a ja powiem tak b_kamil zapodal dobra ropozycje do modzenia :), Jakubie i o lusterkach Ci tez mowilem to nie szybcy i wsciekli :P, zaloz dwa male lub dwa duze i bedzie malina :), zaloz gwint czy springi jak juz chcesz:D moge Ci sprzedac moje hehe :D noi kolko mozesz ladowac 17" spokojnie ja mam 17" 215/40 i isiedzi dobrze na 7,5", trzeba rozkrecic dzial SKODA ale tez nie do przesady zeby zachwile sie u nas nie naroilo tego bo fajnie jest miec cos innego i wyjatkowego ;), gówno do hamulcow masz plan to rob moze akurat kiedys najdzie ochota na swapa 1.8T i bedziesz mial juz gotowe :)
RyBa92d [Usunięty]
Wysłany: 2015-01-12, 12:56
MlodyKoguT napisał/a:
to przede wszystkim luke w nadkolu musisz zmniejszyc bo to sie najbardziej rzuca w oczy
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-01-20, 20:24
Fajnie, że nie będzie nudna seryjna fabia w kombiaku.
Hebel wkładaj większy, podkarpacie to jak by nie patrzeć teren pagórkowaty i gówno chwilę lepszy hamulec może się przydać. U ojca w 1z też zmieniałem z niewentylowanego 280 na wentylowane 288 i różnica spora
Dasz ładne koło, nieco niższy zawias, może ciemne szyby i będzie nieźle.
MODYFIKACJE:
- Car Audio: na razie jest seria: Radio Symphony, 4 gwizdki, 2 głośniki 13 i 2 17ki
- Felgi: na razie stal 15. Na sezon myślę, że jakiś walec uwinę
- Opony: Hankooki 185/55R15
- Zawieszenie: seria
- Opis zewnętrzny: jedyne gówno już jest, to zderzaki z RS'a i przyciemniane szyby
- Wnętrze: na razie nic nie robione
Auto kupione u zachodnich sąsiadów z przebiegiem 279 tysięcy km. Bogate wyposażenie, ale jeszcze bardziej dopieści się we wnętrzu jak i na zewnątrz i coś tam mechanicznie poddłubać ewentualnie. Na razie uległy zmianie filtry i olej.
PLANY: na razie ogarnąć auto do ładu, usunąć wgniotki po gradzie z dachu, jakieś konkretne car-audio, felga na lato + może jakiś wzrost mocy
Na razie tak się wozidło prezentuje:
Wybaczcie z jakość, ale pstrykane kalkulatorem, jak dorwę jakąś dobrą porę i pstrykadło do zdjęć to porobię ładniejsze zdjęcia
Pozdrawiam
spotkać się nie jest problem zdjęć nakładek nie mam niestety, a Fabię na razie taką kupiłem, to skąd miałem lampy mieć? Plan na ksenon jest, tak więc nie nerwiście
Ostatnio zmieniony przez Tofik 2016-02-28, 15:46, w całości zmieniany 1 raz
Na święta będę w PL to można się ustawić, chociaż auto cały ten czas będzie w garażu
gówno do xenonu, on też w wersji 100 Edition był chyba w standardzie, tylko wysokością zawieszenia, silnikiem i trochę wnętrzem się różni ta wersja od vRS, więc zobacz czy tylko lampy są zamienione, może reszta instalacji jest, jak to zazwyczaj jest
ja wracam też na PL dopiero po świętach, tak więc auto garażuje
Edition 100 osobiście nie widziałem w Polsce, tak więc nie powiem ci, czy były Reflektory ksenonowe w standardzie. Może była opcja w zależności na jaki rynek Nawet w tej poniżej są zwykłe światła
Tofik, dziękóVWka za fote! Jeszcze chętnie bym zobaczył zdjęcie wlepy z bagażnika i wtedy już będę pewien, że to 100Edition
tej wersji jeszcze mniej widziałem jak vRS !!! jest rodzyn
Znajomi mi piszą, że "nowa ereska się pojawiła na mieście"
Tylne lampy masz już z wersji poliftingowej, a i fajnie zobaczyć zdjęcia z dobrze mi znanych rejonów
Kogutoguar jeździ, się sprawuje i póki gówno nie jest nic robione. Mam nadzieję, że bliżej zimy będzie coś grzebane. Ktokolwiek chce oglądać więcej, to zapraszam TUTAJ na funpage na FB ;)
Na ten moment została umyta i na szybko przeczyszczona na zewnątrz Quick-detailerem, zaś w środku przepędzelkowana Sonaxem do kokpitu.
Została również zakupiona krótka antena
I jeszcze sprzed miesiąca ustawka ze znaną tu RSką Majeczki zdjęcia z innego forum wyciągnięte :P
Na razie tyle
Ostatnio zmieniony przez Tofik 2016-08-14, 08:42, w całości zmieniany 2 razy
Kilkanascie slow nt. Fabii
300 tysiecy przebiegu zbliza sie wielkimi krokami, ale w czarnej kozie podzialy sie mile i nieprzyjemne sytuacje. Zaczne jednak od poczatku, zeby byc na biezaco
Wrzesien byl cichy, ale zeby nie bylo pustego miesiaca, to zakupilem na wakacjach ub. roku lusterko duze. Bubel okazal sie na tyle taki, ze byly zle kostki. W oka mgnieniu wszystko zostalo porobione jak nalezy, przelutowane i zamontowane :)
Po dlugiej ciszy zamontowalem zakupione rok tem ruadio Pioneer AVH-280BT. Pokminilem, porobilem, wlozylem i . . . kicha. Nie spelnia moich oczekiwan Moze jest i ladny ma swoja sylwetke, ma to i tamto, czego sie domagalem, ale nie pasuje mi jakos w tym aucie. Przez wycieraczki zakloca odbior czestotliwosci, gówno doszedlem do wniosku, ze go nie chce, dlatego kto chce to walic smialo na PW kto by chcial.
W grudniu ub. roku zostaly zakupione felgi Japan Racing JR21. wymiary: 8Jx17, ET35, otwor centrujacy 74.1, rozstaw 5x100/114.3, kolor Hyperblack. Wyglad felgi dla mnie - kosa.
Spy foto na razie na proformie i bez gum z tego wzgledu, ze byly robione zdjecia na poczatku roku.
W styczniu wybralem sie na mala wyprawke do Zamoscia celem kupna bardzo fajnej czesci do Fabianki. zakupilem sobie blok BPX z calym osprzetem i ze skrzynia GUC. Do tego jeszcze polosie i komputer. Przy czystej okazji dokupilem sobie jeszcze 2 kola z Ibizy cupry, ale szczerze sie glowie czy to byl madry wybor z nimi
Niebawem zas przy okazji chwili wolnej, rozebralem puszke powietrza i dobralem sie do bolaczki w kazdym sezonie zimowym. Nazywa sie ona zamarznieta zlaczka spryskiwaczy, gdzie pod cisnieniem rozdziera wezyk. obie czesci zatrzasniete i tylna wycieraczka sie sprawuje bez obawien ze spryskiwaczem
W lutym 5. minal rok, odkad posiadam Fabianke. Przejechane gówno prawda niewiele bylo, bo z 12kkm, ale bezawaryjnej jazdy. Samochod sprawuje sie git jak dla mnie, jednak nie pasuje mi pare rzeczy, dlatego trzeba w niej podlubac. Wiele nie zostało porobione w tym roku, poniewaz nie bylem pewien, jak bedzie sytuacja wygladac z Czarnula
W walentynki Fabienne dostala troche makijazu na zderzak w postaci ksenonow oryginalnych skubnietych w Przemyslu za smieszna gotowke
Jednak po pewnym czasie zauwazylem, ze na spodzie obudowy prawej lampy nie mam jednego uchwytu, dlatego wiec musze zakupic jeszcze jedna prawa kompletna soczewke.
Nastepnie oddac do polerki i na koncu wymienic palniki na Philipsy 6kK
Marzec zaczal sie od reperatury bagaznika, gaz w starych OEM silownikach przy -24°C powiedzialy "papa", wiec zakupilem nowe z Magneti. Przynajmniej klapa mi na glowe nie spadnie
Niebawem nie bylo juz jednak tak przyjemnie. Wracajac z pracy zauwazylem, ze jakis palant wpieprzyl sie calym zderzakiem, uszkodzil mi kratke z grilla, zrysowal mi zderzak i odjechal. Niestety nie bylo ani swiadka ani pozostawionej rejestracji ani komorki ani za reke nie zlapalem ani nic. Trzeba znowu z przymusu wyciagnac kase
W kwietniu dorobilem sobie wsteczne zarowki LEDowe. gówno najlepsze + i - wystepowal w obu + . Takiego patentu tych zarowek jeszcze nie widziale, to lutownica kabelek pociagnac z cyny do obudowy izolacja i wkladamy do koszyczka. Skaza okazala sie taka ze po wbiciu wstecznego Pioneera zakloca, ze fale gubi, totez jest drugi powod dla nie chcenia tego radia ale wazne ze zarowka dziala.
Zas powrot na swieta byl tak zajebisty, ze chcialbym pogratulowac idiocie od infrastruktury za budowe na A4ce. 10 km korka powiekszyly sie do 20 a czas przejazdu zwiekszyl sie z godziny do dwoch. Myslalem, ze to przeboleje, jednak Fabia nie wytrzymywala z czasem kiedy korek sie wydluzal i wykipiala prawie ze. Po krotkim ostudzeniu pojechalem dalej do domu.
Po wielkanocy kupilem termostat, gdyz przypuszczam, to on byl sprawca calego zamieszania. Rozebralem ze szwagrem alternator i dobralismy sie do termostatu. Dolalismy plynu i hulalo wszystko w miare. Pozniej z kumplem szwagra spasowalismy zderzak po montazu hokejki, ktora goscila pod zderzakiem u Majeczki w Fabii RS sruby nie byly do konca moim oczekiwaniem, totez zanituje dziurki i amen
W miedzy czasie w ramach relaksu wybralem sie na otwarcie sezonu strefa.gti do Krosna. Prezentowac nie bylo gówno. Seria, koza, stalukolpak
Po zabawach zostaly zakupione opony na ww. felunie. Nexen N'Fera SU1 205/40R17 84W XL. w komplecie zostaly dodanane sztywne zawory powietrza i do tego dokupione pierscienie centrujace, 74.1 -> 57.1. Calosc po prostu mega ^^
Kolejnym zakupem bylo dosc dlugo i gwalcone plastiki czarne, na ktore w koncu sie doczekalem + uszczelki. Do kompletnego montazu podsufitki brakuje mi tylko i wylacznie sufitu czarnego. Reszta pierdolek, czyli raczki - blahostka
Przelomem kwietnia/maja udalo mi sie skombinowac warsztat gdzie moglem odstawic auto na swap porzadniejszego silnika gówno i jak bedzie to juz sie okaze po "psuciu"
No to troszkę przeczyszczę wątek Skody
Silnik włożony, dotarty po 2 tysiakach dość rozsądnie i po moich stwierdzeniach, że jak na te 160 Qńa w małym autku to nie jedzie, to zapierdziela jak szatan :P
Po swapie przekładka zimowych szprychówek na JRy. Doszły również do nich dystanse 20mm(P)/13mm(T), a w między czasie była pora na montaż gwintu z ST, seria X.
A Skoda prezentuje się tak na ten sezon:
Jeszcze do ogarnięcia N75, FMICek i wydech. Po tym wszystkim na ten sezon myślę, że chyba tyle będzie wariactwa :rotfl:
Siemanko w Nowym Roku :)
Pora trochę wspomnieć miniony rok 2017. Przez cały ten okres Fabia przejechała 17 tysięcy km, zaś po swapie 9 tysięcy.
Styczeń: na Nowy Rok zakupione felgi Japan Racing JR21. W aucie raczej się nic nie działo oprócz drobnych napraw usterek takich, jak spięcie wężyków do tylnych spryskiwaczy na szybkozłączkach. na początku roku został kupiony silnik ze skrzynią.
Luty: założone ksenony, choć bez osprzętu, to dalej są u mnie założone. W planie mam zakup i montaż ORI części do poziomowania i sprysków na lampy.
Marzec / kwiecień: Naprawa termostatu jeszcze w starym silniku przy 297 tysiącach km przebiegu i otwarcie sezonu 2k17 w Krośnie przez strefaGTI.pl, zakup opon do felg i montaż lotki z Leona Cupra R
Maj: auto zostało oddane do warsztatu na przekładkę silnika, z którego nie jestem zadowolony: niesprawne ESP, wyłączające się Turbo, pogubione parę moich rzeczy prywatnych, o które nie mieli prawa wtykać swoich brudnych łap. Muszę dokupić pogubione części z Fabii oraz znaleźć gramotnego mechanika w rejonach podkarpacie/lubelskie/małopolskie
Czerwiec: dekontaminacja lakieru, woskowanie, polerka lamp, oczyszczenie skórzanych foteli i powłoka kwarcowa, powłoka również trafiłą na nowe felgi, jak i dressing na opony. Zawitało również zawieszenie ST Suspensions seria X
Lipiec / sierpień: zatrzymanie Fabii przez niemiecką policję, sholowanie na parking, odstawienie do warsztatu i montaż klocków hamulcowych z tyłu + drążek stabilizatora z prawej strony przód,przymusowe przerejestrowanie auta na niemieckie blachy
Wrzesień: montaż nawigacji MFD, skórzanych ORI podłokietników zabezpieczonych powłoką kwarcową, montaż czujnika hamulca ze Skody Octavii oraz zakończenie sezonu 10. zlotem Fabii Club Gwiezdna Flota i Fabii Club. Zgarnięte I miejsce za najładniejsze wnętrze oraz III za najładniejszą felgę :) Na uboczu jeszcze w między czasie był robiony zderzak przedni, ale to pokażę, jak będzie gotowy. Lampki obrysowe zostały zastąpione LEDami. Monstrum do dziś jeździ. niby projekt z niego jest, ale jeździ się nim do pracy. Plan na najbliższy czas jest, żeby zmienić IC z wersji 100 konnej na coś lepszego wraz z orurowaniem. Jeżeli uda mi się finansowo ogarnąć sprawę, to mam nadzieję cichą, że wpadną większe hamulce, ale obiecywać nic nie chcę, ponieważ planów od groma ciut ciut jest, nie mówiąc o ww. Xenonach, a do ogarnięcia jest jeszcze skompletowanie rzeczy do Radionawigacji, oraz chciałbym założyć ORI czujniki parkowania. Ciężki rok się zapowiada, ale ciekawy :)
Zdjęć na razie tyle. Jak będzie grubszy update, to jeszcze napiszę. Pozdro dla wszystkich ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum