FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
gaz ucieka przez końcówkę tankowania
Autor Wiadomość
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2018-01-13, 21:17   gaz ucieka przez końcówkę tankowania

witam
jak w temacie, ucieka mu lpg przez końcówkędo tankowania, przedtem było toprzez 5 s po zatankowaniu teraz ciągle, do wymiany wielozawór czy jest jakaś rada inna
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2018-01-13, 22:39   

do wymiany rurka miedziana lub zmiana na przewód elastyczny faro i przerobienie wlewu pod klapkę ew jak jest na tyle zapasu to uciąć kawałek i zarobić od nowa przy wlewie

miedzy wlewem i wielozaworem zawsze zostaje trochę gazu po zatankowaniu najprawdopodobniej jest rurka skorodowana trzeba by zweryfikować
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2018-01-13, 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sztahu
Zaawansowany

Samochód: polo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 381
Skąd: przemyśl/rzeszów
Wysłany: 2018-01-14, 09:30   

ale jak ucieka cały szac to moze wielozawór właśnie, i wlew nie wytrzymuje cisnienia
 
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2018-01-14, 19:20   

nie już nie ucieka zawór tankowania coś szwankuje psiknąłem WD40 i ruszyłem kulkę jej skok jest minimalny może 1 mm wie ktoś jaki powinien być skok kulki?
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2018-01-17, 18:35   

piotr12 napisał/a:
wie ktoś jaki powinien być skok kulki?
_________________


Spróbuj zatankować- jak będzie normalnie tankowało to masz ok ;-) Ten śrut blokuje wylot gazu
 
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2018-01-19, 21:09   

a możlwym jest że ciśnienie w przewodach pomiędzy zaworem tanowania a zaworem w butli jest mniejsze niż w butli i po zatankowaniu nadmiar gazu z przewodów pomiędzy tymi zworami ucieka, bo ciśnienie w przewodach nie mozę byc takie jak w butli
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2018-01-20, 10:40   

Nieeeeeeee ;-)
 
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2018-01-22, 21:11   

czyli ciśnienie w butli jest takie samo jak w przewodach doprowadzających gaz do butli?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10