FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Golf Crayzola 1.8T+ Czarnuch na wypasie
Autor Wiadomość
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-10-29, 19:01   

Dzięki Panowie :)

Dziś pogoda pozwoliła to pomalowane zostały elementy z komory silnika i wreszcie będzie można się za nią zabrać.

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

W tygodniu montaż, zamontuję także moduł komfortu, następnie zabieram się za tylną belkę i SWAP 256mm wentylowane na tył zobaczymy gówno z tego będzie :mrgreen:
 
 
dogu
Władca postów


Samochód: Golf Cabrio
Silnik: 1.8 AAM
Imię: Łukasz
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1277
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-10-29, 21:03   

Czym malujesz czarne elementy? Jest to lakier samochodowy czy jakaś inna farba ?
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-10-30, 09:33   

akryl ral 9005
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-02-11, 17:44   

Żeby temat nie popadł w zapomnienie, pasuje coś napisać.

Nowe:
- łożyska przód (już wbite)
- drążki kierownicze
- osłony drążków
- końcówki drążków kierowniczych
- sworznie wahaczy
- łączniki stabilizatora (wbite poliuretany)





Oryginalne podgrzewane spryskiwacze z kompletną wiązką i kostkami oraz zaczepami



I od razu montaż wraz z odświeżonym liściołapem




Poliuretany wbite



złożone



Przerobiłem siłownik centralnego zamka od strony kierowcy ta,k aby zamykał się tak jak oryginalnie oraz z pilota pneumatycznie.



Wiązkę z silnika 1.8T zrobiłem na oryginalne kostki z mk2/mk3 tak by tylko wpiąć ją w skrzynkę.



I o to jest K04-023 hybryda w pełni zregenerowana i przerobiona przez firmę opTurbo ze Zgierza, naprawdę fachowa robota, dobry kontakt, konkretne informacje no i cena... bardzo dobra ;) POLECAM,
Przeróbka zauważalna już na pierwszy rzut oka, zobaczymy gówno z tego będzie po założeniu i wystrojeniu





Rupietołki po malowaniu



w międzyczasie....



Po okazyjnej cenie zakupiłem układ wydechowy z DP i końcowym tłumikiem basowym przelotowym, całość wykonana z nierdzewki, który jeździł już w mk2 z 1.8T
Rozmiar od turba do samego końca 3"
DP do złącza elastycznego owinięte bandażem termoizolacyjnym. docelowo chciałbym go owinąć aż do tylnej belki
BĘDZIE ŁUŁUTUTU






Idąc za ciosem stwierdziłem, że pasuje zabrać się także za kolektor wydechowy

kryzy pod kolektor i turbo 10mm



trochę fotek z prac rurki fi48 tak, że nie ma prawa się dusić :D Zostanie owinięty bandażem termicznym. Na szybkości przymiarka do silnika.....




po wyspawaniu




wyszlifowanie spawek i trawienie






trafił mi się oryginalny wspornik turbosprężarki oraz oryginalne śruby



Znalazłem wygłuszenie ściany grodziowej, lekkie ogarnięcie i montaż. Wszystkie zaślepki, mocowania w komorze silnika ogarnięte.




Komora silnika praktycznie ogarnięta.

Sanki z poduszkami zamontowane,
przekładnia kierownicza z wężami do wspomagania zamontowana,
serwo z pompą hamulcową 23mm oraz pompką sprzęgła zamontowane,
nowy zbiorniczek płynu hamulcowego z bocznym wyjściem na hydrol dla sprzęgła,
przednia belka z poduszką zamontowana, tylne poduszki oryginał od G60,
lewarek na linki z toledo TDI zamontowany
osłona termiczna tunelu środkowego założona
wiązka do lamp przednich zamontowana przerobiona została od razu na przekaźniku pod zasilanie wentylatorów dla klimatyzacji - tak aby wszystko wyglądało jak oryginał i w oryginalnych izolacjach
Muszę dodatkowo wykleić termoizolacją wygłuszenie do wysokości podszybia aby grodź nie nagrzewała się od turba



Gwint przód już jest :)



Po niedzieli zostało zrobić hamulce na przodzie i teoretycznie można stawiać go na koła a wtedy zabierać się za tył :)
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-12, 09:05   

Łoo,a gówno to za wygłuszenie grodzi? Na mk2 mi nie wygląda,nie kojarzę takiej wersji. Passat B3?

Kolektor fajny,tylko ten 2 (lub 3) wlot tak trochę prostopadle wspawany. Nie będzie utrudniało pracy?

Poza tym,nie mam pytań :nie wie:
:piwo:
 
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-02-12, 09:29   

Jak dla mnie cudo :prosze:
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-02-12, 10:37   

Z jakiego materiału to wygłuszenie? Żeby się nie zajęło od ślimaka...
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-02-12, 11:31   

wygłuszenie grodzi ori z mk2 td ale takie samo było np. w toledo td/tdi zapalić się nie powinno to raczej materiał niepalny odporny na temperaturę nie mniej jednak chcę go wykleić tak jak ma to miejsce w passacie b3 lub golfie mk3 po samo podszybie termoizolacją.

gówno do wylotu tak faktycznie wydaje się że jest wąskie, ale zorobiło się jajo i jest praktycznie większa średnica od rurek :) nie ma się czego bać :)
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2017-02-12, 11:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-02-15, 20:12   

Dolna i górna termoizolacja





bardzo fajnie siadło odizolowana jest wiązka świateł oraz przewody hamulcowe, w dodatku wpadła także termoizolacja przekładni kierowniczej , górna osłona została maksymalnie zagięta do wygłuszenia grodzi tak, że nic szczyrkać nie będzie.

Oraz przewody hamulcowe w izolacji termokurczliwej :mrgreen:

 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2018-08-05, 20:38   

Czas by coś napisać...
Golf żyje i ja też, trochę wszystko odwleka się w czasie, ale takie życie, nie wszystko da się zaplanować. Zdjęć z prac jest multum i wrzucić je tutaj to była by masakra. Postaram się wybrać te najciekawsze i w miarę streścić to gówno się działo przez ostatnie 1,5 roku !

Hamulce ogarnięte usrałem sobie swap 256 wentylowane na tył i zrobiłem do tego belka zregenerowana zaciski poliuretany itp. nowe klocki tarcze nacinane nawiercane wentylowane, zaciski pomalowane proszkowo zregenerowane - musiałem je specjalnie przerabiać aby zmieściły się w RM-y.... to była tragedia, w belce uzupełnione wszystkie zatrzaski zaślepki mocowania itp. jak z fabryki

Uploaded with fotem.pl


Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Zbiornik paliwa z mk3 jak już był wcześniej wyczyszczony docelowo ma być pompa bosch 044


Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Rozpórki przód tył kielichy i na wahacze

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Czarne słupki C made in USA

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl


Tarcze przód i tył

Uploaded with fotem.pl

Przód i tył już stoi

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

przy okazji zrobiłem adapter pod lampy usa tak żeby sobie czasem latać na USA czasem na red fifft

Uploaded with fotem.pl
Zregenerowałem belkę tył oraz zderzak tył USA oraz chrom

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

montaż odnowionych nakładek na progi z przed lifta

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

teraz jest bardziej spasowany wiadomo "ułożyło się"

zaślepki klamek porsche

Uploaded with fotem.pl

ramka przełączników szyb do votexa

Uploaded with fotem.pl

podgrzewane czarne skóry recaro z mk3

Uploaded with fotem.pl

przełączniki SSA i grzanych tyłków (mój wcześniejszy coś szwankował)

Uploaded with fotem.pl

poliuretanowe wieszaki wydechu

Uploaded with fotem.pl

kolektor w bandażu

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Teraz czas na silnik postanowiłem sobie że czas najwyższy !

MALOWANIE !!

Uploaded with fotem.pl

Składanie wydechu turba i DP 3"

Uploaded with fotem.pl

nowy rozrząd pompa wody napinacz

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Nowe sprzęgło tarcza wysłana do obicia kevlarem dwumas zostaje bo jest w bardzo dobrym stanie

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Montaż odmalowanej i przeglądniętej skrzyni biegów oraz montaż reszty drobiazgów

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl



porównanie starego i nowego wydechu

Uploaded with fotem.pl

Malowanie reszty gratów osprzętu silnika

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Kompresor klimy zregenerowany, alternator i rozrusznik również, nowe origni wałków uszczelki nowy termostat itp. itd.

Uploaded with fotem.pl

udało się kupić osłonę rozrządu bez dziury na łapę (jak w mk4)

Uploaded with fotem.pl

iiii takie coś mi się usrało.....


Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

do tego czerwone cewki kolektor i pokrywa pomalowana proszkowo

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Do tego listwa wtryskowa od audi TT 1.8T BAM i wtryski od porsche 911 3.6 turbo 4S do tego regulator ciśnienia 4 bar

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Finalnie wygląda to tak, zostało jeszcze kilka pierdółek ale na dniach ogarnę myślę i motor do GOLFA!

Uploaded with fotem.pl

Climatronik wrócił na swoje miejsce

Uploaded with fotem.pl

Szukałem dość długo rabbita ładnego na tylni pas i się udało ! świeżo przywiezione z Niemiec dzięki mojej żonie i znajomym z Niemiec. NÓWKA !

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl


Ufff jakoś mniej więcej pokazałem gówno i jak, naprawdę teraz uświadomiłem sobie ile było zrobione przez ten ostatni czas!! jest tego mnóstwo. Mam nadzieję, że teraz uda się wszystko poskładać i wrzucać częściej zdjęcia z prac.
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2018-08-05, 20:45, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-08-09, 23:23   

Zawsze jarał mnie Twój temat i ciągle nie mogę doczekać się aż zobaczę na zlocie finalną wersję tego MK2...

Też miałem plan doinwestować tak MK3 ale po 12 latch zabawy życie przestawiło zwrotnicę na inny tor i teraz jest plan na Cabrio :prosze: .
Crayzol, jak byś posiadał jakieś rozpiski kostek z wiązek silnikowych z MK4 to ślij na PW bo znając życie długo nie wytrzymam z 1.6 pod nogą... :lol: .
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2018-08-11, 10:41   

KoguT, odezwij się na PW coś poradzimy.
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2018-08-29, 18:42   

Motor już w budzie..... skręcania ciąg dalszy.

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl


Uploaded with fotem.pl
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-09-26, 19:12   

Crayzol, czesc, powiedz mi obudowe silniczka szyberdachu dobierales z innego modelu jak tak to z jakiego czy to samoróbka? :-)
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2018-09-27, 12:16   

Przy okazji mały aktual

Dzięki koledze Arczi udało się odnowić emblematy królika tak jak oryginał szczotkowane aluminium ! jestem mega zadowolony z efektu!

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Poszedłem za ciosem i zregenerowałem także gumowe listwy z przed lifta z chromowanym paskiem również u kolegi Arczi !!! kolejny raz wielki ukłon za pracę włożoną w moje listwy !

Uploaded with fotem.pl

Skręciłem całe zawieszenie hamulce układ napędowy itp. Wszystko odnowione zregenerowane itp.

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Założyłem także przednie sierpy również od wersji przed liftowej oraz szeroki hokej pod wąski zderzak ;)

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

zbiorniczki zostaną pomalowane na czarno !

matiszi, robiłem samemu
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2018-09-27, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13