Kawał historii ten Golf. Jak ostatnio zerknąłem na pierwszą stronę to szok jak wyglądała baza.
Od samego początku był robiony ze smakiem i tak jest do tej pory! Czekam na kolejne odsłony,a finalnie mam nadzieje, że będzie żółta blaszka i oryginał bo to w końcu GTI!
Tablica mega tu pasuje ;) to już golf zostaje na wieki chyba
Dokładnie, on ma u mnie już dożywicie
Majeczka napisał/a:
Kawał historii ten Golf. Jak ostatnio zerknąłem na pierwszą stronę to szok jak wyglądała baza.
No sam tak ostatnio patrzyłem jak to ewoluowało przez te 8 lat.
Majeczka napisał/a:
Czekam na kolejne odsłony,a finalnie mam nadzieje, że będzie żółta blaszka i oryginał bo to w końcu GTI!
Wszystkie zamiany łącznie ze swapem są odwracalne więc powrót do oryginału jest możliwy ale czy kiedykolwiek nastąpi to dobre pytanie Jedno gówno jest pewne to nigdy żółtych blach
Ostatnio zmieniony przez pat 2016-08-27, 09:09, w całości zmieniany 1 raz
Był swap silnika to przyszła pora na hamulce Wybór padł na kompletny zestaw z Audi S3, przód wentylowane 312mm, tył wentylowane 256mm + klocki ATE Ceramic
O.Z. dostały nowe malowanie i szersze 1 calowe ranty na przód. gówno dało 9 cali, opona została 195/40/17
Okazało się, że 9 cali trochę wystaje Stąd zamówione zostały już nakładki z G60
Będzie też zmiana foteli na Recaro, zamiast białej skóry wpadnie ori krata z Golfa mk6
Będzie też powrót do małej rejki z przodu
Ostatnio zmieniony przez pat 2017-02-15, 13:14, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum