FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
wtryski a pompa wtryskowa..
Autor Wiadomość
krystian3737 
Średniozaawansowany


Samochód: Bawarka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 174
Skąd: Sędziszóvw młp.
Wysłany: 2011-03-07, 15:34   wtryski a pompa wtryskowa..

Rosnące ceny paliw i wysoki apetyt golfa na ropę zmusiły mnie do pewnych posunięć ;-) mój problem to spalanie na poziomie 7L :roftl: i lejące wtryski.. zamówiłem dzisiaj komplet wtrysków do SB-ka i moje pytanie brzmi: czy przy praktycznie wysłużonej pompie wtryskowej jest bezpieczne zakładanie nowych wtrysków bez obaw że za tydzień padną? Znaczy ta pompa nie jest skończona na amen, czasami mam problem przy odpaleniu na ciepłym i to wszystko ale przebieg mam blisko 400kkm i w pełni sprawna ona nie jest.. wiem że cały motor prosi sie o remont ale najpierw muszę zatamować krwotok czyli zmniejszyć spalanie :-/ remont bedzie bliżej wakacji mam nadzieje :roll:
_________________
mój parchacz--> http://www.vag-podkarpaci...p=107437#107437
 
 
 
Michał_1977 
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i MK3
Silnik: 1,9TDic (AAZ)-mody i 1,9D (1Y)-seria
Imię: Michał
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1305
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2011-03-07, 21:49   

krystian3737, nic im nie będzie.
Żeby wtryski poszły się kochać przez pompę,to musiałyby z niej lecieć jakieś opiłki,czy coś,ale wtedy pompa już raczej by nie działała.
To że czasem kiepsko pali na ciepłym,to niekoniecznie musi być wina pompy.Wystarczy,że kąt wtrysku będzie leciutko przestawiony i du...a zbita.
Ja tak kiedyś miałem,to zastosowałem środek do czyszczenia układu pal. diesla firmy Valvoline i po jednym opakowaniu na zbiornik paliwa-jak ręką odjął :prosze:
Zakładaj wtryski i nie marudź :-)

Jak chcesz sprawdzić pompę,to po nagrzaniu silnika do 90*C (gdy są problemy z odpałem) polej wodą delikatnie (nie z wiadra od razu!!!) tłoko-rozdzielacz w celu schłodzenia.Jeżeli po schłodzeniu odpali lepiej lub dobrze,to wtedy można przypuszczać,że pompa idzie się kochać....
_________________
Mój Golf mk2 AAZ 191PS 325Nm!
 
 
 
krystian3737 
Średniozaawansowany


Samochód: Bawarka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 174
Skąd: Sędziszóvw młp.
Wysłany: 2011-03-07, 22:02   

o tym polewaniu wodą już mi ktoś mówił ale jakoś nie robiłem próby.. jutro odbieram wtryski i bede szukał kogoś kto by mi je wyregulował i podmienił.. znajde jakiegoś majstra? może z forum jest ktoś w stanie sie tego podjąć? ;-)

jeszcze apropo tego odpalania.. tak strasznie źle nie jest być może przesadzam, rano odpala od razu 1-2 obroty wału.. jak sie nagrzeje to przekrecam kluczyk na grzanie świec, odczekam z 5 sek. i kręce 2-3 obroty. Jak nie zapala za pierwszym razem to jeszcze raz czekam 5 sek. i odpala od strzała.. Więc na ciepłym odpala po kilku obrotach albo od razu przy drugiej próbie :mrgreen:
_________________
mój parchacz--> http://www.vag-podkarpaci...p=107437#107437
Ostatnio zmieniony przez krystian3737 2011-03-07, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
katerpi 
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Meganka
Silnik: Z podtlenkiem
Imię: Piotrek
Pomógł: 28 razy
Wiek: 27
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 784
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-03-07, 22:09   

krystian3737, toczysz rozmowę ze specjalistą od tych spraw :mrgreen: :fala:

Michał_1977, zna się na rzeczy :prosze:
Ostatnio zmieniony przez katerpi 2011-03-07, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
krystian3737 
Średniozaawansowany


Samochód: Bawarka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 174
Skąd: Sędziszóvw młp.
Wysłany: 2011-03-07, 22:28   

człowiek sie ciągle czegoś nowego uczy :prosze:

Michał_1977, zajmujesz sie takimi sprawami zawodowo czy że tak powiem "na boku"? Chętni nawiąże współprace 8-) :pilka:
_________________
mój parchacz--> http://www.vag-podkarpaci...p=107437#107437
 
 
 
Michał_1977 
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i MK3
Silnik: 1,9TDic (AAZ)-mody i 1,9D (1Y)-seria
Imię: Michał
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1305
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2011-03-07, 22:50   

katerpi, :piwo:
krystian3737 napisał/a:
zajmujesz sie takimi sprawami zawodowo czy że tak powiem "na boku"?

Wtryski to pikuś,a z pompami też daję radę :prosze:
http://www.vag-podkarpaci...pic.php?t=10196
_________________
Mój Golf mk2 AAZ 191PS 325Nm!
 
 
 
krystian3737 
Średniozaawansowany


Samochód: Bawarka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 174
Skąd: Sędziszóvw młp.
Wysłany: 2011-03-07, 23:33   

Michał_1977, najpierw poszukam kogoś na miejscu czy by mi takiej usługi nie wykonał, ale pewnie nie znajde takiego fachmena w mojej wsi :-/

jak sie nie uda to może znalazł byś kiedyś chwilke dla mojego parcha? :dziecko: :lol:
_________________
mój parchacz--> http://www.vag-podkarpaci...p=107437#107437
Ostatnio zmieniony przez krystian3737 2011-03-07, 23:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Michał_1977 
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i MK3
Silnik: 1,9TDic (AAZ)-mody i 1,9D (1Y)-seria
Imię: Michał
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1305
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2011-03-08, 07:43   

Znajdzie się.
_________________
Mój Golf mk2 AAZ 191PS 325Nm!
 
 
 
Grzesiek1987 
Już coś naskrobał

Samochód: Volkswagen Golf MK2
Silnik: 1.6 diesel
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 280
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2011-03-08, 17:06   

kolego ile kosztowałaby wymiana końcówek wtryskiwaczy i regulacja ich dzięki
 
 
 
Michał_1977 
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i MK3
Silnik: 1,9TDic (AAZ)-mody i 1,9D (1Y)-seria
Imię: Michał
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1305
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2011-03-08, 17:22   

Poszła PW ;-)
_________________
Mój Golf mk2 AAZ 191PS 325Nm!
 
 
 
spiczi 
Zaawansowany


Samochód: G IV Variant
Silnik: ALH
Imię: krzysiek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 347
Skąd: RBRzozów<=>rz
Wysłany: 2012-09-29, 02:18   

Żeby nie zaczynać nowego tematu.

Do passata założyłem silnik 1V (60KM), wywaliłem z niego ori pompe i założyłem pompe z AAZ z bostpinem i podniesioną dawką. Kwestia jest taka: czy wtryski mogą zostać z 1V czy założyć te z AAZ(wtryski są z auta z 92r więc jednospręzynkowe :?: ). Chodzi o wydajność i o to żeby mi pompy nie zabiły. Duża jest różnica w wydajności wtrysków 1V a AAZ?
_________________
NOWOCZESNE OŚWIETLENIE LED
 
 
 
Bartek_R 
Zaawansowany

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 562
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2012-09-29, 09:46   

spiczi napisał/a:
Duża jest różnica w wydajności wtrysków 1V a AAZ?

...jeden grzyb.
_________________
MKII
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10