Hey, chciałbym przedstawić Trabiego, ogólnie nie wiem kiedy wyjadę bo jeszcze dużo roboty ale cóż
był mk3 lecz to nie było to...
później mk2 ! cieszyło naprawdę !
Lecz Trabi to jest właśnie strzał w 10 !
Trabant został odbudowany praktycznie od podstaw, buda została wzmocniona
Komora odmalowana w kolor felgi.
Wnętrze to obszyta seria tył beżowa skóra, przód czerwone fotele, boczki także beż tak jak półka tylnia.
Zawieszenie gwintowane zrobione z amorów z polo oraz poloneza trucka(Amory skracane) + zestaw gwintu do hondy.
Rozpórka tył stała, przód skręcana.
Koła poszerzone stalówki z opla manty na 8j et10 przód oraz 9j et-5 tył, naciągnięte opony 175/50 bridgestone.
Auto poszerzone pod te szerokości kół.
Silnik seria 1.1 na gaźniku(w planach clean)
Usunięte znaczki, wlew paliwa oraz gazu przeniesiony do bagażnika.
Sanki są obecnie 12mm nad ziemią.
Planuje wypchać wszystkie koła dystansami 1cm, wtedy zrobić kąty przód oraz stopień więcej z tyłu.
Jest dużo planów na zimę do spełnienia ale to już będę wrzucać na bieżąco z pracami.
SILNIK: 1.1 ( marzy mi się B16A2 plan na następny sezon )
UKLAD DOLOTOWY: ori
UKLAD WYDECHOWY: ori
ELEKTRONIKA: dobre haha
UKLAD NAPĘDOWY: 4 biegi skrzynia !
ZAWIESZENIE: gwint custom
UKLAD HAMULCOWY: tarcze przód
BODY-KIT: poszerzone nadkola przód i tył
KOŁA: Stal 13' z manty 8j przód 10et, 9j tył -5et
ŚRODEK: custom kompletny
CAR-AUDIO: radio+2głośniki ( zakupiony wzmacniacz + głośniki )
PLANY: ogarnąć wnętrze, przód mocny negatyw i parę innych rzeczy
Na początku sezonu Trabi dostanie pełną klatkę + jakieś 2 klasyczne kubełki
wpadają dwa fotele omp silverstone + pasy schroth 3 punktowe
a także klatka :wink:
Muszę skończyć jeszcze przed sezonem wnętrze, ogarnąć koła, posadzić ryjek, zmienić skrzynie biegów i ogarnąć wszystko do okoła. Noi zastanawiam się nad jakimś ciekawym oklejeniem Nie wiem czy nie odpuścić sezonu i nie wyjechać już po swapie ...
Planów wiele, pomysłów jeszcze więcej !
Ostatnio zmieniony przez Paczek 2014-04-04, 10:14, w całości zmieniany 1 raz
Luki, myślę że tylko po fotkach tak jest, w rl połysk i całkiem inny odcień
Ale cóż szary to szary jasne koła mają oba i często są mylone. Myślę że niedługo się to zmieni
Zamieszczając go w dziale "Volkswagen" nieco ubliżasz Trabantowi, umniejszając mu tego jak wyróżnia się na tle wszystkich wieśwagenów i innych tego typu. Z racji kultowości zupełnie nie pasuje mu miejsce tutaj ...
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2014-04-04, 20:50
Miało sie kiedyś fure spod znaku IFA z Eisenach . Szacunek chłopie za odwage i chęci. zazdroszcze przede wszystkim czasu na tworzenie takich cudów. bo jedno głośnie jest to furencja na miare cudu :)
Aaale zeby wiele nie słodzic, przyczepie ,ba przywale sie do jednego tematu :) Powiedzcie mi Panowie z RP czy wy macie aż takie dziury w drodze? zeby do tak odwalonych klasyków upychać jakze niepotrzebne klatki, rollbary ,kubełki (jeszcze te OMP jest ok). NIjak to sie ma do klasyki , na prostym przykładzie : ciekawe gówno by powiedział Lyszyk na klatke w swoim FSO.
tak czy inaczej wierze ze kiedys zmienicie nastawienie i powrócicie do orginału. pozdrówa
Luki [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-04, 23:33
Płonek napisał/a:
Zamieszczając go w dziale "Volkswagen" nieco ubliżasz Trabantowi, umniejszając mu tego jak wyróżnia się na tle wszystkich wieśwagenów i innych tego typu. Z racji kultowości zupełnie nie pasuje mu miejsce tutaj ...
Powiedzcie mi Panowie z RP czy wy macie aż takie dziury w drodze? zeby do tak odwalonych klasyków upychać jakze niepotrzebne klatki, rollbary ,kubełki (jeszcze te OMP jest ok). NIjak to sie ma do klasyki , na prostym przykładzie : ciekawe gówno by powiedział Lyszyk na klatke w swoim FSO.
tak czy inaczej wierze ze kiedys zmienicie nastawienie i powrócicie do orginału. pozdrówa
Jeżeli chodzi o "klasyki" to chyba z RP jest tylko jedneno auto z pełną klatką, chyba że czegoś nie wiem
Do tego nikt z nas nie powiedział nigdy że idzie w "klasyka" bo jeździłby wtedy w serii
Płonek jakby miał dwusówa pod maską to napewno bym go nie wrzucił w ten dział
trabi_ABF o tym już rozmawialiśmy telefonicznie
Luki [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-05, 15:12
Jeszcze mam jedno pytanie. Takiego kupiłeś czy robiłeś od podstaw?
Luki zamieniłem i było zrobione, lecz trzeba było jeszcze raz zacząć od podstaw, cała wiązka nadawala się do niczego, wycieki zaczęły wychodzić jak go wziąłem z dnia na dzień coś nowego, gdy został po części rozebrany doszedłem do wniosku że podłoga/sanki/lakier/koła/silnik itp są do kompletnej przebudowy.
Chcę zrobić wszystko profi, bez zbędnego pośpiechu, trabi od kiedy go mam potrzebowal/potrzebuje mojej ingerencji praktycznie z każdym elementem układanki krok po kroku od nowa żeby zrobić to teraz raz a dobrze
Wiem że poprzedni właściciel chciał dla niego jak najlepiej(chwała mu za to!), dużo patentów naprawdę zrobione jest mega dobrze! Tylko blokował go wtedy jeden mankament czyli $$$
Ostatnio zmieniony przez Paczek 2014-04-05, 16:38, w całości zmieniany 1 raz
Luki [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-05, 21:57
To wrzuć foto z roboty bo kiedyś mi się może przydać
Trabi nie myty od pół roku, stoi i czeka na graty, na fotele czekam już 2-3 miesiące, żaden sklep internetowy nie jest w stanie mi ich ściągnąć :? prawdopodobnie auto wyjedzie dopiero na sezon 2014/2015 :D a tu mała poprawa spasu tyłu i mały aktual ;)
hehepack, z tyłu się nie mieści zwykła kartka a4 nie trzeba jej składać ale nic nie trze ładnie się składa na tych wahaczach i gwincie kółko przód do spasowania tak samo jak tył jeszcze
Macko, w środku jest teraz tylko klatka pokaże jak będzie ogarnięte
up
Trab pod maską ogarnięty na 100% gaz usunięty, przewody pociągnięte na nowo, wymienione praktycznie wszystkie uszczelki, rozrząd itp itd silniczek w dobrej kondycji będzie do sprzedania niedługo ze skrzynia cały komplet, ogólnie wsadzić do innego i jeździć, 0 wkładu
W tym sezonie nigdzie nie wyjedzie już, za to w następnym sezonie będzie dużo jeździć po zlotach.
Poprawiona podłoga po poprzednim właścicielu, ogarnięty spód, w środku teraz wszystko gówno było beżowe leci na czarno + troche floku, klatka także zmieni kolor, poszukiwania motoru już zaczęte(nie chce oklepanego abf'a) myślę że do wiosny koła takżę się zmienią ogólnie jest jeszcze parę rzeczy do zrobienia ale to tylko i wyłącznie moja wizja bo mógłbym wyjechać w tym sezonie ale lepiej wyjechać tak żeby wszystko było już gotowe a nie po trochę
Ostatnio zmieniony przez Paczek 2014-09-30, 11:06, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum