Kolego gówno chcesz zobaczyc w logach po zmianie rozrządu?
Jeśli zablokowałeś wałek rozrządu, pompe wtryskową oraz znak na kole zamachowym się zgrywał i nie rozjechało się przy dokręcaniu napinacza to będzie ok.
Przy jakiej temp silnika był ten statyczny robiony? Silnik chyba zimny był.
Rozgrzej do 90st i wtedy sprawdź kąt wtrysku w grupie 000 i basic seting.
Wcześniejszy rozrząd miałem spierdzielony przez mechaników lub części (napinacz). Cięło pasek, silnik gorzej pracował. Teraz po wymianie rozrządu silnik lepiej odpala i jest mocniejszy.
Logi były wykonywane na rozgrzanym silniku 89.1 st. C
Nigdy wcześniej nie robiłem logów, teraz postanowiłem je wykonać dla potwierdzenia że wszystko jest ok i dlatego proszę o ocenę.
Moje wnioski i spostrzeżenia:
1. Silnik, szczególnie na zimnym, bardziej przenosi drgania na karoserię (ale równocześnie wymieniłem poduszki pod silnikiem na Febi, więc tutaj może jest problem)
2. Kąt wtrysku delikatnie do przestawienia jest ok. 68 a powinien być 49-55 (ale mam wątpliwości czy go ruszać skoro wszystko dobrze działa).
3. Turbina nie doładowuje w okolicy 3500 obr/min, przyczyny na razie nie znam, może przycinająca się kierownica/zmienna geometria łopatek...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum