Mam pytanie, wygłuszał ktoś auto filcem albo czymś podobnym w rodzaju wełna mineralna, słyszałem opinie że takiego czegoś się nie robi bo zatrzymuje to wodę i auto gnije, chociaż fabrycznie podłoga jest wygłuszona gąbką z podgumowaniem odwróconym do góry nogami tak, że w przypadku zamoknięcia nie ma szans wyschnąć i filcem który po zamoczeniu też słabo schnie
piotr12, Na podloge to tak jak kolega wyzej pisze.
Wejdz sobie na allegro i wpisz w wyszukiwarke "maty wygluszajace" i Ci wyskoczy tego pelno.
Ja do audi kupowalem maty wygluszajace kauczukowe z klejem,oraz drugi rodzaj to wlasnie filcowe i je dawalem w miejsca ktore raczej nie sa narazone na kontakt z woda.
Chcesz wygluszac caly samochod czy tylko jakis obszar ?
przejechałem konserwacją podłogę auta, nadkola i dolne profile, i zastanawiam się nad podłogą i nadkolami, fabrycznie podłoga jest wyściełana filcem a z przodu pod nogami kierowcy i pasażera jest gąbka z podgumowaniem odwróconym do góry, w przypadku nalania wody pod spód gąbki albo filcu szanse na wyschnięcie są marne i zastanawiam się nad podłogą i nadkolami tylko żeby woda się nie gromadziła i nie gniła podłoga
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-07-23, 20:28
ja bym dał maty pierw na gołą blache stp silver na to maty np gms gabkowe i na tym bym zakończył wygłuszanie ów elementów ale znając życie to zrobisz po swojemu :D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum