym zgadzać. Do zobaczenia na drodze :)
3.artur_91.1991 - powiedz to EVOLutio n motorsport z Wroclawia , zobaczymy czy będziesz wtedy taki pewny tego gówno piszesz :)
narazie to jest podniecanie się jakimś tdi gówno by mnie objechało w budzie golfa iii jesli dobrze rozumiem , jesli tak mamy sobie skladać koncert pobożnych życzeń to jak chcesz ustawie Cie z 1.8T w takiej samej budzie jak Twoja na SERYJNEJ spręzarce i zobaczymy gówno będzie szybsze tdi czy 1.8 :prosze:
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 16:09   

że niby ja mam się stawiać z 1.8T? Przecież ja niemam super TDI bo tylko 140 koni, po za tym moje auto nie służy do ścigania. Mowa jest o golfie kolegi nie moim samochodzie.
Po za tym na starcie i do pewnej długości quattro jedzie do przodu a ośka dopiero sie rozpędza
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2013-08-01, 16:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 16:24   

artur_91.1991 napisał/a:
że niby ja mam się stawiać z 1.8T? Przecież ja niemam super TDI bo tylko 140 koni, po za tym moje auto nie służy do ścigania. Mowa jest o golfie kolegi nie moim samochodzie

mówiłem o golfie kolegi :) , moje auto też nie służy do scigania się , od czasu do czasu ktoś sie chce ustawić to się scigniemy ale nic pozatym , tak samo moje 1.8t nie było budowane na 1/4 itp , zwykle auto do przemieszczania się bez zbednego podniecania się.

scigalismy sie z rolki z 2 biegu z tym tdi od 40kmh do 170kmh jesli o tym mowa,
gówno do quattro dokladnie tak, ze startu idzie jak dzik, potem naped go trzyma i niech mi tu znów nikt nie pisze ze haldex sie rozłacza itp bo lepiej niech się nie ośmiesza :) haldexa znam jak własną kieszeń
tam gdzie haldex zaczyna być cieżarem i trzyma Cie przy wyższych predkosciach tam ośka zaczyna się napędzać, a mimo to w ustawkach z tdi fwd i mniejszej masie do 160kph nie pomagało fwd i mniejsza masa, tymbardziej po miescie nie ma takie tdi szans od swiatel do swiatel.

Nie zrozumcie mnie zle , nie mówie że TDI to trupy, bo tak nie jest, twierdząc tak trzeba być ignorantem, jeden ma takie plusy drugi inne.
Ja tylko napisałem jak wygladaly w rzeczywistosci ustawki z rolowanego z autami o podobnej lub mniejszej masie niż moje quattro i przeważnie z napedem na 1 oś gówno stanowiło dla nich przewage.

ustawiałem się też dawno temu na setupie 193ps z jettą mk1 z TDi zrobionym na 145ps i wagą rzedu 850kg jesli dobrze pamietam , wybebeszona z tyłu też była.
No i w zasadzie to było jedyne 1.9TDI które robiło robote.
Bo wygrałem niecałą 1 dlugość do 160 z rolki z 40kmh i była to naprawdę cieżka ustawka, no i kierownik ogarniał swoje TDI również.

No i tak by opowiadać wiele wiele takich historii, ale po gówno ? I tak nikt tu nie uwierzy ,
tu nawet filmy czy podanie kontaktu do własciciela , czy jego wykres z hamowni profesjonalnej firmy EVO, czy Eku Projekt jest skwitowane jako fałsz więc po gówno dalej to ciągnąć są lepsze zajęcia :prosze:
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-01, 16:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2013-08-01, 18:05   

gregor09 jesteś bardzo pewny siebie ale takie 1.8t na seryjnej sprężarce to proszę cie nie przesadzaj :swir: ścigałem się już z 1.8 t zrobione na 200+ i nawet mi nie zajekneło. Do 210 ostało jakieś 3-4 długości. Skoro mówisz ze jetta Tdi 145 koni, odelżona prawie była równa z Tobą na setupie o 30-kilka koni mniej niż masz teraz, wiec gówno ty mówisz ze objechałeś tdi 240+ bo w to już kompletnie nie wierze :mrgreen: Ja mogę się ustawić bo wiem ze takie 1.8t 230 KM nie jest jakieś mega szybkie.
 
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-01, 18:20   

sebus_777 napisał/a:
gregor09 jesteś bardzo pewny siebie ale takie 1.8t na seryjnej sprężarce to proszę cie nie przesadzaj :swir: ścigałem się już z 1.8 t zrobione na 200+ i nawet mi nie zajekneło. Do 210 ostało jakieś 3-4 długości. Skoro mówisz ze jetta Tdi 145 koni, odelżona prawie była równa z Tobą na setupie o 30-kilka koni mniej niż masz teraz, wiec gówno ty mówisz ze objechałeś tdi 240+ bo w to już kompletnie nie wierze :mrgreen: Ja mogę się ustawić bo wiem ze takie 1.8t 230 KM nie jest jakieś mega szybkie.


hah no i znów to gówno pisałem , piszę że tdi 240ps objechalem dwa razy , podaje wykres , mało nawet dane kontaktowe na forum a Ty dalej swoje że nie wierzysz :) na szczescie to juz nie mój problem :)

moje 1.8t nie jedzie , a te tdi ani tyle,
apropo jetta waży prawie POŁOWE z tego gówno moje auto ale i tak nie dala rady a miala tylko 50km mniej i potęzny moment obrotowy:)
ja też się mogę ustawić , nie ma problemu ,
ja mam 230ps 1400kg bez lpg i pb + quattro , Ty masz 230-240ps albo wiecej, fwd i wage na poziomie 1200kg right ?
jesli tak to teoretycznie wynik springu powienien być przesądzony prawda ?
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2013-08-01, 19:31   

stańcie kiedyś i po problemie nie ma gówno za bardzo robić OT w temacie
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 19:45   

gregor09 napisał/a:

ja mam 230ps 1400kg bez lpg i pb + quattro , Ty masz 230-240ps albo wiecej, fwd i wage na poziomie 1200kg right ?
jesli tak to teoretycznie wynik springu powienien być przesądzony prawda ?


kolego gubisz sie Kita auto tez wazy kolo 1200-1250kg i nawet wedlug ciebie 240ps mu nie pomoglo ? wiec o gówno chodzi ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 16