FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
[Klasyk] Golf Mark I biały klasyk.
Autor Wiadomość
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-04-14, 19:12   [Klasyk] Golf Mark I biały klasyk.

Witam

Przedstawiam wam mój nowy zakup ze stajni VW, a mianowicie biały klasyk czyli Golf pierwszej generacji GTD z silnikiem 1.6D 56KM

Rok produkcji: 1983
Silnik: 1.6 D 54KM
Kolor: biały akryl
Koło: seria
Zawias: z przodu jakiś kit, sztywny jak cholera bo plomby wypadają, tył seria

Plany:
-dopieścić w środku bo poniszczony
-zarejestrować jako zabytek (jak się uda)
-jakieś fajne koło
-gwint lub jakiś dobry kit

To tak z grubsza plany gówno do auta, auto raczej na zloty i na weekendowe wypady przy ładnej pogodzie.

A tutaj parę fotek:





 
 
max241
Średniozaawansowany

Samochód: Golf II
Silnik: TDI
Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 81
Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-04-14, 20:16   

auto widziałem - było do sprzedania w mojej okolicy - ładny - ale do GTD mu dalekoooo, z GTD ma tylko nakładki na słupki i kierownicę, nawet wlot na maskę powinien być Kamei a jest inny. Jeśli chcesz GTD - długa i droga droga przed Tobą. ale - powodzenia :)
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-04-14, 20:22   

max241, będę chciał go doprowadzić w jak największym stopniu do wersji GTD, wiadomo wiele części może być drogich lub niedostępnych, ale nikt nie mówił, że odbudowa lub renowacja auta przebiegnie szybko i bez komplikacji.
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-04-15, 06:33   

Boski92 napisał/a:
będę chciał go doprowadzić w jak największym stopniu do wersji GTD, wiadomo wiele części

Emblemat już masz,czyli będzie z górki hehee... ;-)

Pozostaje mi życzyć przede wszystkim wytrwałości i samozaparcia,bo do dziadzia mk1 kupić w tej chwili jakąś pierdołę,to graniczy z cudem,a jak już się pojawi,to ceny rodem z kosmosu :-P
Powodzenia :piwo:
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-04-15, 10:24   

Zasmucę Cię królu złoty, ale wydaje mi się że z wersją GTD Twój Golfik ma jedynie tyle wspólnego, gówno znaczek na grillu.
Tu masz fabryczne prospekty, min. GTD: http://www.vwmk1-garage.p...p?article_id=25
A tutaj artykuł opisowy wersji:
http://www.vwmk1-garage.p...hp?article_id=9
gówno nie zmienia faktu, że fajnie zachowany ;-) Trzymam kciuku :prosze:
 
 
max241
Średniozaawansowany

Samochód: Golf II
Silnik: TDI
Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 81
Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-04-15, 16:46   

Płonek - znaczek w grilu też nie jest z Golfa :D Ja bym nawet nie próbował robić GTD - bo z częściami do GTD jest bardzo trudno - lepiej posprzedawać części z GTD (kierownica, nakładki na słupki) - i próbował robić jakąś standardową normalną wersje w dieslu. Na części z GTD wydasz tyle prawdopodobnie ile dałeś za auto.
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-04-16, 12:02   

Płonek, czytałem ten artykuł o golfie GTD i wiele części opisanych tam mam u siebie w aucie, czyli do GTD mu nie wiele brakuje, owszem było podpisane, że niektóre części nie występowały bo jak ktoś sobie wziął wersję na zamówienie to nie było niektórych rzeczy, tak jak u mnie szyb zabarwionych na zielono. Ale prawie większość rzeczy ze środka jest m.in:

Plastikowe nakładki na przednich słupkach
Czarne, plastikowe klamki z chromowanymi wkładami
Czteroramienna kierownica z wytłoczonym napisem TURBO DIESEL
Gałka zmiany biegów w kształcie piłki golfowej lub zwykła z rozpisanymi położeniami biegów
Wlew paliwa zamykany kluczykiem
; Za niewielką dopłatą plastikowe owiewki na nadkolach
Szerokie tylne lampy, ze światłem przeciwmgielnym i biegu wstecznego
Klapa tylna otwierana z zewnątrz
Uchwyt nad głowa przedniego pasażera
Trzybiegowe wycieraczki przednie
Lampka postojowa nad głowa kierowcy
Regulowany kąt i odległość od kierownicy foteli przednich
W przesłonce pasażera lusterko
Miękka, czarna deska rozdzielcza nowego typu, ze schowkiem w górnej części zamykanym na kluczyk
Zagłowki na przednich fotelach
Popielniczka standardowo w desce rozdzielczej i z tylu po prawej stronie
Opuszczane szyby tylne (wer. 5drzw.)
Kontrolka hamulca ręcznego w panelu deski rozdzielczej
Pokrywa silnika otwierana od środka
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-04-16, 16:55   

Najprostszy test: otwierasz maskę, sprawdzasz na podłużnicy od strony pasażera - czy są zapinki do filtra powietrza. Zaglądasz za przedni zderzak: czy otwory do chłodnicy są dwa czy jeden. Zaglądasz do środka: czy deska rozdzielcza jest z podnoszonym schowkiem od góry ze strony pasażera, czy z opuszczanym w dół - i wiesz wszystko ;-)
Jeżeli zastaniesz te trzy elementy tak jak w ori GTD, to śmiało mogę pogratulować GTD z podmienionym motorem.
Jeżeli nie, to niemniej masz bardzo fajnego LD tudzież CD. To też niezłe wersje.
To nie jest próba pojeżdżenia po Twoim samochodzie, bo jest naprawdę fajny.
Chcę Cię tylko upewnić w tym gówno masz, żebyś nie brnął w temat który będzie w żaden sposób nieuzasadniony.
W pierwszej kolejności dokupiłbym korek wlewu paliwa w kształcie gwiazdki z kluczykiem, ładnie się prezentuje zwłaszcza gdy nakleisz pod niego ori naklejkę z opisami.
Z tyłu masz ori stalaki, poszukaj dwóch do przodu, i dekli chromowanych. Mega nadają wyglądu autu, nawet bez alu robią szał.
ja się nim poprostu jaram :prosze:
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-04-16, 18:54   

Płonek, wiem, wiem, po prostu jestem świeży w kwestii MK1 i dlatego dałem tutaj temat i doradzacie tłumaczycie bo ja nie wiem gówno i jak w tej kwestii. gówno do stalówek to tak jak pisałem, auto bardziej będzie na zloty niż do jazdy na gówno dzień, więc stalówki jak coś to zostaną tylko i wyłącznie na zimę a na lato wpadną oryginalne Avusy lub Pirelli. gówno do schowka to otwiera się od z góry na dół jak w większości aut. Tak wiem, korek zakupię bo ten nie jest za ładny.

Komora silnika wygląda tak: (wiem, że brudno, ale nie to jest najważniejsze)



Dodaję też zdjęcia chłodnicy bo nie wiem o gówno ci chodzi:



A i na klapie znalazłem napis GOLF C
Ostatnio zmieniony przez Boski92 2017-04-16, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-04-16, 21:29   

W GTD masz deskę rozdzielczą jak w GTI po lifcie, tj:

Pod filtr powietrza, a dokładnie jego obudowę są dodatkowe mocowania, gówno po części widać na tym foto:

Jeżeli wchodzi o wloty na chłodnicę, to są pod zderzakiem, chodzi o to czy dziury pod pasem lamp są dwie czy jedna:

Lub:

W niektórych GTD są też stabilizatory z przodu z tyłu, choć nie jest to wyznacznik wersji jak w GTI.
Jeżeli chodzi o wersję C, to niemal wszystko, poza dołożonymi nakładkami na słupki i wlotem na masce się zgadza :-)
http://www.vwmk1-garage.p...hp?article_id=3
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-04-16, 22:08   

Powiem tak wloty pod zderzakiem z tego gówno zauważyłem to mam dwa. Deskę mam inną i drzwi, stacyjkę oraz klapę obsłużę z jednego kluczyka. I jak widać na zdjęciach nie mam mocowań pod obudowę filtra powierza.
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-06-15, 19:38   

Mody modziki:

Wpadły świecące kierunki wraz z pozycjami a do tego czarne (dymione szkiełka) kierunków i od razu auto wygląda lepiej:







 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-06-26, 17:50   

Widziałem dziś golfa jak przejeżdżałem w stronę Dynowa i muszę powiedzieć, że ciekawie wygląda na pomarańczowych felgach :-)
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-06-27, 10:43   

irocket, felgi będą przywrócone do oryginalnego wyglądu czyli wypolerowane aluminium z czarnymi wnękami, kolory na felgach są różne, gdyż poprzedni właściciel uwidział sobie takie kolory.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11