FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Passat b5 fl Brak mocy błąd
Autor Wiadomość
greg1986

Samochód: VwPassat,Skoda Octavia,Peugeot 407
Silnik: 1.9Tdi 101Km
Imię: Grzesiek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-04-22, 12:10   Passat b5 fl Brak mocy błąd

Witam serdecznie wszystkich.Mam problem z Passatem b5 fl silnik 1.9tdi PD 101 km nie wiem dokładnie jaki kod silnika.Samochód powypadkowy kupiony z rozwalonym intercoolerem.Wyskakuje pod obciązeniem bład niedoladowania.Auto wogole nie jedzie...turbo sie nie załąncza.Przeplywka podmieniona na podobną zero zmian,instalacja przeplywki sprawdzona,Turbo zregenerowane w Mielcu bo bo juz pluło.Wszystkie weze podciscnieniowe wymienione caly dolot zdjety i wymyty,jak narazie zero rezultatu.Załąćam logi dynamiczne grup 03,08,011.Moe ktos pomoze z góry dzieki Panowie.Tu link do logów:
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4Sb851.html
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2018-04-22, 12:12   

ile masz podciśneinia na pompie zrób test grupa 11 w silniku czy zaciąga i pompuje turbo podczas testu
 
 
greg1986

Samochód: VwPassat,Skoda Octavia,Peugeot 407
Silnik: 1.9Tdi 101Km
Imię: Grzesiek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-04-22, 12:14   

Robilem test wciąga sztange
 
 
greg1986

Samochód: VwPassat,Skoda Octavia,Peugeot 407
Silnik: 1.9Tdi 101Km
Imię: Grzesiek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-04-22, 12:15   

Podcisnienia nie mierzyłem niemam zegara niestety
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2018-04-22, 12:19   

do ilu podczas testu rośnie ci cisnienie w okienku z rzeczywistym ciśnieniem , podmień czujnik ciśnienia doładowania jest łatwo dostępny jak nie pomoże to do weryfikacji podciśnienia (gruszka która zamyka otwiera obieg wody przy filtrze oleju powinna byc często pękają i nie robi podciśnienia ) i dolot


Nie piszemy postów pod postem "czytaj:
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2018-04-22, 12:33, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
greg1986

Samochód: VwPassat,Skoda Octavia,Peugeot 407
Silnik: 1.9Tdi 101Km
Imię: Grzesiek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-04-22, 12:23   

Wiesz juz nie pamietam dokładnie do ilu ale podskocze sprawdzic jeszcze raz to napisze
 
 
greg1986

Samochód: VwPassat,Skoda Octavia,Peugeot 407
Silnik: 1.9Tdi 101Km
Imię: Grzesiek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-04-22, 12:25   

Własnie gryszka do podgrzewacza paliwa ...był tam zdjety węzyk i zaslepiony



Wysłany: Dzisiaj 13:10
Wiec tak podmieniłem czujnik cisnienia doładowania zero zmian.Zaslepiłem wezyk od podgrzewacza takze zero zmian.Robiem test w BS grupa 11 i tak wizualnie gruszka wciaga i opada ale na kompie cisnienie nie wzrasta na pozycji Off jest 958 a na On 978 max czyli nie nie dmucha....

Sorry nie dopatrznie moje z tymi postami
Ostatnio zmieniony przez greg1986 2018-04-22, 13:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
jaroslaw31

Samochód: Skoda
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-08-03, 21:30   

Mój pasat jak nie miał mocy to okazało się, że cewka do wymiany. Wymieniłem dwie cewki i wszystko wrociło do normy
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2018-08-04, 12:03   

jaroslaw31 napisał/a:
ak nie miał mocy to okazało się, że cewka do wymiany. Wymieniłem dwie cewki

rozmawiamy tu o silniku TDI a nie benzynowym "czytaj:
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2018-08-04, 22:35   

ja tu dalej obstawiał bym przepływomierz, takie podmianki na inne używki nic nie dają... nawet jak u kogoś chodzi... tylko nówka sztuka najlepiej Pierburga


ile się ja owalczyłem nie tak dawno z podobnym tematem: dodam że pod vagiem nic nie pokazywało zero błędów a auto nie jechało. Wymieniłem filtr powietrza i padła w końcu przepływka i wywaliło. Założona nowa Pierburga i auto rakieta. Dalej u brata w Pasku B6 podobna historia, non stop check wywalało, immo, egr, i od czasu do czasu też przepływka, po wymianie na nową wszystko poznikało auto śmiga...

Ja nie mówię że u Ciebie może być podobnie ale ja bym się nad tym dobrze zastanowił i nie podmieniał już nic. Baa weź dowód rej i niech ci ktoś po VIN-ie powie jaka masz mieć przepływkę, spotkałem się z przypadkami że ludzie mieli powsadzane nie to gówno być powinno ,, gówno w łapę na szrocie wpadło"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 12