FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
HAMULCE - temat zbiorczy
Autor Wiadomość
barteq289
Średniozaawansowany


Samochód: SEAT ALTEA
Silnik: 1.9 TDI BJB
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 179
Skąd: RZEszów
Wysłany: 2011-08-17, 10:17   HAMULCE - temat zbiorczy

Forumowicze stanąłem przed przymusem wymiany tarcz+klocków przód w swoim vw. gówno proponujecie? Znalazłem ciekawy zestaw tarcze +klocki FERODO-gówno myślicie o tym? Oczywiście nie ukrywam, ze zależy mi na jak nalepszym stosunku jakości do ceny czy odwrotnie jeśli ktoś chce;). Tarcze Ferodo o oznaczeniu DDF927 jeśli komus coś to mówi. Klocki nie wiem jakie oznaczenie.
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2011-09-04, 19:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-08-17, 12:09   

Wszędzie pojawiały się zawsze opinie ate+ate, ale muszę przyznać że sam tak doradzając nie miałem racji - 3 miesiące po montażu takiego zestawu z tyłu zaczęło niemiło skrzypieć pod koniec hamowania.

Pozytywne opinie słyszałem o tarczach mikoda, i pewnie takie kupie na przód z klockami ferodo
 
 
sliQ
Już coś naskrobał


Samochód: Passat B5 2x / Lupo
Silnik: ATJ / AVG / AUC
Imię: Artur
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 205
Skąd: RBR
Wysłany: 2011-08-17, 15:17   

Polecam tarcze Mikoda (Bozarto) nawiercanie i nacinane + klocki TRW

Sam mam takie na tylnej osi.

Tutaj masz link do golfa IV SDI takie jak tobie potrzeba, ja mam takie na tylnej osi w B5
http://allegro.pl/tarcze-...1766663839.html
Ostatnio zmieniony przez sliQ 2011-08-17, 23:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
zombie
Średniozaawansowany

Samochód: corrado
Silnik: 2.9 VR6
Imię: Tomek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Krosno
Wysłany: 2011-08-17, 22:28   

gówno do pisków klocków ATE potwierdzam :/ ale z drugiej strony mam wrażenie, że pylą mniej niż TRW.
 
 
 
sliQ
Już coś naskrobał


Samochód: Passat B5 2x / Lupo
Silnik: ATJ / AVG / AUC
Imię: Artur
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 205
Skąd: RBR
Wysłany: 2011-08-17, 22:50   

TRW pylą mniej niż Ferodo
 
 
 
spec
Zaawansowany


Samochód: Toledo II TDI
Silnik: AHF+
Imię: Damian
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 356
Skąd: Okolice Rzeszowa
Wysłany: 2011-08-18, 20:18   

Shmatan, Na to chyba nie ma rady. Ja wymieniłem tył na TRW + TRW i mam to samo. Na zaciągniętym ręcznym albo jak się trzyma hamulec to skrzypi jak wersalka jak się tyłem porusza. Jak się puści to spokój. Ale w czasie jazdy spokój za to, mało pylą, nie piszczą i dobrze hamują.
 
 
 
barteq289
Średniozaawansowany


Samochód: SEAT ALTEA
Silnik: 1.9 TDI BJB
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 179
Skąd: RZEszów
Wysłany: 2011-08-19, 08:07   

ShmatanNo właśnie..trudny wybór. Ate odpadają z racji ceny..są za drogie wg. mnie a jak jeszcze teraz słysze, że skrzypią piszczą i nie wiadomo gówno jeszcze to napewno nie kupię.
sliQnacinane i nawiercane tarcze szybciej zużywają klocki. poza tym słyszałem, że swoje właściwości i skuteczność osiągają przy ostrej jeździe i rozgrzaniu. Moje sdi na to nie pozwala..więc te z pewnością odpadają.
zombie o pylenie się nie martwie..teraz mam oryginalne klocki VW i pylą też dość mocno..więc się już przyzwyczaiłem.
No nic-pewnie wezme zestaw Ferodo i się zobaczy jak to jeździ.
 
 
 
sliQ
Już coś naskrobał


Samochód: Passat B5 2x / Lupo
Silnik: ATJ / AVG / AUC
Imię: Artur
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 205
Skąd: RBR
Wysłany: 2011-08-19, 09:41   

barteq289 napisał/a:
sliQ nacinane i nawiercane tarcze szybciej zużywają klocki. poza tym słyszałem, że swoje właściwości i skuteczność osiągają przy ostrej jeździe i rozgrzaniu. Moje sdi na to nie pozwala..więc te z pewnością odpadają.


Owszem klocki zużywają się szybciej, ale wcale nie muszą być nagrzane aby dobrze hamowały. Wystarczy tylko dobrze dobrać klocki do tarcz.
Ostatnio zmieniony przez sliQ 2011-08-19, 09:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GrześMk4
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-20, 10:20   

Znowu robicie wywód, SDI to nie rakieta ani znowu jakiś kloc nie do zatrzymania a gówno do pylenia to myj czesciej auto to nie zauwazysz :P
pomyśl jeszcze o zestawie Brembo :lol:
 
 
WaCki
Władca postów


Samochód: VW BoRa
Silnik: AJM
Imię: Kamil
Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 1768
Skąd: RJS
Wysłany: 2011-08-20, 20:43   

barteq289, zaloz takie same jak masz teraz fabrycznie i po sprawie. http://serwis-tv.com/strojenie.html
Ostatnio zmieniony przez WaCki 2023-01-05, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2011-09-03, 19:27   

jeżeli ktos by jeszcze sie zastanawiał nad nowymi hamulcami to założyłem niedawno do mojej A3 komplet na przód BREMBO klocki i tarcze, jestem bardzo zadowolony, hamowanie bardzo fajne, nie ma dużo pyłu z klocków, nic nie piszczy, jest git majonez.
 
 
 
GrześMk4
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-05, 09:14   

b_przemo napisał/a:
jeżeli ktos by jeszcze sie zastanawiał nad nowymi hamulcami to założyłem niedawno do mojej A3 komplet na przód BREMBO klocki i tarcze, jestem bardzo zadowolony, hamowanie bardzo fajne, nie ma dużo pyłu z klocków, nic nie piszczy, jest git majonez.


x2 :prosze:
 
 
woz1938
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-22, 19:00   

mam mk2 z kr pod maska i chcialbym wymienic heble na okolo czyli 4x tarcza i 8x kloc:D gówno polecacie? nie ukrywam ze chcialbym nawiercane;)
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-12-22, 19:03   

kup jakies chinskie wez wiertarke i nawierć sobie sam otworki :D efekt murowany :lol:
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2011-12-22, 19:19   

woz1938, ale nawiercane bo fajnie pod sklepem wyglądają?
Jak juz musisz to kup ate power disc i klocki tez ate i bedzie git. Tez mają wzorek :-P
A jak nie zależy Ci na wzorku to polecam zestaw Girlinga mam taki u siebie i jest kosa ;-)
 
 
 
woz1938
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-22, 21:52   

DJ_SM napisał/a:
woz1938, ale nawiercane bo fajnie pod sklepem wyglądają?
Jak juz musisz to kup ate power disc i klocki tez ate i bedzie git. Tez mają wzorek :-P
A jak nie zależy Ci na wzorku to polecam zestaw Girlinga mam taki u siebie i jest kosa ;-)


nie chodzi o wyglad a o jakosc...dlaczego w wiekszosci dobrych aut sa zakladane tarcze nawiercane a nie normalne? zeby zwiekszyc jakosc hamowania przez dodatkowa wentylacje tarczy,ale nie o to tu pytam.

Kumpel z naszego forum tez polecil mi ATE i klocki tej samej firmy wiec chyba sie na nie zdecyduje:)
 
 
woz1938
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-22, 21:53   

diabolo napisał/a:
kup jakies chinskie wez wiertarke i nawierć sobie sam otworki :D efekt murowany :lol:


dobra!:)
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-12-22, 22:42   

kolego dobre nawiercane tarcze kosztują sporo kasy :) przy czym najczęściej klocki będą droższe od tarczy

gotowych zestawów jest bardzo dużo ale uwierz mi ze te podziurkowane talerze za 100-200zl tylko dobrze wyglądają :)

u siebie mam ATE Power Disc + klocki ATE (szału nima ale przynajmniej sa lepsze niz seria)
Ostatnio zmieniony przez diabolo 2011-12-22, 22:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
woz1938
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-23, 09:48   

no to wkoncu gówno polecacie? ate?
 
 
BiGi
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-02, 20:33   

Mam pytanie gówno sadzicie o takim komplecie

na tył tarcze TRW + klocki Textar

na przód TRW lub ATE (jeżeli fundusze pozwolą) + kolcki Textar


Daje to rade ?

Zestaw ten do golfa IV 1.9TDI 115KM

Mam jeszcze pytanie standardowa przednia tarcza to 256mm ?
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-02-02, 20:47   

witam. ja już ponad rok jezdzę na klockach i tarczach ATE na tyle mam bębny i szczęki Boscha. Może mój samochód nie jest demonem prędkości ale jeźdzę dużo i doś często z przyczepką i hamulce są ekstra, mało pylą i gówno do piszczenia to trzeba odpowiednią pastę i nie ma. :mrgreen:
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-02-02, 20:52   

Mam jeszcze pytanie standardowa przednia tarcza to 256mm ?[/quote]


tył tak ale przód to pewnie 280
 
 
karolt
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-02, 21:39   

BiGi napisał/a:
Mam jeszcze pytanie standardowa przednia tarcza to 256mm ?

TDI więc jest 280 :)
 
 
BiGi
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-03, 20:50   

gówno do tarcz to jak się ociepli to zmierzę ale wracając do tematu gówno sadzicie o takim komplecie:

na tył tarcze TRW + klocki Textar

na przód TRW lub ATE (jeżeli fundusze pozwolą) + kolcki Textar
 
 
karolt
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-08, 16:36   

Cytat:
na tył tarcze TRW + klocki Textar

na przód TRW lub ATE (jeżeli fundusze pozwolą) + kolcki Textar

Ja na wiosnę zakładam ATE + ATE tył i przód. TRW to praktycznie podobne ceny i jakość do ATE.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 12