Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8 Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 178 Skąd: DE
Wysłany: 2015-03-13, 12:08
Dobry olej, sam używam :) Fajnie pojechać z bańką do jakiegoś starszego mechanika na wymianę. Połowa jest w niezłym szoku i myśli, że to jakiś przepalony olej
Witam. Panowie mam zagwozdkę.. Kupiłem niedawno seata silnik 1.8t ayp przebieg 235tys przez poprzedniego właściciela olej był lany mobil 10w40 dużo się oczytałem i ten olej nie bardzo podchodzi do tych silników myślę nad zmiana na 5w40 lub 10w60 valvoline sprzedający wspominał ze samochód weźmie litrę oleju na 10tys km. gówno o tym sądzicie zmieniać czy zostawić 10w40?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Mlody92 2015-04-03, 10:59, w całości zmieniany 1 raz
Ja płukanke robiłem może dwa razy, ostatnim razem kupiłem sobie takie cudo http://www.iparts.pl/czes...662-762324.html wypluło sporo syfu różnego także jeśli miałbym doradzić to właśnie to.
Samochód: Golf MK4
Silnik: 1.6 AKL
Imię: Bartek Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 109 Skąd: okolice RLA
Wysłany: 2015-04-28, 18:07
Powoli zbliża się termin wymiany oleju. Auto to Golf 4 1.6 AKL SR, przebieg z licznika teraz 213 000, silnik jest po wymianie pierścieni oraz uszczelniaczy ponieważ olej brał wiadrami. Po remoncie zrobione około 8 k kilometrów na oleju Mobil 10W40 mobil super 2000 czyli taki jak był przed remontem, teraz oleju bierze 100ml/1000 km. Zmiana oleju na innej firmy ma jakiś sens? Czytałem że do tych silników leją Valvoline Max Life albo MOTUL albo Castrol Magnatec. Czy norma oleju ma jakieś znaczenie, bo do tego silnika norma jest VW 500.00, VW 502.00 a Mobil ma norme VW 501 01/505 00. Jaki olej zalać podczas wymiany?
Samochód: Astra H
Silnik: Z18XE Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 282 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-03-07, 20:17
Koledzy zawsze leje do swojego auta olej liqui moly i zawsze kupuje w inter carsie i teraz chce kupić w innym sklepie i moje pytanie,po czym poznać czy to ori czy podróbka???
Panowie mam dostęp do oleju przekładniowego o nazwie:
Producent to ATM Oil, Master Lube
Olej i nazwie GEAR MASTER
80w90 ISO 150
Opis:
Specjalistyczny olej przekładniowy.
-wytrzymuje bardzo wysokie temperatury,
-wytrzymuje gigantyczne obciążenia,
-smaruje uzębienie od początku rozruchu,
-nie wycieka,
-niskie pienienie,
-nie emulguje z wodą,
-wydłużony okres użytkowania.
Na opakowaniu opisane jest również że do przekładni samochodowych. Na zakładach używają go do przekładni maszynowych.
Parametry techniczne:
Lepkość kinetyczna w temp 40*C - 155cSt
Wskaźnik lepkości - 120
Temp. płynięcia min. -30*C
Temperatura zapłonu min. +220*C
Samochód: Leon
Imię: kubuś Pomógł: 21 razy Dołączył: 11 Lut 2008 Posty: 992 Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2016-09-26, 15:31
Ktoś miał styczność z olejem Specol Gold 5w40? Na papierze jest super.
Jeszcze myślę nad Millers Oils XF Longlife 5W40.
gembus
Samochód: Golf 4 GTI
Silnik: 1.8 T
Imię: Dave
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 7 Skąd: Rzeszów - Okolice
Wysłany: 2016-12-29, 18:21
Czesc !
Zbliza sie u Mnie wymiana Oliwy w moim Golfie (1.8T) Obecnie mam zalany( Mobil Super 2000 X1 10W40 ) jakies propozycje? bo zastanawiam sie nad Vavoline albo Motulem.
Zbliza sie u Mnie wymiana Oliwy w moim Golfie (1.8T) Obecnie mam zalany( Mobil Super 2000 X1 10W40 ) jakies propozycje? bo zastanawiam sie nad Vavoline albo Motulem.
Zmień na 5w40 , moze być Motul Valvo lub Liqui moly do tego dobry filtr i ma smigać, duzo sprzedajey Xcessa i top tec do tych silników , bardzo dobre oleje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum