FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłączenie podciśnirnia w 1.9 TDI ASZ
Autor Wiadomość
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2020-08-11, 15:44   Podłączenie podciśnirnia w 1.9 TDI ASZ

Napiszę krótko. Jak to podłączyć bo ma straszną turbo dziurę:
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2020-08-17, 20:31   

Odpięte sterowanie EGR nie musi mieć nic do turbo dziury. Wystarczy że ktoś odpinając wężyk od EGR zaśepił go lub całkiem wypiął zaworek sterujący EGR z obwodu.
Jeśli ktoś nie zaślepiłby wężyka to z braku podciśnienia oprócz wolniejszego sterowawania turbo i hamulce były by gorsze, serwo też pracuje na tym podciśnieniu gówno ERG, Zawór turbiny.

Może poprostu grucha jest zapieczona w pozycji otwartej.
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2020-08-19, 08:52   

A jak to sprawdzić, miszę turbo wydzierać?
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2020-08-19, 20:11   

Jak auto idzie? rozpędza się ? czy zawsze muł?
Nie łapie odcinki przy 120km/h?
Możesz na początek sprawdzić podciśnienie.
Manometr lub nawet zegar od doładowania, na ogół mają też mierzenie podciśnienia.
Odpalasz auto, wpinasz się w weżyk idący do gruchy turbo i patrzysz ile masz tego podciśnienia. Jak wszystko szczelne to powinno być -0,7.
Jak masz mniej to szukanie gdzie podciśnienie ginie.
Który masz rok tego ASZ ? zacznij od sprawdzenia czy nie masz luźnego króćca przy wyjściu od pompy tandemowej (podciśnienia).

Turbo jeszcze zdążysz wydrzeć.
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2020-08-20, 00:50   

Ogólnie to do 2000 obrotów nie jedzie, potem wgniata w fotel. Nie odcina turbiny, auto jedzie i 130-140 km z tym nie ma problemu.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2020-08-20, 21:45   

turbina po regeneracji ? jak tak to masz winowajce
 
 
Boski92
Już coś naskrobał


Samochód: Peugeot 407 SW, VW MK1
Silnik: 2.0 HDI, 1.6D
Imię: Daniel
Wiek: 31
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 211
Skąd: RSR
Wysłany: 2020-08-20, 23:06   

Nie była regenerowana turbina.
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2020-08-21, 21:20   

Zacznij od sprawdzenia podciśnienia czy jest prawidłowe, sprawdź też czy faktycznie wężyk od erg jest zaślepiony.

gówno wogóle już zrobiłeś ?
Ostatnio zmieniony przez spiczi 2020-08-21, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 10