FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Audi a6 c5 2,4v6 zbyt uboga mieszanka paliwa
Autor Wiadomość
Moraś
Nowicjusz

Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 42
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-04-22, 17:13   Audi a6 c5 2,4v6 zbyt uboga mieszanka paliwa

Witam , zapalił mi się check engin . Błędy jakie mi wyskoczyły to 16814 P0430 i 16804 P0420
Auto jeździ normalnie bez żadnych spadków mocy , podejrzewam ze wina leży po stronie katalizatora ale ja osobiście się na tym nie znam . Mieli byście może jakieś sugestie i podpowiedzi , z góry dziękuję za pomoc .
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-04-22, 17:49   

Masz w aucie instalacje lpg ?
 
 
Moraś
Nowicjusz

Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 42
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-04-23, 06:04   

GOT_SPL napisał/a:
Masz w aucie instalacje lpg ?

Nie posiadam w aucie instalacji lpg , dodam też że diagnosta stwierdził że sądy działają prawidłowo .
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-04-23, 09:48   

Spróbuj zatankować na innej stacji i troszkę przegonić auto by wygrzało dobrze katalizatory,jeśli wali uboga mieszanka wiec sondy pewnie stoją na jednej wartości i nie pracują w pełnym pasmie pracy
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2017-04-23, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Moraś
Nowicjusz

Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 42
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-05-27, 09:24   

Tankowanie na innej stacji nic nie dało , nieszczelności w układzie wydechowym też nie ma , wiem na pewno że mam dwa katalizatory do wymiany , wiem tez że katalizatory mam cztery Dwa mniejsze zaraz za kolektorem ( bodajże ) i dwa większe z tyłu . za tymi mniejszymi z przodu są sondy a za tymi większymi nie ma . Czyli mam rozumieć że do wymiany są te dwa mniejsze bo to z nich idzie odczyt z sąd ?
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-05-27, 09:45   

katalizatory po prostu wyrzuć a w ich miejsce wstaw jakieś dedykowane dp - nawet chińczyki
odczyt idzie nie z katalizatora a z układu - tak umiejscowienie jest ważne - wszystko zostało zestrojone aby bazować na odczycie właśnie z tego miejsca ale katalizator rzadko się "zapycha" po prostu się wypala - wykrusza i jest wydmuchiwany
 
 
Moraś
Nowicjusz

Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 42
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-05-27, 13:48   

Tak to wygląda na zdjęciu . Oznaczone czerwonymi strzałkami to te pierwsze katy a zielonymi te końcowe . Jak widać sondy są przed końcowymi .

katalizatory - Kopia.jpg
Plik ściągnięto 11046 raz(y) 89,08 KB

 
 
szogun0
Zaawansowany

Samochód: Ałdi do kwadratu
Silnik: AEB dmuchnięte, BEX
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 415
Skąd: oS
Wysłany: 2017-05-28, 11:14   

To pierwsze to pre-cat.
Z doświadczenia sprawdź sobie ustawienie rozrządu w 94 bloku. Bo może wariatory ci się sypnęły, wtedy efekty są podobne.
 
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-05-28, 12:27   

Moraś napisał/a:
Tak to wygląda na zdjęciu . Oznaczone czerwonymi strzałkami to te pierwsze katy a zielonymi te końcowe . Jak widać sondy są przed końcowymi .


ja wiem jak to wygląda - miałem taki sam wydech w każdej esce - dlaczego mówię gówno masz zrobić jeżeli to rzeczywiście wina wydechu ( w gówno bardzo wątpię )
 
 
Moraś
Nowicjusz

Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 42
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-06-12, 13:33   

Błędy związane z katami wyeliminowałem . Pozostały mi jeszcze dwa błędy które systematycznie wyskakują są to :
- P1423 Bank 1 . System wtórnego powietrza , zbyt mały przepływ
- P1411 Bank 2 . System wtórnego powietrza , zbyt mały przepływ

Podpowiecie od czego zacząć eliminację błędów ?
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-06-12, 16:52   

w aso stosuje sie czyszczenie specjalnym narzędziem kanałów w głowicy które odpowiedzialnych za obieg powietrza wtórnego ,odkręca sie z tyły za głowicami 2 zaworów i wkłada odpowiednią sondę czynnikiem pod ciśnieni,na odpowiednie długości i czyści sie ów kanały nie jest to tani zabieg ale pomaga ,jeśli samemu chcesz to zrobić bez odpowiednich narzędzi to tylko demontaż silnika cię ratuje
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2017-06-12, 16:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Moraś
Nowicjusz

Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 42
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-06-12, 17:38   

Czy to poważna usterka czy można ją zbagatelizować . Ile ten zabieg w ASO może kosztować ?
 
 
szogun0
Zaawansowany

Samochód: Ałdi do kwadratu
Silnik: AEB dmuchnięte, BEX
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 415
Skąd: oS
Wysłany: 2017-06-13, 13:30   

A może warto wcześniej wężyki podciśnieniowe posprawdzać?
Zawory są sterowane podciśnieniem.
 
 
 
BBB32

Samochód: Audi A4 B5 2000r
Silnik: 2.4 V6 AML
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2019-05-14, 18:37   

Moraś napisał/a:
Błędy związane z katami wyeliminowałem

Witam. Mam te same błedy gówno miałeś, mam lpg, jak je wyeliminowałeś?
 
 
BBB32

Samochód: Audi A4 B5 2000r
Silnik: 2.4 V6 AML
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2019-05-18, 18:16   

Moraś, Zdradzisz jak wyeliminowałeś te błędy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14