FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
mody AFNa co i jak aby było dobrze
Autor Wiadomość
Bruno 
Uzależniony od postów


Samochód: Citroen
Silnik: 2.0 HDI
Imię: Adam
Pomógł: 51 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 3974
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-03, 21:55   mody AFNa co i jak aby było dobrze

pany jest sprawa
wiem że jest tu kilka kumatych osób i mam do was pytanie czy dysponując kwotą ok 3-3,5 tyś było by wstanie jakoś sensownie zmodzić motor AFN tak aby wyszło z tego ok 160 kucy??
jak ze sprzęgłem w takiej sytuacji??
prosił bym o opinie i ewentualną wycene co i jak
_________________
KLIK
 
 
 
Lolo 
Uzależniony od postów
Administrator


Samochód: .:R32
Silnik: 3.2 BUB
Pomógł: 118 razy
Wiek: 27
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4544
Skąd: R1
Wysłany: 2011-01-03, 22:34   

Turbina ASZ albo ARL - 1000-1300zł
Wtryski ok. 1200zł
Program - 1000-1200zł
FMIC - to już zależy od własnych umiejętności.

Wiadomo ceny plus minus. Można kupic taniej albo drożej. Ale myślę że Twoja kwota jest realna żeby to osiągnąć ;-)

Aha co do sprzęgła to zalezy jak jezdzisz i w jakiej kondycji masz obecnie.
Ja zrobilem już 50tyś po "tuningach" i trzyma sie dobrze seryjny dwumax.
Ale ja delikatnie jeżdzę, nie ma jakiś strzałów i nie daje pełnej kurw... z samego dołu ;-) No i duzo zalezy od programu bo jak ci nawalą momentu na dole to nawet nowe sprzęgło szybko powie papa.
 
 
toffic 
Władca postów


Samochód: 3X VW+legenda PRLu+Suzuki+2koła
Pomógł: 61 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 1516
Skąd: RKR
Wysłany: 2011-01-03, 22:46   

a ja bym zmienił dolot (tylko nie z PDka, są lepsze prawie seryjne), wtryski, FMIC program i do 150 spokojnie dojdziesz jak tylko twoje turbo jest zdrowe. Z tego co pamiętam kata już nie masz??
_________________
https://www.facebook.com/...32479966?ref=hl
 
 
Dexter 
Uzależniony od postów


Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 26
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2217
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-04, 01:22   

wilku ale pomysl ze zrobi Golfine i taki pasacik bedzie wymiekal to jest wlasnie to co sie lubi .

ja jestem za tym by zrobil ladne szybkie Mk3 variant bo takich brakuje :) a niespodzianka na drodze niezla jak cie smiga Golf3 do tego w kombi heh
_________________
XX JAHRE 2.0 16v
 
 
 
Niki20 
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 15 razy
Wiek: 26
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2307
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2011-01-04, 07:47   

Moim zdaniem zmieścisz się w tym przedziale ;-) Wtryski, program i IC myślę by starczyło, a jak by brakło to dmuchawa. :mrgreen:
_________________
Korekta lakieru samochodowego, reflektorów itp
tel 783 666 973
 
 
 
DJ_SM 
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4577
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2011-01-04, 09:58   

toffic napisał/a:
a ja bym zmienił dolot (tylko nie z PDka, są lepsze prawie seryjne),
czyżby 1Y? :mikolaj:
_________________
Life's too short to drive boring cars!
 
 
 
Shmatan 
Uzależniony od postów
Moderator


Samochód: Żaba ;)
Silnik: alh
Imię: Kuba
Pomógł: 56 razy
Wiek: 25
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2734
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-04, 11:46   

160 kuni na seryjnej turbawce z afn'a to może być ciężko - moim zdaniem będziesz musiał zainwestować w jakąś większą (hybrydę awx/arl na przykład)
_________________
AKCESORIA I ŚRODKI DETAILERSKIE
 
 
bracus 
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: nawet kilka
Silnik: 2.5T
Imię: Klaudiusz
Pomógł: 62 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 1158
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-04, 12:08   

a ja powiem tak:

zrób program na 130/135KM i niczego więcej nie ruszaj pamiętaj że zawsze będzie mało i to czy zrobisz 150 czy 180 czy 200 nie ma to znaczenia - jak chcesz nie mieć problemów to chipnij i tyle
a przede wszystkim to podjedz na hamownie do Tacina zeby się nie okazało że trzeba włożyć 1000 zł zeby była seria :-> a może ( jak w prawie każdym afn'ie są jakieś gifty) :mrgreen:
pamiętaj że magia cyferek to tylko na papierze - liczy się tylko i wyłącznie przebieg wykresu a nie wartości maksymalne niejeden 130KM po czipie lał ARL'a który miał mieć ( i miał bo był hamowany) 190 KM :mrgreen: tyle że nm i km które coś tam ciągnęły miał od 3500 - do 4900 czyli jakieś 1.5 sekundy ;-) a zdrowa 130 stka po programie od 2500 już ciągnie aż miło i to do samego końca :-D
 
 
 
diabolo 
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 237
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-04, 19:46   

Nie hamownia tylko najpierw proponuje logi dynamiczne :) i tak jak pisze bracus program + ewentualnie FMIC i zostawilbym bo to bezpiecznie a jak chcesz moc to turbo+wtryski+pompa i 190 jest w zasiegu :)
 
 
Boroweq 
Zaawansowany

Samochód: 9-5 Aero
Silnik: B234/5R
Imię: Piotr
Pomógł: 19 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 548
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-04, 20:29   

To już podobno nie te czasy, że AFNy mają gifty (większość tych silników już swoje przeżyło) ;-)

Teraz już chyba mało kto hamuje serie (ja np. nigdy nie miałem hamowanego auta przed, jedynie Daniel z TTC shamował serię, ale to już nie za mojej kadencji, wyszedł gift w postaci +1KM hehe, auto miało na maha 111KM). Jeżeli samochód jest na pierwszy rzut oka zdrowy (da się to szybko sprawdzić vagiem) to robi się program i wtedy ewentualnie wychodzą wszystkie niedomagania, a jeśli z autem wszystko ok to właściciel jedzie do domu. Teraz dla tunerów hamowanie auta przed to zazwyczaj strata czasu. Już było dużo przykładów na to, że jakiego by giftu w serii nie było, to po programie i tak wyjdzie moc jak w każdym innym aucie np. seryjny Leon ARL z mocą 155KM po programie będzie miał 189KM, drugi klient przyjdzie innym leonem, w którym seria wyjdzie 168KM a po programie i tak będzie 189KM.

AFN po samym programie tak jak pisał Bracus może mieć od 130 do 135KM. Pamiętam jeszcze jak Daniel z TTC pokazywał mi wykresy mojej obecnej ibizy i ibizy sąsiada poprzedniego właściciela (obie takie same, w mojej lajtowy program 140.1KM i 303nm, w drugiej na życzenie właściciela hardcorowy program pozwolił uzyskać moc prawie 147KM). Teraz już nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem wykres samochodu z silnikiem 1.9TDI 110KM, który po programie zbliżyłby się choć troszkę do mocy 140KM.

Jeżeli chcesz jeździć i nic się nie martwić to nie przekraczaj 150KM, do takiej mocy wystarczy FMIC i turbosprężarka od AWXa (Passat 1.9TDI 130KM). Po wymianie wtryskiwaczy trzeba już uważać na paliwo, lać dobry olej, wymieniać go częściej itp.

Z tym użytecznym zakresem obrotów w TDI 130KM nie jest tak kolorowo (oczywiście jeżeli mowa o seryjnej turbosprężarce). W tym silniku jest za mała turbosprężarka żeby była w stanie utrzymać moment obrotowy prawie płasko od 2500 do 4500 obr/min. W praktyce jest tak, że im niższej uzyska się maksymalny moment tym szybciej on opadnie. Jeżeli chce się mieć prawie płaski przebieg momentu obrotowego przy tak małej turbosprężarce to niestety odbędzie się to kosztem dołu (np. tak jak było u mnie, max moment 348nm przy prawie 3tyś obr/min). Dużo zależy od stylu jazdy, jedni lubią moc już od niskich obrotów inni nie.

Ja należę do tych drugich, Witek z MR Motors zawsze ze mnie żartuje że jestem bardzo wymagającym klientem heh. W jednym się natomiast zgadzamy, jeżeli diesel ma być szybki (zresztą nie tylko diesel) to musi mieć moc, moment obrotowy przy szybkiej jeździe nie jest tak ważny. Newtonometry przy niskich obrotach są potrzebne to tylko wygoda przy codziennym użytkowaniu.

Teraz porównanie trzech setupów (140KM, 150KM i 165KM). Ten sam samochód, i zbliżone warunki warunki pogodowe (pierwszy filmik niestety w deszczu, więc radzę liczyć czas 100-160km/h).

140.1KM&303nm, 0-170km/h (sam program):
http://www.youtube.com/watch?v=rij16JMHiTA

Auto nie hamowane, 0-170km/h (FMIC+AWX, szacunkowa moc 150KM i 330nm):
http://www.youtube.com/watch?v=6fsObIDw9Mw

165KM&348nm, 0-190km/h (FMIC+AWX+0.230):
http://www.youtube.com/watch?v=DKwKxNygyiw

Więcej filmików (np. 100-180km/h na moim profilu w youtube), pewnie drugie tyle filmików mam na cd. Generalnie na płytkach cd mam bardzo dużo filmików, kręciłem takie filmiki z ciekawości żeby zobaczyć jak wyglądają różnice w osiągach pomiędzy poszczególnymi setupami.

O ile dobrze pamiętam w przypadku mojego auta przy dobrym starcie czasy 0-160km/h wyglądały następująco:

140KM - 19s
150KM - 17.5s
165KM - 15.5s
Obecnie (może być około 170KM) - 15.0s

Do powyższych czasów można przyjąć tolerancję +-0.3s (niestety nigdy dokładnie nie da się zmierzyć takich przyspieszeń).

Dla porównania czasy seryjnego golfa3 ABF i VR6:

ABF - 23s
VR6 - 18s

Mam nadzieję, że udało mi się wyjaśnić kilka kwestii ;-) Dodam jeszcze tylko, że ibiza na kołach 16cali z 1/4 baku, bez kierowcy waży 1120kg

Pozdrawiam ;-)
 
 
 
Bruno 
Uzależniony od postów


Samochód: Citroen
Silnik: 2.0 HDI
Imię: Adam
Pomógł: 51 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 3974
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-04, 21:30   

czyli wtryski 205ki by zostały z tego co piszesz
wystarczy turbo awx, FMIC i program dobrze rozumiem??
chodzi o to że chciał bym aby fura przyjemnie jeździła ale i jeździła w miarę bezawaryjnie czyli aby to było z głową przeprowadzone
_________________
KLIK
 
 
 
toffic 
Władca postów


Samochód: 3X VW+legenda PRLu+Suzuki+2koła
Pomógł: 61 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 1516
Skąd: RKR
Wysłany: 2011-01-04, 21:31   

DJ_SM napisał/a:
toffic napisał/a:
a ja bym zmienił dolot (tylko nie z PDka, są lepsze prawie seryjne),
czyżby 1Y? :mikolaj:
No 1Y jest dobre ale są jeszcze lepsze ;-)
_________________
https://www.facebook.com/...32479966?ref=hl
 
 
Adamm 
Zaawansowany


Samochód: MK5 GTI DSG
Silnik: BWA 250 PS
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 507
Skąd: Mikulice k.Kańczugi
Wysłany: 2011-01-04, 22:48   

Bruno jak chcesz te 150-160 KM, to wtryski 216, turbo awx, FMIC, kolektor AWX ci wystarczy, egr wyrzucić

co do sprzęgła to zależy w jakim stanie dwumas, jak nie slizga to jeszcze pojeździsz

najpierw to diagnoza auta czy wszystko z nim ok,

logi prawdę powiedzą i hamowania

na końcu program, nie rób u byle kogo, tylko u pewnych tunerów
 
 
 
Boroweq 
Zaawansowany

Samochód: 9-5 Aero
Silnik: B234/5R
Imię: Piotr
Pomógł: 19 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 548
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-05, 00:04   

Najrozsądniej to chyba program+fmic (140KM może być w zasięgu), a pieniądze które zostaną przeznaczyć na coś innego ;-) Różnicę w jeździe odczujesz naprawdę znaczną, a wciąż będziesz miał praktycznie seryjny samochód (ma to swoje plusy podczas jakiejś awarii np. wtryskiwaczy).
 
 
 
Bruno 
Uzależniony od postów


Samochód: Citroen
Silnik: 2.0 HDI
Imię: Adam
Pomógł: 51 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 3974
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-05, 03:33   

motor wiem że mam zdrowy dymka nie puszcza pali od strzała, głowica zrobiona itd... pytam ogólnie czysto teoretycznie bo kto wie :mrgreen:
_________________
KLIK
 
 
 
Boroweq 
Zaawansowany

Samochód: 9-5 Aero
Silnik: B234/5R
Imię: Piotr
Pomógł: 19 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 548
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-05, 12:22   

Puyoll nie za bardzo rozumiem o czym piszesz ? Masz na myśli modyfikację zawartości komputera sterującego pracą silnika na odległość ?

TDI w sposób pobieżny można bardzo szybko szybko ocenić, podpinasz vaga i w mniej więcej 15 minut jesteś w stanie sprawdzić podstawowe rzeczy. To czego ty fizycznie w jakiś sposób nie możesz sprawdzić (np. nie posiadasz wystarczającej wiedzy lub specjalistycznych interfejsów czy narzędzi) sprawdzi osoba która podejmie się strojenia samochodu.

Jeżeli silnik pracuje normalnie, turbosprężarka trzyma zadane ciśnienie, N75, przepływomierz i korekcje w porządku to jedziesz na program. Przyjeżdżasz do "tunera" on zanim podejmie się strojenia sprawdzi pobieżnie samochód (prawdopodobnie sprawdzi to samo co ty już zdążyłeś sprawdzić zanim wyjechałeś z domu), jeżeli będzie miał taką ochotę lub ty będziesz nalegał to shamuje jeszcze auto, dostanie się do sterownika i zacznie modyfikować jego zawartość (w przypadku AFN jeżeli ktoś nie posiada sprzętu do Live-mappingu musi za każdym razem lutować kości pamięci). Wgra program, wyjedzie autem na miasto lub wjedzie na hamownie, sprawdzi wszystkie parametry pracy silnika i jeżeli wszystko będzie ok, a trafi z programem to jedziesz do domu. Jeżeli natomiast coś będzie z autem nie tak, osoba strojąca samochód powiem tobie o tym. Poinformuje jak usunąć ewentualną usterkę lub jeśli wyeliminowanie usterki nie będzie skomplikowane i czasochłonne zrobi to na miejscu. Wtedy albo przyjeżdżasz już wtedy w pełni sprawnym autem w innym terminie, albo modyfikacja samochodu odbywa się jeszcze tego samego dnia (zakładając, że usterka została naprawiona na miejscu). Żadna filozofia ;-)

Puyoll wszyscy tutaj na forum zdają sobie z tego sprawę jakie miałeś problemy ze swoim autem, ale pamiętaj o tym że niekoniecznie takie problemy musi mieć każdy forumowicz. Jeżeli z jakichś dla mnie nie zrozumiałych względów ktoś podejmuje się modyfikacji poważnie niesprawnego auta, a tak się niestety czasami zdarza (nie mam tutaj na myśli konkretnie Twojego auta) to nie wróży to nic dobrego. Podobnie jeżeli jedzie się do jakiegoś "tunera", który zmodyfikuje Tobie program w stodole (w praktyce ściągnie z internetu gotowy wsad), wyjdzie po 30 minutach z komputerem w ręce i powie: "Podepnij", zainkasuje 200-500zł i każdy jest zadowolony, z tą tylko różnicą że Twoje zadowolenie może trwać tydzień lub dwa bo po tym czasie np. wystąpi jakaś poważna awaria. Za takie sytuacje można winić tylko i wyłącznie siebie.

Przed podjęciem decyzji o modyfikacji samochodu trzeba sobie jasno odpowiedzieć na jedno bardzo ważne pytanie, a mianowicie: "Czy stać mnie na oszczędzanie ?". Jeśli jesteś bogaty to możesz jechać np. do Bzianka Tuning Garage na program za 200zł. Jeżeli coś się zepsuje to tylko się uśmiechniesz i powiesz: "Co to dla mnie, takiego magnata, stać mnie coroczne naprawy silnika". Ten mniej zamożny, który nie szasta pieniędzmi na wszystkie strony pojedzie te 30 lub nawet 400km dalej, zapłaci za program 1000zł i na tym jego wydatki prawdopodobnie się skończą. Biedny będzie jeździł z dziewczyną po świecie (pojedzie to tu to tam), a bogaty będzie w tym czasie remontował silnik - paradoks, prawda ? :lol:
 
 
 
Adamm 
Zaawansowany


Samochód: MK5 GTI DSG
Silnik: BWA 250 PS
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 507
Skąd: Mikulice k.Kańczugi
Wysłany: 2011-01-05, 17:25   

Boroweq dobrze napisane :roftl:
 
 
 
kamil 
Średniozaawansowany


Samochód: BMW E46 320d
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 137
Skąd: majdan krol.
Wysłany: 2011-01-05, 18:33   

toffic napisał/a:
DJ_SM napisał/a:
toffic napisał/a:
a ja bym zmienił dolot (tylko nie z PDka, są lepsze prawie seryjne),
czyżby 1Y? :mikolaj:
No 1Y jest dobre ale są jeszcze lepsze ;-)

Pod jakim wzgledem dolot z 1Y jest lepszy np. od PD-ka? Nie slyszalem o tym patencie.
_________________
iPady, iPhone'y...
 
 
 
puyoll 
Zaawansowany


Samochód: Toledo 1M
Silnik: SR
Imię: Przemek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 401
Skąd: Dukla
Wysłany: 2011-01-05, 18:50   

Ja ECU juz mam przerobione, teraz tylko wkladam inna pamiec i jade :P Bo z tym lutowaniem to masakra, mozna troche sie zirytowac ;D A pozatym, to wszystko jest dokladnie tak jak to napisales. Szkoda, ze ja sie napalilem i nawet nie spr. my auta tylko dawaj robimy. A pozniej mialem miec robiony indywidaulny pod moje auto. Teraz za ta kase, co mialbym prof. chip musze ladowac w silnik. Tak to jest, czlowiek uczy sie na bledach.

kamil - http://forum.vwgolf.pl/vi...=250748&start=0 masz, moze zrozumiesz ;]
 
 
 
Adamm 
Zaawansowany


Samochód: MK5 GTI DSG
Silnik: BWA 250 PS
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 507
Skąd: Mikulice k.Kańczugi
Wysłany: 2011-01-05, 20:08   

puyoll napisał/a:
Ja ECU juz mam przerobione, teraz tylko wkladam inna pamiec i jade :P Bo z tym lutowaniem to masakra, mozna troche sie zirytowac ;D A pozatym, to wszystko jest dokladnie tak jak to napisales. Szkoda, ze ja sie napalilem i nawet nie spr. my auta tylko dawaj robimy. A pozniej mialem miec robiony indywidaulny pod moje auto. Teraz za ta kase, co mialbym prof. chip musze ladowac w silnik. Tak to jest, czlowiek uczy sie na bledach.

kamil - http://forum.vwgolf.pl/vi...=250748&start=0 masz, moze zrozumiesz ;]



w ECU z AFN nic nie trzeba lutować :-D
 
 
 
puyoll 
Zaawansowany


Samochód: Toledo 1M
Silnik: SR
Imię: Przemek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 401
Skąd: Dukla
Wysłany: 2011-01-05, 20:12   

Jak to nie? Skoro wiem bo robilem i teraz mam wlozone, tzn. takie przylutowane gniazdo, ze tylko sobie wpinam nowe pamieci. Jak nie wierzysz, to Ci moge foto zrobic :P
 
 
 
Boroweq 
Zaawansowany

Samochód: 9-5 Aero
Silnik: B234/5R
Imię: Piotr
Pomógł: 19 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 548
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-05, 20:28   

Tylko wiesz, zawsze lepiej jest uczyć się na cudzych błędach ;-) Dlatego też radziłbym wstrzymać się z montowaniem tych wszystkich hiper kolektorów. Niech sobie chłopaki z vwgolf.pl pojeżdżą rok, dwa i się okaże tak naprawdę co to warte. Kolektory z AWX też miały być super i w ogóle the best, a po czasie niestety okazywało się że niektórzy musieli robić głowice w swoich silnikach.

Programy do przepływów (np. Moldflow) to fajne narzędzia, ale żeby za ich pomocą uzyskać wiarygodne wyniki trzeba posiadać dużą wiedzę. Podobnie jest z komputerową analizą naprężeń i odkształceń za pomocą metody MES/FEM. Niewielka zmiana (konstrukcji, warunków pracy czy warunków brzegowych) można znacząco wpłynąć na wyniki. Nie wiem kto liczył te przepływy i jaką wiedzę posiada (być może dużą) ale chciałem jedynie uczulić żeby nie brać wszystkiego na wiarę ;-)

Puyoll z tego co wiem chcesz zrobić z ibizy "miejskiego huligana" więc zastanów się czy tak naprawdę moment obrotowy jest Tobie do czegokolwiek potrzebny ;-)

W poprzednim swoim poście chyba niechcący za bardzo podkreśliłem rolę ceny chip tuningu. Także teraz postaram się to sprostować. Można za program do auta zapłacić dużo mniej niż 1000zł i mieć "profi chip" ale trzeba jeździć do odpowiednich ludzi, którzy znają się na rzeczy i przerobili już x takich aut, a auta te jeżdżą bez awaryjnie np. ponad 2 lata.

Pozdrawiam ;-)

edit.

Puyoll masz po prostu wlutowane podstawki. Nie trzeba lutować jeżeli tuner posiada sprzęt do live mappingu (moje auto było tak strojne, samochód użytkownika golfer pewnie też bo ta sama osoba stroiła oba auta). Live-mapping idzie po kablu tak jak np. modyfikuje się silniki PD ;-)
Ostatnio zmieniony przez Boroweq 2011-01-05, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
toffic 
Władca postów


Samochód: 3X VW+legenda PRLu+Suzuki+2koła
Pomógł: 61 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 1516
Skąd: RKR
Wysłany: 2011-01-05, 22:22   

Taa chciałbym zobaczyć jak zrobisz po kablu MSA 15 z AFNa :roftl:
Pomyliłeś chyba kolego emulator EPROMu z wgrywaniem wsadu przez złącze diagnostyczne, to dwie zupełnie inne bajki ;-)
_________________
https://www.facebook.com/...32479966?ref=hl
 
 
Boroweq 
Zaawansowany

Samochód: 9-5 Aero
Silnik: B234/5R
Imię: Piotr
Pomógł: 19 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 548
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-05, 23:00   

Faktycznie zapomniałem dodać, że gdy program będzie już gotowy trzeba go wlutować ale na etapie strojenia jeszcze nic nie trzeba lutować ;-) Moje niedopatrzenie, dzięki za zwrócenie uwagi (mógłbym kogoś omyłkowo wprowadzić w błąd) ;-)

Pozdrawiam ;-)
 
 
 
toffic 
Władca postów


Samochód: 3X VW+legenda PRLu+Suzuki+2koła
Pomógł: 61 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 1516
Skąd: RKR
Wysłany: 2011-01-05, 23:44   

Boroweq napisał/a:
Faktycznie zapomniałem dodać, że gdy program będzie już gotowy trzeba go wlutować ale na etapie strojenia jeszcze nic nie trzeba lutować ;-)
Pozdrawiam ;-)

No też nie do końca, przecież musisz wlutować podstawki żeby gdzieś włożyć emulator :prosze: jak skończysz robote, to go wyciągasz, zapisujesz zmodyfikowany plik na kości i je wkładasz do podstawki ;-)
Może zrobie małą fotoporade jak to się robi to wyjaśni się co nie co :?:
_________________
https://www.facebook.com/...32479966?ref=hl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9