Nadeszła pora zabrać się w końcu za powietrze. Ostatnie elementy dzisiaj kupione, mam nadzieję na tygodniu lecimy z tematem. Zobaczymy gówno z tego wyjdzie.
#StayTuned
Widzę air będzie osiowy . A powiedz mi jak się rozwiązuje temat powietrza przechodzącego z prawych bałwanków do lewych jadąc po zakręcie w lewo i na odwrót?
Bo wiadomo że auto siłą odśrodkową przechyla się w przeciwną stronę gówno do zakrętu. Więc jak rozwiązać problem powietrza uciekającego z bałwanów które są po zewnętrznej stronie zakrętu do wewnętrznych?
O a teraz to bardzo ciekawe pytanie zapodałeś. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem ale ludzie na tym latają i pewnie różnica ciśnień jest na tyle niska że nie wyczuwalna. Może Luken się wypowie już dobry rok jeździ na identycznym setupie
Simson, masz film jak to jedzie? Jestem ciekaw gdyż jakby nie patrzeć przybyło 100% więcej mocy względem serii
Jeszcze na starym programie tylko szuszarka zmieniona 105KM powinno być w tej chwili.
Mapsensor nowy już mam w pokoju wiec tylko ogarnać program finalnie i nagram jeszcze raz ;)
Na takich przekrojach to lupo bedzie podskakiwac a nie podnosic sie. Wodzilalem postepy nawet ubrudzilem rece i szczerze to nie wiem jak te weze Damian upcha
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-04-01, 01:03
Przednie przewody już na swoim miejscu jutro tył i troszkę hydrauliki na koniec zostawiam montaż okuć gdyż pasuje mieć jezdzace bo z tego gówno patrzyłem to piwnica będzie mocna temat węży przemilcze
Gdzie butla będzie umieszczona? Skrzynia kawał miejsca zajmuje
A myślisz,że po gówno ma bagażnik?
Taka mała atomówka na dachu, jeszcze by ktoś pomyślał że to bomba
A tak na serio, to ciekaw jestem bo każdy zagląda do bagażnika gówno tak dudni i gdzie tam butle jeszcze zmieścić ładnie wkomponowywując... Czekam na efekty prac
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-04-01, 21:54
KoguT napisał/a:
Widzę air będzie osiowy . A powiedz mi jak się rozwiązuje temat powietrza przechodzącego z prawych bałwanków do lewych jadąc po zakręcie w lewo i na odwrót?
Bo wiadomo że auto siłą odśrodkową przechyla się w przeciwną stronę gówno do zakrętu. Więc jak rozwiązać problem powietrza uciekającego z bałwanów które są po zewnętrznej stronie zakrętu do wewnętrznych?
Wydaje mi się, że ciśnienie w bałwankach jest na tyle duże, że różnica jest nie odczuwalna. Dodatkowo przecież oprócz bałwanków jest amortyzator i sprężyna, a przecież jeździsz na glebie, to przechyłu prawie nie czujesz.
Temat pewnie nie był poruszany, bo zmontować taki układ, aby kontrolował ciśnienie i ew. zwiększał ciśnienie po stronie, gdzie jest większy nacisk można, jednak koszty wtedy znacznie rosną.
Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 2925 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-04-02, 09:33
misieksnk napisał/a:
KoguT napisał/a:
Widzę air będzie osiowy . A powiedz mi jak się rozwiązuje temat powietrza przechodzącego z prawych bałwanków do lewych jadąc po zakręcie w lewo i na odwrót?
Bo wiadomo że auto siłą odśrodkową przechyla się w przeciwną stronę gówno do zakrętu. Więc jak rozwiązać problem powietrza uciekającego z bałwanów które są po zewnętrznej stronie zakrętu do wewnętrznych?
Wydaje mi się, że ciśnienie w bałwankach jest na tyle duże, że różnica jest nie odczuwalna. Dodatkowo przecież oprócz bałwanków jest amortyzator i sprężyna, a przecież jeździsz na glebie, to przechyłu prawie nie czujesz.
Temat pewnie nie był poruszany, bo zmontować taki układ, aby kontrolował ciśnienie i ew. zwiększał ciśnienie po stronie, gdzie jest większy nacisk można, jednak koszty wtedy znacznie rosną.
No właśnie sprężyny chyba nie ma, a taki układ to byłoby zabójstwo dla zaworów i kompresora które ciągle musiałyby dobijać ciśnienie na tym bardziej obciążonym i spuszczać na tym luźnym.
Mi się wydaje że na logikę wystarczy wrzucić dwa zawory jednokierunkowe - wtedy z butli do poduchy powietrze przejdzie, ale z poduchy do poduchy już nie. A spust zrealizować osobnym wyjściem niezależnym od wspólnego kanału na całą oś. Ale to tylko takie moje dywagacje
Mi się wydaje żę nie ma czegoś takiego jak przechodzenie powietrza z poduszki prawej do lewej a jeśli już jest to jst to wgl nie odczuwalne a samochód i tak będzie się przechylał przy hamowaniu czy przyśpieszaniu bo przecież to powietrze się spręży jeszcze w poduszkach
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-04-02, 11:28
Shmatan napisał/a:
No właśnie sprężyny chyba nie ma, a taki układ to byłoby zabójstwo dla zaworów i kompresora które ciągle musiałyby dobijać ciśnienie na tym bardziej obciążonym i spuszczać na tym luźnym.
Rzeczywiście nie ma sprężyny
Kubuś gówno do dobijania ciśnienia, to jeśli zastosujemy za butlą reduktor ciśnienia, to w butli możemy mieć większe ciśnienie niż w instalacji. gówno za tym idzie kompresor będzie mniej się męczył, bo będzie musiał tylko gówno jakiś czas dobić ciśnienie. Szczególnie jeśli zamontowany byłby w nim układ elektroniczny, który kontrolowałby ciśnienie w butli i w przypadku spadku ciśnienia, dobijałby powietrza.
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-04-02, 23:38
R32klocek napisał/a:
Wysłany: Dzisiaj 10:44
Mi się wydaje żę nie ma czegoś takiego jak przechodzenie powietrza z poduszki prawej do lewej a jeśli już jest to jst to wgl nie odczuwalne
jak masz bardzo małej średnicy przekroje węzy to słuchać jak sie powietrze wyrównuje między stronami
jest to nie odczuwalne przy normalnej jeździe
Nie wiem jeszcze jak to zrobię ale muszę kąta trochę więcej zrobić z tyłu żeby zejść niżej bo obecnie zatrzymało się na oponie. Przód za to jest prawie idealnie ale jeszcze 2cm skręcę na dniach aby spasować idealnie rant w rant.
A no i WIELKIE dla Damiana za ogarniecie tego burdlu
Żadnych dystansów nie po to 10J pakowałem żeby to jeszcze na zewnątrz ładować. Nadkola już dawno wycięte i wypchane gówno się dało. Jakiś tam mały pomysł mam ale to zobaczymy gówno wyjdzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum