FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
[MKII] Przerobienie pompy wtryskowej do 1.6TD 11mm
Autor Wiadomość
Maciej804

Samochód: VW Golf MKII
Silnik: 1.6td JR
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 5
Skąd: Krosno
Wysłany: 2018-07-23, 17:52   [MKII] Przerobienie pompy wtryskowej do 1.6TD 11mm

Witam vagowiczów!
Czy orientujecie się może czy jest ktoś w okolicy Krosna kto zajmuje się pompami wtryskowymi?
Interesuje mnie przeróbka pompy od golfa 2 1.6td a dokładnie zmiana tłoczkorozdzielacza na 11 mm, zmiana fali i parę innych modyfikacji.
Pozdrawiam!
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-07-23, 18:59   

Jeśli to ma jeździć,to zapomnij o składaku. Po prostu odpuść sobie.
Szukaj pompy 11mm od Iveco i w całości ją posadzisz.
 
 
 
Maciej804

Samochód: VW Golf MKII
Silnik: 1.6td JR
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 5
Skąd: Krosno
Wysłany: 2018-07-23, 19:21   

Michał_1977 napisał/a:
Jeśli to ma jeździć,to zapomnij o składaku. Po prostu odpuść sobie.
Szukaj pompy 11mm od Iveco i w całości ją posadzisz.


Pasuje p&p? Możesz podać jakieś informacje o tej pompie, żebym mógł znaleźć taką która podpasuje.
Dzięki!

@edit:

Już znalazłem, chodziło pewnie o pompe z 2.8
Ostatnio zmieniony przez Maciej804 2018-07-23, 19:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-07-24, 07:05   

Maciej804 napisał/a:

Już znalazłem, chodziło pewnie o pompe z 2.8

Tak,ale były też pompy 12mm!
Pompa swoją konstrukcją pasuje. Musisz tylko powywalać gówno nie gówno z zewnątrz.
Ważne żeby dobry tokarz roztoczył stożek w kole pasowym od 1,6.
Poniżej dam Ci link do mojej pompy na stole. Ja ją rozebrałem w celu uszczelnienia,zrobienia timing-modu i gov-modu.
Coś tam trzeba zakombinować z dźwigną gazu,ale to jest banał ;-)
Generalnie,auto na tej pompie chciało jechać w każdym przedziale obrotów. Nie to gówno na składaku,że albo dołu nie ma,albo górę tnie.
Powodzenia :piwo:
https://goo.gl/photos/rwPYgb6ZKtGVG75Y9
 
 
 
Maciej804

Samochód: VW Golf MKII
Silnik: 1.6td JR
Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 5
Skąd: Krosno
Wysłany: 2018-07-24, 15:52   

Dzięki za zdjęcia. Znasz może oznaczenie swojej pompy? Znalazłem 0 460 424 157 i 0 460 414 116 z tego gówno widzę w 2.5 i 2.8 były takie same pompy.
Ostatnio zmieniony przez Maciej804 2018-07-24, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-07-25, 07:05   

Nie znam. Pompa wraz z silnikiem sprzedana 2 lata temu.
Tak,te pompy były w 2,5 i 2,8 ale ta pierwsza,którą podałeś to jest pompa 12mm.
Cyferka którą wytłuszczę oznacza średnicę tłoczka - 0 460 424 157.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12