FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Vw Bora 1.9 TDI problem gasnący silnik
Autor Wiadomość
Bru033
Nowicjusz

Samochód: Bora 1.9 TDI 2002 r.
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 13
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2019-02-16, 20:02   Vw Bora 1.9 TDI problem gasnący silnik

Witam serdecznie

Problem zaczal sie dokladnie tydzien temu i dzis powtorka z rozrywki. Mianowicie samochod nagle mi zdechl, poprostu zgals. Przy odpalaniu, kreceniu zapalila sie chwile kontrolka swiec zarowych a raz nawet wystapil komunikat "MOTORSTORG WERKSTATT! " lecz potem to zgaslo. Gdy probowalem go odpalic to nie chcial zalapac, krecil, krecil i nic tak jakby paliwa nie bylo. Po kilku minutach krecenia wkoncu odpalil. Na jednych swiatlach jeszcze raz zgasl ale jakos odpalilem i dojechalem do domu, auto jechalo normalnie.

Tydzien nie dzialo sie nic, zadnego problemu.

Az do dzisiaj znowu ten sam problem. o Auto zdechlo no i problem z kreceniem, teraz meczylem sie troche dluzej. Odlaczylem akumulator, pozprawdzalem pare bezpiecznikow az wkoncu odpalil. Najpierw jak wogole odpalil to na wcisnietym gazie do oporu tylko chodzil i obroty skaly tak od 200 do 1800 caly czas i trzymalem tak gaz zeby tylko chodzil bo myslalem ze moze wkoncu wskoczy na normalne obroty. Jak zgasl to zaswiecila sie kontrolka czerwona od oleju ale olej mialem na 100% wiec komputer cos chyba zwariowal. No i tak krecilem i krecilem, myslalem ze juz lawete bede musial wzywac az wkoncu odpalil i normalnie chodzil. Jak wracalem do domu to jeszcze raz zgasl i znowu ten sam problem ale po pewnym czasie zalaczyl.

Przy przekrecaniu kluczyka zawsze slychac takie syczenie, bodajze z pompy paliwa, taki specyficzny dzwiek. Jak kilka razy tak juz krecilem to zauwazylem ze tego dzwieku nie ma. Czasami jest taki jak zawsze a czasami inny. Mozliwe ze cos z pompa paliwa jest nie tak?

gówno moge zrobic we wlasnym zakresie? Najgorsze jest to ze pewnie znowu auto pochodzi pare dni bez zadnych problemow, spadku mocy itp a nagle mi zdechnie znowu. Podpiecie pod Vaga cos moze pokazac? gówno obstawiacie?
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2019-02-16, 22:57   

Kolego z tego gówno piszesz to 1,9tdi na pompowtryskach, tak wynika z tego że slychać pompę po przekręceniu kluczyka.
Zacznij od podpięcia pod Vag-a. Napewno jakieś błędy zostały.
Jedno gówno jest pewne to że takie długie kręcenie nie jest dobre ani dla akumulatora, ani dla rozrusznika. Narobisz więcej szkód jeszcze.
Przyczyn może być wiele i nikt na odległość nie zdiagnozuje auta. Filtr paliwa kiedy zmieniany, paliwo dobre? nie było tankowane ostatnio ? Jak odpali to na wolnych obrotach pracuje równo, nie trzęsie?
 
 
Bru033
Nowicjusz

Samochód: Bora 1.9 TDI 2002 r.
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 13
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2019-02-17, 16:17   

Dokladnie na pompowtryskach. Nie krece go 40 sekund tylko 4,5 sekund i chwila przerwy wiem, ze kable sie gotuja od takiego wachlowania. Wiem, ze nikt nie zdiagnozuje, poprostu moze ktos mial podobny problem. Auto wczoraj mialo jakby 2 tryby odpalania jak czasami sie odpalilo to tak jak pisalem wachlowaly obroty bo gaz wcisniety do podlogi jakbym go puscil to by zgasl, obroty tam do niecalych 2 tys na maxa podchodzily i wskazowka opadala i spowrotem sie podnosila od obrotomierza. Generalnie wygladalo to jakby sie w jakims trybie awaryjnym odpalil czy cos w tym stylu. A po pewnym czasie odpalił normalnie i zero problemu. Podepne pod kabel i zobacze gówno tam wyskoczy. A powiedzcie immobilizer w kluczyku by cos mial do tego?
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2019-02-17, 18:41   

immo raczej odpada. Najpierw sprawdź błędy, one nakierują. Miałem wiele problemów z gasnącym TDI na pompkach. Ale nie będę na razie pisał abyś sobie głowy niepotrzebnie nie zawracał. Najpierw błędy. Potem do sprawdzenia parę rzeczy.
 
 
 
Bru033
Nowicjusz

Samochód: Bora 1.9 TDI 2002 r.
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 13
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2019-02-17, 20:01   

17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 - 35-10 - - - Intermittent.


Czyli gówno wtryskus pewnikowo do wymiany? Czy jak?
 
 
Bru033
Nowicjusz

Samochód: Bora 1.9 TDI 2002 r.
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 13
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2019-02-18, 10:33   

Powinienem zbadać jeszcze jakieś grupy dynamiczne ? Cos juz widzialem ze bipy podwyzszone okolo 70 80. ALe to powinno chyba sie badac na rozgrzanym silniku czyli 90 stopni tak? gówno mam jeszcze Wam pokazac?
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2019-02-19, 22:43   

Skoro pokazuje błąd drugiego cylindra to warto na nim się skupic. Posprawdzaj wtyczki przy tym wtrysku.
Możesz zobaczyć w Vagcom jak wygląda kanał 13, 18 i 23.
 
 
Bru033
Nowicjusz

Samochód: Bora 1.9 TDI 2002 r.
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 13
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2019-02-20, 15:19   

http://vaglogi.pl/log-000_013_023_sn35f.html logi kanal 000 13 23

18 pokazuje same 0 po dodaniu gazu i puszczeniu wskakuja 4 4 4 4 a potem spowrotem 0


Bipy widze ze wysokie, ale wtryski by tak padły odrazu ? W sensie takim ze auto z dupy gaśnie potem tydzien jezdzi normalnie, normalnie odpala bez żadnego problemu, moc itp wszystko normalnie.

Przez 3 dni jezdzilem okolo 45 min po wiosce i wszystko jest okej. Ja tego nie kumam, wyjade gdzies i nagle znowu to samo bedzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 9