Robiłęm takie cudo w MK2 MłodegoKoguTa (brata).
Tylko nie wiem jak sprawa ma się w AUDI.
Jak tam wygląda skrzynka bezpieczników od strony wtyk kabli?
Potrzebował byś trochę fantów...
Sterownik digifant 1 lub 2 (osobiście wolę digi 1 z G60) z kompletnym okablowaniem,
Wtryski z G60,
Do tego listwa wtryskowa z 1.8turbo,
Przedłużki do listwy wtryskowej,
COPOT z G60,
Puszkę z filtrem powietrza z audi bez przepływomierza.
Do tego dochodzi Cięcie wtyczek i przerabianie ich na takie od Audi.
A na koniec zrobienie mapy pod 2.0 16V
Chyba że ogarniesz gdzieś kompletną wiązkę z audi razem z kompem i wtryskami od jakiegoś wielopunkta. To przekładka bez cięcia kabli. Ale mapę też trzeba będzie zrobić. Do tego również listwa wtryskowa z 1.8T i przedłużki.
Teraz zadaj sobie pytanie "czy warto i czy się chce?" bo koszt wyjdzie dobrze ponad 1000zł.
szukałem właśnie na necie i za kompletny zestaw do montażu trzeba wyłożyć koło 2 tysi, niby jest instrukcja ale jak dzwoni się do gościa to telefonu nie odbiera...
a czy warto to chyba tak bo niby silnik jest bardzo żywotny, buda zdrowa, napędy sprawne a udręka z tymi wtryskami jest już niemożliwa, ani na gazie ani na benzynie nie chce hulać... dodam że auto nie moje, ale wymienialiśmy przepływomierz, a nawet na ASO mówili żeby wymienić jeden z wtrysków to po tym auto chodziło jeszcze gorzej... wymiana silnika krokowego nie pomogła a i chyba bez niego ciut lepiej auto chodziło...
wiem że tych wtrysków mechanicy boją się jak ognia i tego jest z tym taki problem...
Mechanicy nie boją się wtrysków tylko rozdzielacza...
A jak masz w tym LPG to już wiadomo czemu nie chodzi tak jak powinno. Zatarł się rozdzielacz albo zapiekły wtryski. Ewentualnie komuś strzelił gaz w dolot i wykrzywił membranę w przepływce... A to już kapota.
Sprawdź najpierw jak wygląda membrana. Czy nie jest pogięta.
Zostaje jeszcze opcja żeby oddać wtryski do czyszczenia ultradźwiękami.
Nie wiadomo jak po tylu latach sprawuje się też regulator ciśnienia i zbiorniczek utrzymujący ciśnienie paliwa.
Temat jest do reanimacji pod warunkiem że przepływka jest sprawna. No i że nie będzie tam LPG.
Ewentualnie jeśli chcesz włożyć te ponad 2tyś. zł. to służę pomocą. gówno prawda przez telefon ale myślę że damy radę .
jak strzeli to wiadomo że ta metalowa blaszka w przepływomierzu jest już skończona... wymieniana była już X razy... nawet jak już pisałem cały przepływomierz był zmieniany...
jak na te 140 koni gówno ma mieć to nawet na benzynie powiedziałbym że czuć może połowe z tej mocy jak nie mniej... a że "ponoć" po zmianie wtrysków ma chodzić lepiej i tolerować lepiej gaz, to właśnie szukam kogoś kto by to profesjonalnie zrobił...
ewentualnie nawet rozważane jest przełożenie do niego silnika 2,5 diesla (tego bardziej niezawodnego, nie pamiętam który to był) byle pasował to skrzyni, a jak i nie to razem ze skrzynią byle pod napędy pasowało ale tak samo jak z tymi wtryskami żaden mechanik mi nie powie czy da się to zrobić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum