Samochód: Golf II
Silnik: TDI Pomógł: 6 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Sie 2008 Posty: 81 Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-04-14, 20:16
auto widziałem - było do sprzedania w mojej okolicy - ładny - ale do GTD mu dalekoooo, z GTD ma tylko nakładki na słupki i kierownicę, nawet wlot na maskę powinien być Kamei a jest inny. Jeśli chcesz GTD - długa i droga droga przed Tobą. ale - powodzenia :)
max241, będę chciał go doprowadzić w jak największym stopniu do wersji GTD, wiadomo wiele części może być drogich lub niedostępnych, ale nikt nie mówił, że odbudowa lub renowacja auta przebiegnie szybko i bez komplikacji.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-04-15, 06:33
Boski92 napisał/a:
będę chciał go doprowadzić w jak największym stopniu do wersji GTD, wiadomo wiele części
Emblemat już masz,czyli będzie z górki hehee...
Pozostaje mi życzyć przede wszystkim wytrwałości i samozaparcia,bo do dziadzia mk1 kupić w tej chwili jakąś pierdołę,to graniczy z cudem,a jak już się pojawi,to ceny rodem z kosmosu
Powodzenia
Samochód: Golf II
Silnik: TDI Pomógł: 6 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Sie 2008 Posty: 81 Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-04-15, 16:46
Płonek - znaczek w grilu też nie jest z Golfa :D Ja bym nawet nie próbował robić GTD - bo z częściami do GTD jest bardzo trudno - lepiej posprzedawać części z GTD (kierownica, nakładki na słupki) - i próbował robić jakąś standardową normalną wersje w dieslu. Na części z GTD wydasz tyle prawdopodobnie ile dałeś za auto.
Płonek, czytałem ten artykuł o golfie GTD i wiele części opisanych tam mam u siebie w aucie, czyli do GTD mu nie wiele brakuje, owszem było podpisane, że niektóre części nie występowały bo jak ktoś sobie wziął wersję na zamówienie to nie było niektórych rzeczy, tak jak u mnie szyb zabarwionych na zielono. Ale prawie większość rzeczy ze środka jest m.in:
Plastikowe nakładki na przednich słupkach
Czarne, plastikowe klamki z chromowanymi wkładami
Czteroramienna kierownica z wytłoczonym napisem TURBO DIESEL
Gałka zmiany biegów w kształcie piłki golfowej lub zwykła z rozpisanymi położeniami biegów
Wlew paliwa zamykany kluczykiem
; Za niewielką dopłatą plastikowe owiewki na nadkolach
Szerokie tylne lampy, ze światłem przeciwmgielnym i biegu wstecznego
Klapa tylna otwierana z zewnątrz
Uchwyt nad głowa przedniego pasażera
Trzybiegowe wycieraczki przednie
Lampka postojowa nad głowa kierowcy
Regulowany kąt i odległość od kierownicy foteli przednich
W przesłonce pasażera lusterko
Miękka, czarna deska rozdzielcza nowego typu, ze schowkiem w górnej części zamykanym na kluczyk
Zagłowki na przednich fotelach
Popielniczka standardowo w desce rozdzielczej i z tylu po prawej stronie
Opuszczane szyby tylne (wer. 5drzw.)
Kontrolka hamulca ręcznego w panelu deski rozdzielczej
Pokrywa silnika otwierana od środka
Najprostszy test: otwierasz maskę, sprawdzasz na podłużnicy od strony pasażera - czy są zapinki do filtra powietrza. Zaglądasz za przedni zderzak: czy otwory do chłodnicy są dwa czy jeden. Zaglądasz do środka: czy deska rozdzielcza jest z podnoszonym schowkiem od góry ze strony pasażera, czy z opuszczanym w dół - i wiesz wszystko
Jeżeli zastaniesz te trzy elementy tak jak w ori GTD, to śmiało mogę pogratulować GTD z podmienionym motorem.
Jeżeli nie, to niemniej masz bardzo fajnego LD tudzież CD. To też niezłe wersje.
To nie jest próba pojeżdżenia po Twoim samochodzie, bo jest naprawdę fajny.
Chcę Cię tylko upewnić w tym gówno masz, żebyś nie brnął w temat który będzie w żaden sposób nieuzasadniony.
W pierwszej kolejności dokupiłbym korek wlewu paliwa w kształcie gwiazdki z kluczykiem, ładnie się prezentuje zwłaszcza gdy nakleisz pod niego ori naklejkę z opisami.
Z tyłu masz ori stalaki, poszukaj dwóch do przodu, i dekli chromowanych. Mega nadają wyglądu autu, nawet bez alu robią szał.
ja się nim poprostu jaram
Płonek, wiem, wiem, po prostu jestem świeży w kwestii MK1 i dlatego dałem tutaj temat i doradzacie tłumaczycie bo ja nie wiem gówno i jak w tej kwestii. gówno do stalówek to tak jak pisałem, auto bardziej będzie na zloty niż do jazdy na gówno dzień, więc stalówki jak coś to zostaną tylko i wyłącznie na zimę a na lato wpadną oryginalne Avusy lub Pirelli. gówno do schowka to otwiera się od z góry na dół jak w większości aut. Tak wiem, korek zakupię bo ten nie jest za ładny.
Komora silnika wygląda tak: (wiem, że brudno, ale nie to jest najważniejsze)
Dodaję też zdjęcia chłodnicy bo nie wiem o gówno ci chodzi:
A i na klapie znalazłem napis GOLF C
Ostatnio zmieniony przez Boski92 2017-04-16, 19:04, w całości zmieniany 1 raz
W GTD masz deskę rozdzielczą jak w GTI po lifcie, tj:
Pod filtr powietrza, a dokładnie jego obudowę są dodatkowe mocowania, gówno po części widać na tym foto:
Jeżeli wchodzi o wloty na chłodnicę, to są pod zderzakiem, chodzi o to czy dziury pod pasem lamp są dwie czy jedna:
Lub:
W niektórych GTD są też stabilizatory z przodu z tyłu, choć nie jest to wyznacznik wersji jak w GTI.
Jeżeli chodzi o wersję C, to niemal wszystko, poza dołożonymi nakładkami na słupki i wlotem na masce się zgadza
http://www.vwmk1-garage.p...hp?article_id=3
Powiem tak wloty pod zderzakiem z tego gówno zauważyłem to mam dwa. Deskę mam inną i drzwi, stacyjkę oraz klapę obsłużę z jednego kluczyka. I jak widać na zdjęciach nie mam mocowań pod obudowę filtra powierza.
irocket, felgi będą przywrócone do oryginalnego wyglądu czyli wypolerowane aluminium z czarnymi wnękami, kolory na felgach są różne, gdyż poprzedni właściciel uwidział sobie takie kolory.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum