FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Wtryski mechaniczne
Autor Wiadomość
trogos


Samochód: golf mk3, 100 c4 quattro, fabia mk2
Silnik: 1.9D 65km; 2.0 140km; 1.4 85km
Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: bieszczady
Wysłany: 2017-12-02, 22:26   Wtryski mechaniczne

Witam, poszukuje osoby która przerabia wtryski mechaniczne na elektroniczne
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-12-03, 17:32   

gówno masz na myśli pisząc "przerabia wtryski mechaniczne na elektroniczne"?

Jaki samochód? Jaki silnik?

Chcesz zastąpić mechaniczny wtrysk elektronicznym?

Jak coś to pisz tutaj lub na PW.
 
 
 
trogos


Samochód: golf mk3, 100 c4 quattro, fabia mk2
Silnik: 1.9D 65km; 2.0 140km; 1.4 85km
Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: bieszczady
Wysłany: 2017-12-05, 22:10   

może i źle napisałem... po prostu zamienić wtrysk mechaniczny na elektroniczny...

Audi 100 C4 quattro 2.0 ACE
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-12-06, 20:12   

Oooo odrazu lepiej ;) Ogólnie "mechanika" ruszać to zło... niewiem kto tu jest kumaty w takie zmiany ale z chęcią się dowiem ;)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-12-06, 21:05   

Robiłęm takie cudo w MK2 MłodegoKoguTa (brata).
Tylko nie wiem jak sprawa ma się w AUDI.
Jak tam wygląda skrzynka bezpieczników od strony wtyk kabli?

Potrzebował byś trochę fantów...
Sterownik digifant 1 lub 2 (osobiście wolę digi 1 z G60) z kompletnym okablowaniem,
Wtryski z G60,
Do tego listwa wtryskowa z 1.8turbo,
Przedłużki do listwy wtryskowej,
COPOT z G60,
Puszkę z filtrem powietrza z audi bez przepływomierza.

Do tego dochodzi Cięcie wtyczek i przerabianie ich na takie od Audi.
A na koniec zrobienie mapy pod 2.0 16V

Chyba że ogarniesz gdzieś kompletną wiązkę z audi razem z kompem i wtryskami od jakiegoś wielopunkta. To przekładka bez cięcia kabli. Ale mapę też trzeba będzie zrobić. Do tego również listwa wtryskowa z 1.8T i przedłużki.

Teraz zadaj sobie pytanie "czy warto i czy się chce?" bo koszt wyjdzie dobrze ponad 1000zł.
 
 
 
trogos


Samochód: golf mk3, 100 c4 quattro, fabia mk2
Silnik: 1.9D 65km; 2.0 140km; 1.4 85km
Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: bieszczady
Wysłany: 2017-12-07, 21:24   

szukałem właśnie na necie i za kompletny zestaw do montażu trzeba wyłożyć koło 2 tysi, niby jest instrukcja ale jak dzwoni się do gościa to telefonu nie odbiera...

a czy warto to chyba tak bo niby silnik jest bardzo żywotny, buda zdrowa, napędy sprawne a udręka z tymi wtryskami jest już niemożliwa, ani na gazie ani na benzynie nie chce hulać... dodam że auto nie moje, ale wymienialiśmy przepływomierz, a nawet na ASO mówili żeby wymienić jeden z wtrysków to po tym auto chodziło jeszcze gorzej... wymiana silnika krokowego nie pomogła a i chyba bez niego ciut lepiej auto chodziło...

wiem że tych wtrysków mechanicy boją się jak ognia i tego jest z tym taki problem...
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-12-07, 22:19   

Mechanicy nie boją się wtrysków tylko rozdzielacza...
A jak masz w tym LPG to już wiadomo czemu nie chodzi tak jak powinno. Zatarł się rozdzielacz albo zapiekły wtryski. Ewentualnie komuś strzelił gaz w dolot i wykrzywił membranę w przepływce... A to już kapota.

Sprawdź najpierw jak wygląda membrana. Czy nie jest pogięta.
Zostaje jeszcze opcja żeby oddać wtryski do czyszczenia ultradźwiękami.
Nie wiadomo jak po tylu latach sprawuje się też regulator ciśnienia i zbiorniczek utrzymujący ciśnienie paliwa.
Temat jest do reanimacji pod warunkiem że przepływka jest sprawna. No i że nie będzie tam LPG.

Ewentualnie jeśli chcesz włożyć te ponad 2tyś. zł. to służę pomocą. gówno prawda przez telefon ale myślę że damy radę :prosze: .
 
 
 
trogos


Samochód: golf mk3, 100 c4 quattro, fabia mk2
Silnik: 1.9D 65km; 2.0 140km; 1.4 85km
Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: bieszczady
Wysłany: 2017-12-08, 21:48   

jak strzeli to wiadomo że ta metalowa blaszka w przepływomierzu jest już skończona... wymieniana była już X razy... nawet jak już pisałem cały przepływomierz był zmieniany...

jak na te 140 koni gówno ma mieć to nawet na benzynie powiedziałbym że czuć może połowe z tej mocy jak nie mniej... a że "ponoć" po zmianie wtrysków ma chodzić lepiej i tolerować lepiej gaz, to właśnie szukam kogoś kto by to profesjonalnie zrobił...

ewentualnie nawet rozważane jest przełożenie do niego silnika 2,5 diesla (tego bardziej niezawodnego, nie pamiętam który to był) byle pasował to skrzyni, a jak i nie to razem ze skrzynią byle pod napędy pasowało ale tak samo jak z tymi wtryskami żaden mechanik mi nie powie czy da się to zrobić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10