FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: b_przemo
2017-01-23, 23:01
VW Lupo 3L AYZ+
Autor Wiadomość
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-03-28, 23:48   

Ogarnie się finalnie soft , będzie film. :prosze:
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-03-31, 16:38   

Nadeszła pora zabrać się w końcu za powietrze. Ostatnie elementy dzisiaj kupione, mam nadzieję na tygodniu lecimy z tematem. Zobaczymy gówno z tego wyjdzie.
#StayTuned


 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-03-31, 17:18   

Widzę air będzie osiowy ;-) . A powiedz mi jak się rozwiązuje temat powietrza przechodzącego z prawych bałwanków do lewych jadąc po zakręcie w lewo i na odwrót?

Bo wiadomo że auto siłą odśrodkową przechyla się w przeciwną stronę gówno do zakrętu. Więc jak rozwiązać problem powietrza uciekającego z bałwanów które są po zewnętrznej stronie zakrętu do wewnętrznych?
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-03-31, 18:02   

O a teraz to bardzo ciekawe pytanie zapodałeś. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem ale ludzie na tym latają i pewnie różnica ciśnień jest na tyle niska że nie wyczuwalna. Może Luken się wypowie już dobry rok jeździ na identycznym setupie ;-)
 
 
Majeczka
Zaawansowany


Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 338
Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2016-03-31, 19:17   

Gdzie butla będzie umieszczona? Skrzynia kawał miejsca zajmuje :-D

Ten sezon coraz lepiej się zapowiada! :prosze: obym tylko w nim był...
 
 
baros90
Już coś naskrobał


Samochód: MK4
Silnik: AGU
Imię: Hubert
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 237
Skąd: Trzebownisko
Wysłany: 2016-03-31, 21:48   

Z tego gówno widziałem, robota idzie do przodu :mrgreen:
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-03-31, 22:01   

ŻuRek napisał/a:
Simson, masz film jak to jedzie? Jestem ciekaw gdyż jakby nie patrzeć przybyło 100% więcej mocy względem serii ;-)


Jeszcze na starym programie tylko szuszarka zmieniona 105KM powinno być w tej chwili.
Mapsensor nowy już mam w pokoju wiec tylko ogarnać program finalnie i nagram jeszcze raz ;)

https://www.youtube.com/watch?v=wLFCv2sSSrc
 
 
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-03-31, 22:37   

Lupo przyjemnie się odpychało jeszcze na starym programie :piwo:

A ja to ciekawy jestem jak to klapnie na powietrzu przy tej 17 :prosze:
 
 
 
Wombat
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: B5FL
Silnik: 1,9 Tdi
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 844
Skąd: okolice RZ
Wysłany: 2016-03-31, 23:23   

Na takich przekrojach to lupo bedzie podskakiwac a nie podnosic sie. Wodzilalem postepy nawet ubrudzilem rece i szczerze to nie wiem jak te weze Damian upcha :prosze:
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-03-31, 23:38   

Mam info że te anakondy do przednich poduch już leżą. Majster jak zaglądnie to tu pewnie rzuci paroma Ku!@#$% :fuck: Będzie gniotło :prosze:
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-04-01, 01:03   

Przednie przewody już na swoim miejscu jutro tył i troszkę hydrauliki na koniec zostawiam montaż okuć gdyż pasuje mieć jezdzace bo z tego gówno patrzyłem to piwnica będzie mocna temat węży przemilcze :bije:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-01, 11:14   

Majeczka napisał/a:
Gdzie butla będzie umieszczona? Skrzynia kawał miejsca zajmuje :-D

A myślisz,że po gówno ma bagażnik? ;-)
 
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2016-04-01, 11:35   

idzie jak zły ;-) w takim "seicento" 160km/h to już chyba czuć :-D
 
 
Majeczka
Zaawansowany


Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 338
Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2016-04-01, 19:30   

Michał_1977 napisał/a:
Majeczka napisał/a:
Gdzie butla będzie umieszczona? Skrzynia kawał miejsca zajmuje :-D

A myślisz,że po gówno ma bagażnik? ;-)


Taka mała atomówka na dachu, jeszcze by ktoś pomyślał że to bomba :lol:
A tak na serio, to ciekaw jestem bo każdy zagląda do bagażnika gówno tak dudni i gdzie tam butle jeszcze zmieścić ładnie wkomponowywując... Czekam na efekty prac ;-)
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-04-01, 21:54   

KoguT napisał/a:
Widzę air będzie osiowy ;-) . A powiedz mi jak się rozwiązuje temat powietrza przechodzącego z prawych bałwanków do lewych jadąc po zakręcie w lewo i na odwrót?

Bo wiadomo że auto siłą odśrodkową przechyla się w przeciwną stronę gówno do zakrętu. Więc jak rozwiązać problem powietrza uciekającego z bałwanów które są po zewnętrznej stronie zakrętu do wewnętrznych?


Wydaje mi się, że ciśnienie w bałwankach jest na tyle duże, że różnica jest nie odczuwalna. Dodatkowo przecież oprócz bałwanków jest amortyzator i sprężyna, a przecież jeździsz na glebie, to przechyłu prawie nie czujesz.
Temat pewnie nie był poruszany, bo zmontować taki układ, aby kontrolował ciśnienie i ew. zwiększał ciśnienie po stronie, gdzie jest większy nacisk można, jednak koszty wtedy znacznie rosną.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-04-02, 00:21   

Wstępny odpał dziś już był będzie ciekawie :D :fala:
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-04-02, 09:33   

misieksnk napisał/a:
KoguT napisał/a:
Widzę air będzie osiowy ;-) . A powiedz mi jak się rozwiązuje temat powietrza przechodzącego z prawych bałwanków do lewych jadąc po zakręcie w lewo i na odwrót?

Bo wiadomo że auto siłą odśrodkową przechyla się w przeciwną stronę gówno do zakrętu. Więc jak rozwiązać problem powietrza uciekającego z bałwanów które są po zewnętrznej stronie zakrętu do wewnętrznych?


Wydaje mi się, że ciśnienie w bałwankach jest na tyle duże, że różnica jest nie odczuwalna. Dodatkowo przecież oprócz bałwanków jest amortyzator i sprężyna, a przecież jeździsz na glebie, to przechyłu prawie nie czujesz.
Temat pewnie nie był poruszany, bo zmontować taki układ, aby kontrolował ciśnienie i ew. zwiększał ciśnienie po stronie, gdzie jest większy nacisk można, jednak koszty wtedy znacznie rosną.

No właśnie sprężyny chyba nie ma, a taki układ to byłoby zabójstwo dla zaworów i kompresora które ciągle musiałyby dobijać ciśnienie na tym bardziej obciążonym i spuszczać na tym luźnym.

Mi się wydaje że na logikę wystarczy wrzucić dwa zawory jednokierunkowe - wtedy z butli do poduchy powietrze przejdzie, ale z poduchy do poduchy już nie. A spust zrealizować osobnym wyjściem niezależnym od wspólnego kanału na całą oś. Ale to tylko takie moje dywagacje
 
 
R32klocek
Zaawansowany


Samochód: Golf 4 r32
Silnik: 3.2 BFH
Imię: Mateusz
Wiek: 29
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 342
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-04-02, 10:44   

Mi się wydaje żę nie ma czegoś takiego jak przechodzenie powietrza z poduszki prawej do lewej a jeśli już jest to jst to wgl nie odczuwalne a samochód i tak będzie się przechylał przy hamowaniu czy przyśpieszaniu bo przecież to powietrze się spręży jeszcze w poduszkach
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-04-02, 11:28   

Shmatan napisał/a:
No właśnie sprężyny chyba nie ma, a taki układ to byłoby zabójstwo dla zaworów i kompresora które ciągle musiałyby dobijać ciśnienie na tym bardziej obciążonym i spuszczać na tym luźnym.


Rzeczywiście nie ma sprężyny :oops:
Kubuś gówno do dobijania ciśnienia, to jeśli zastosujemy za butlą reduktor ciśnienia, to w butli możemy mieć większe ciśnienie niż w instalacji. gówno za tym idzie kompresor będzie mniej się męczył, bo będzie musiał tylko gówno jakiś czas dobić ciśnienie. Szczególnie jeśli zamontowany byłby w nim układ elektroniczny, który kontrolowałby ciśnienie w butli i w przypadku spadku ciśnienia, dobijałby powietrza.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-04-02, 23:38   

R32klocek napisał/a:

Wysłany: Dzisiaj 10:44
Mi się wydaje żę nie ma czegoś takiego jak przechodzenie powietrza z poduszki prawej do lewej a jeśli już jest to jst to wgl nie odczuwalne


jak masz bardzo małej średnicy przekroje węzy to słuchać jak sie powietrze wyrównuje między stronami
jest to nie odczuwalne przy normalnej jeździe :papa:
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-04-03, 21:15   

Wiatry założone na razie siadło tak:






Nie wiem jeszcze jak to zrobię ale muszę kąta trochę więcej zrobić z tyłu żeby zejść niżej bo obecnie zatrzymało się na oponie. Przód za to jest prawie idealnie ale jeszcze 2cm skręcę na dniach aby spasować idealnie rant w rant. :prosze:

A no i WIELKIE :piwo: dla Damiana za ogarniecie tego burdlu :prosze:
 
 
GOREK
Zaawansowany


Samochód: opel
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 388
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-04-03, 21:22   

Dystans i mega kąty Cie czekają, albo wypychanie nadkoli, innej opcji raczej nie ma..
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-04-03, 21:32   

Żadnych dystansów nie po to 10J pakowałem żeby to jeszcze na zewnątrz ładować. Nadkola już dawno wycięte i wypchane gówno się dało. Jakiś tam mały pomysł mam ale to zobaczymy gówno wyjdzie.
 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2016-04-04, 18:47   

Masz jaja chłopie 😀
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-04-20, 23:14   

No i siadło już przyjemnie. Doszły jeszcze delikatne kąty no i wrócił LCR :fala:









I na koniec film jak to teraz skacze ;)

https://www.youtube.com/watch?v=Xv-ValUrzV4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
autoskup Sulejówek

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11