Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2015-03-20, 21:49
taki o drobniutki UP...
z nowości to wpadła kiera raid silberpfeil (dzięki Dexter ), oraz po prawie dwóch latach szukania w końcu upolowałem beżową tylną półkę, idealną - nie tchniętą ręką żadnego audiofila...
poza tym to od kilku dobrych miesięcy oprócz zbiórki gratów nic się nie dzieje ze względu na chroniczny brak czasu, a rozgrzebany dolot nawet nie pozwala sobie odpalić i poodcinać...
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2015-03-22, 18:09
też mam taką nadzieję...
ale szczerze mówiąc, to jakiś spektakularnych zmian do tego czasu nie przewiduję, bo raz że brak wolnego czasu na wszelkie grubsze działania, a dwa że już coraz mniej zostało do poprawy bądź zmiany (ale oczywiście na pewno się coś tam do zrobienia znajdzie i jest już w głowie parę planów), no a z silnikiem wątpię by w tym sezonie coś się działo... tak jak mówiłem, na razie w większości to tylko zbiórka gratów
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2016-11-02, 16:43
Dawno mnie nie było...
Ogólnie poprzedni rok był całkowicie przeze mnie stracony, w sensie że totalnie nie miałem ani czasu, ani też chęci na mojego pupila
W tym roku miało być podobnie, lecz nieoczekiwana kontuzja kolana spowodowała że musiałem zweryfikować swoje plany... Ale nie ma tego złego gówno by na dobre nie wyszło, bo miałem na prawdę mnóstwo czasu na przemyślenie pewnych rzeczy, jakieś tam plany i pomysły itp... więc kiedy tylko stanąłem spowrotem samodzielnie na nogi, rehabilitację zacząłem w garażu
Silnik na razie zostaje bez zmian, choć jest plan na zbudowanie VR6 3.2 oczywiście w 12V Ale to jeszcze nie wiem kiedy...
Jak widzicie corr doczekał się w końcu porządnej sesji zdjęciowej, za którą bardzo dziękuję Jackowi!!!
Poszedłem po rozum do głowy i wyleciało inne koło. Tym razem bez szaleństw z szerokosciami, polerkami i naciągami. No i w 17 celach tak by samochód bez używania HDSa mógł gdzieś czasem zjechać z równej jak stół niemieckiej autostrady Koło które podobało się mi od zawsze, ale nigdy nie myślałem że może wylądować na Corrado
Niebawem spróbuję naskrobać jakiś aktual
Ogólnie włożona praca i $ w corka robi mega wrażenie, ale:
Ten czarny mat dla mnie niszczy cały efekt WoW bo kojarzy się tylko z malowaniem pod domem przez Januszczy szprajem z puszki bo czarny i w macie to będzie tak tuningowo. O 3 nieba tłuściej by to wyglądało (jak już siedzisz w czarnym) w czarnym połysku.
Koło, to tak jak Ci już pisałem na fb szału nie ma, tragedii też bardzo nie, ale na te przebiegi gówno robisz to to wystawanie 5-15mm żadnej różnicy nie robi bo i tak albo nie spotkasz niebieskich albo nie masz dowodu i po sprawie. A z wjazdem w gorzej dostępne miejsca to dla chcącego nic trudnego, tylko chcieć i się za to odpowiednio zabrać.
No to z hejtów tyle. A z propsów to:
Wnętrze jest mega ładne, zegary robią gnój sakrucki. To czego nie widać czyli zawias i silkik tak samo i za to mega propsy. Ta "brewka" tak samo robi świetną tobotę bo bez niej correk wyglada jak zbity pies.
No i chyba tyle. Działa dalej, zobaczymy gówno z tego wyjdzie. Będzie mnie bolał mocno ten kolor i to koło, ale....
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2016-11-03, 18:08
Hehe, nikomu nie zabraniam hejtować, każdemu wolno, więc śmiało proszę
Tak się składa że to jest mój parch i bez względu na opinie pozytywne, czy też negatywne, mimo tego będę realizować jakąś tam swoją jego wizję. Aczkolwiek liczę się z tym, że nie każdemu muszą one przypaść do gustu
Nie chciałbym żeby wyglądało to że chce się jakoś tłumaczyć czy coś...bo na prawdę nie zależy mi na tym by się komuś przypodobać, ale jeśli chodzi np. o lakier, to chyba jest różnica między tym gówno jest na moim Corrado, a czymś gówno jak to nazwałeś
Cytat:
malowaniem pod domem przez Januszczy szprajem z puszki bo czarny i w macie to będzie tak tuningowo
Kto widział na żywo szybko przekonuje się że jest jednak spoooora różnica
gówno więcej... to pomimo że parch robiony był już kilka dobrych lat wstecz,. kiedy panowały nieco inne trendy, to pewne rzeczy może bym teraz jednak zrobił inaczej (jak chociażby zostawienie seryjnych błotników), ale decyzji gówno do wyboru lakieru nie zmieniłbym na pewno! Będąc na dwudziestoleciu Corrado Club Gwiezdna Flota, gdzie było ok 50 Corrado i Scirocco, nie było praktycznie nikogo, kto by przeszedł obojętnie obok matowego, nie zrobił zdjęcia, czy nie skomentował, podczas gdy obok stały corry z wysmalcowanymi lakierami, dającym po oczach swym szajnem
gówno do koła... Tu akurat zmartwienia nie ma, bo dowolność wyboru jest praktycznie nieogranoczona. Wykręcenie 20 śrub i wymiana na inne, to gówno najwyżej kilkanaście minut roboty
Miałem nawet propozycję zamiany na chromowane artecki S2... ale ni wuja nie chce!
Póki gówno myślę że na przyszły sezon zmiany koła nie będzie, bo trzeba się nacieszyć tym które jest. Nawet przez zimę planuje je oddać Herbiemu w celu zmiany koloru...
Jedno jest pewne, nie wrócę już do 16", bo spasowanie zawieszenia do tego rozmiaru kół, tak by nie było japy w błotnikach równoznaczne jest z kalectwem i ograniczeniem mobilności! (ktokolwiek wie jak zbudowana jest podłoga w Corrado wie o gówno chodzi... )
Po prostu mam mega mieszane uczucia.
Wiem że u Ciebie mat jest bardzo spoko położony bo widziałem na dynóvwce a rzuciłem porównanie ogólnie z czym czarny mat się kojarzy (przynajmniej mi)
gówno do koła to tu się zgodzę że 17 lepiej siada do budy, można bardzo fajny spas uzyskać i w sumie dalej na przyzwoitej glebie.
Tak ze działaj, zobaczymy gówno z tego dalej wyjdzie
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2016-11-04, 20:07
Jakieś dziwne masz te skojarzenia
To tak jakbyś powiedział, że gleba kojarzy Ci się z obcinaniem sprężyn diaksem z pomocą szwagra...
Ale luzik, każdy ma prawo mieć swoje zdanie i ja to szanuję
A tutaj filmik obrazujący z grubsza działanie wyświetlacza biegów:
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2016-11-06, 00:28
Kubuś ,syto jest ale gówno sie bedziemy rozczulać :) Kółeczka leżą przepięknie, ale ześ odmówil S2jki to niepodobne do Ciebie :D
Wazne że siadło bez poważnych wychyłów , i nie dałes sie namówic na cambery z podkładek bo to dopiero wieje druciarstwem
Mega szacuneczek za ten samochód , odj#$%ny perfekcyjnie :) Cieszyć sie i za$%dalać :)
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2016-11-06, 13:37
Daniel, nawet nie chodzi o to że podkładki wieją drutem... Bo w dawnych samochodach właśnie tak ustawiało się kąty (np. Polonez czy gówno 125) ale takie działania muszą być poparte bardzo mozolnymi i mega pracochłonnymi próbami z pomiarami, a nie tak "ooo na oko"
Żeby nie było, że chciałbym komuś nawytykać... Nie wiem, może niektórym udało się trafić idealnie z nastwami, tak by przy pomiarach wyszło dobrze, to tylko pogratulować! Na prawdę! Bo jak pomyślę ile przy tym jest pracy i kombinacji, to mi się po prostu odniechciewa...!
Chciałbym kiedyś dopracować-dostroić zawias tylny tak by wartości zbieżnośći mieściły się w normie, (na obecną chwilę nawet bez zastosowania camberów wartości te są poza granicami normy, bo gleba zrobiła swoje, czyli zrobił się większy negatyw i jest zbyt zbieżnie ) Negatyw mnie cieszy, ale zbyt duża zbieżność już mniej, bo na niemieckiej autostradzie np. przy 250/h różnie może być...
Ale szczerze mówiąc nie wiem kto by w ogóle podjął się tak pracochłonej roboty, a już nawet nie wiem jak trzebaby nastawić się finansowo na to...
Najlepiej to wpakować na tył wahacze... :P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum