...kiepskie zdjęcia ale jakieś sa.. powrót od kolegów z Przemyśla...
Jetta bardzo fajna, kolor itd malina, tylko koło za wąskie, ale wiadoma rzecz ze bedzie porządne koło i jeszcze niżej szczerze to jestem w szoku jak ją oglądnąłem
Ostatnio zmieniony przez b_przemo 2011-08-14, 18:57, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin Pomógł: 18 razy Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 2603 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2011-08-16, 20:52
Jest problem. Sprężynki poleciały, gwint skręcony(5 zwojów gwintu od dołu zostało),odboje przyciete i gówno. Dalej koza, siadło tylko trochę. Teraz pytanie to znawców mk2.wina jest wysoki odboj,czy może amortyzator już trzyma..?
Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin Pomógł: 18 razy Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 2603 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2011-08-16, 21:39
Niki20 napisał/a:
Ja bym proponował zejść z profilem opony troszkę
165 50 na 7J jest , chyba niżej w 15 nie ma , zresztą mam nowiutkie opony więc muszą zostać. 14 odpada, za małe koło do takiej dużej budy. Będzie 15, najwyżej nie będzie nisko , ale postaram nadrobić się szerokością.
Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin Pomógł: 18 razy Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 2603 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2011-08-17, 08:53
kjub napisał/a:
wyciągnij duże a zostaw małe sprężynki
gówno najlepsze, komary tak gryzły,że chciałem zrobić to najszybciej i przypadkiem właśnie zamieniłem sprężyny i zamiast grubej założyłem samą pomocniczą . Dopiero się zczaiłem jak miałem auto puszczać z podnośnika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum