Samochód: vario
Silnik: kle kle Pomógł: 23 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 1377 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-08-15, 21:56
poliftowa cupra była tylko ibiza i miała 1,8T. przedliftowe miały max 2,0 ABF i nazwa własna "cupra" była używana tylko przy ibizie, a cordoba coupe z takim samym wyposażeniem jak ibiza "cupra" była oznaczana SX.
GrześMk4 [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-15, 21:57
Fajne koła , pasują tylko musisz go posadzić :) masz jakieś plany gówno do niego ?
Na jednej fotce zwisa Ci kierunkowskaz na kablu :P
tuley [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-15, 22:05
GrześMk4 napisał/a:
Na jednej fotce zwisa Ci kierunkowskaz na kablu :P
to tak ma byc, nic sie nie znasz
Matti [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-15, 22:19
jacq,
Cytat:
Najmocniejszą odmianą Cordoby był model Cupra. Auto występowało w drugiej fazie modelu, czyli 6k2 mk3. Napędzał ją znany silnik 1.8T konstrukcji VW o mocy 156 KM. Auto bardzo rzadko spotykane na rynku wtórnym.
Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 988 Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2011-08-16, 22:54
Dokładnie. Po lifcie zwały się Cupra, przed nim SX. Ale w SXach były też montowane motorki 1.6 AFT. Tak więc nie jest to fabrycznie zwane Cupra. Owszem, motor ma taki sam jak Ibi Cupra, ale Cordoby w tej wersji nie było do loftu, kiedy to pod machę wskoczył 1.8T.
P.S.
Chyba widziałem Cię dziś na Lubelskiej coś koło 16.30
Ostatnio zmieniony przez JuStIcE 2011-08-16, 22:54, w całości zmieniany 1 raz
david12 [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-17, 21:34
to ja juz sam nie wiem czy to cupra czy cupe wystarczy ze jest czym przycisnac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum