FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
A4 B5, AFN - ocena logów
Autor Wiadomość
bbabik87

Samochód: A4 B5
Silnik: AFN
Imię: Bartłomiej
Wiek: 36
Dołączył: 13 Gru 2018
Posty: 2
Skąd: HZ
Wysłany: 2018-12-13, 12:26   A4 B5, AFN - ocena logów

Witam.

Prośba o analizę poniższych logów z mojego samochodu po samodzielnej wymianie rozrządu, samochód A4 B5 AFN 1996r.:

Dynamiczny, Grupa 011:

http://vaglogi.pl/log-011_QcndFtB.html

Statyczny, Grupa 000:

http://vaglogi.pl/log-000_7gh86r5.html

Jeśli do pełnej diagnostyki potrzeba zebrania dodatkowych logów prośba o info.

Z góry dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam.
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2018-12-14, 00:16   

Kolego gówno chcesz zobaczyc w logach po zmianie rozrządu?
Jeśli zablokowałeś wałek rozrządu, pompe wtryskową oraz znak na kole zamachowym się zgrywał i nie rozjechało się przy dokręcaniu napinacza to będzie ok.

Przy jakiej temp silnika był ten statyczny robiony? Silnik chyba zimny był.
Rozgrzej do 90st i wtedy sprawdź kąt wtrysku w grupie 000 i basic seting.
 
 
bbabik87

Samochód: A4 B5
Silnik: AFN
Imię: Bartłomiej
Wiek: 36
Dołączył: 13 Gru 2018
Posty: 2
Skąd: HZ
Wysłany: 2018-12-14, 11:43   

Wcześniejszy rozrząd miałem spierdzielony przez mechaników lub części (napinacz). Cięło pasek, silnik gorzej pracował. Teraz po wymianie rozrządu silnik lepiej odpala i jest mocniejszy.

Logi były wykonywane na rozgrzanym silniku 89.1 st. C
Nigdy wcześniej nie robiłem logów, teraz postanowiłem je wykonać dla potwierdzenia że wszystko jest ok i dlatego proszę o ocenę.

Moje wnioski i spostrzeżenia:
1. Silnik, szczególnie na zimnym, bardziej przenosi drgania na karoserię (ale równocześnie wymieniłem poduszki pod silnikiem na Febi, więc tutaj może jest problem)
2. Kąt wtrysku delikatnie do przestawienia jest ok. 68 a powinien być 49-55 (ale mam wątpliwości czy go ruszać skoro wszystko dobrze działa).
3. Turbina nie doładowuje w okolicy 3500 obr/min, przyczyny na razie nie znam, może przycinająca się kierownica/zmienna geometria łopatek...

Czekam teraz na uwagi innych użytkowników.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 9