FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kleryk
2012-02-06, 21:52
Auto wolno hamuje silnikiem
Autor Wiadomość
Dominik28
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-03, 22:30   Auto wolno hamuje silnikiem

Witajcie tak jak w temacie od paru dni mam dziwną przypadłość ,jadąc autem po puszczczeniu gazu auto nie zwalnia odrazu dopiero po dłuzszym okresie. Mam drugiego seata i w nim jest wszytsko ok znaczy rozpędzam się autem puszczam gaz auto hamuje silnikiem w tamym nie zabardzo to mu wychodzi zarówno na paliwie jak i gazie. Miał ktoś z czymś takim doczynienia.
Auto to seat cordoba 1,6 75 konna 97 rok.
Ostatnio zmieniony przez Dominik28 2012-01-03, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-01-03, 23:29   

być moze jest słaba kompresja nic innego mi do głowy nie przychodzi :roll:
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-04, 09:55   

pinów
Bruno napisał/a:
być moze jest słaba kompresja nic innego mi do głowy nie przychodzi :roll:

Raczej nie "odcina" mu paliwa jeśli chodzi o bene. Masz problem z TPS prawdopodobnie, silniczek krokowy masz na 4 czy 6 pinów??
 
 
Dominik28
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-04, 15:11   

powiem szczerze że nie wie , narazie nie sprawdze bo żona pojechała do pracy będę wiedział dopiero jutro. A jakie ma znaczenie ilość pinów do potencjometra przepustnicy (TPS)?
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-04, 16:06   

W TPSie masz na bank4 piny (5 wolny) ale chodzi o liczbe pinów w silniczku krokowym
 
 
Dominik28
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-04, 17:10   

Źle mnie zrozumiałeś toffic chodziło Mi o to jakie ma znaczenie ilość pinów pomiędzy 4 a 6 w silniczku krokowym do TPS?
Ostatnio zmieniony przez Dominik28 2012-01-04, 17:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2012-01-04, 23:18   

na 99,9% krokowiec.

A jak zmieniasz biegi to między zmianami zostaje chwile na obrotach?
 
 
 
Dominik28
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-05, 05:36   

dokładnie, czasami potrafi się chwile zawiesić na 2000 pożniej powolutko spada do 1100. Jak zatrzymam auto to spadają do 900 i tak stoją,
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-01-05, 11:08   

Ja robiłem takie coś w Polo 1.0 mpi, wydarłem przepustnicę z krokowcem (jest zintegrowane tam, nie wiem jak tutaj ale chyba też) wyczyściłem ją porządnie z syfu wszelakiego, przedmuchałem solidnie sprężarką, założyłem i skalibrowałem vagiem. Problem znikł.
 
 
Dominik28
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-07, 16:15   

wyczyśiłem silniczek krokowy obroty troche jakby lepiej chodziły no i auto zaczyna hamować ale to nie to. Silniczek krokowy mam na 6 pinów, gówno to oznacza?
 
 
Miro
Już coś naskrobał


Samochód: Audi A4 B6
Silnik: diesel
Imię: Mirek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 201
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-01-07, 17:36   

a może czyszczenie nie pomoże tylko wymiana. najlepiej jakbyś podmienił sobie na inny na chwile.
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-07, 18:29   

Dominik28 napisał/a:
Silniczek krokowy mam na 6 pinów, gówno to oznacza?

Oznacza tylko tyle, że przyczyną może byc silniczek albo TPS
 
 
Dominik28
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-08, 07:56   

Mógłby ktoś z forum łopatologicznie wytłumaczyć Mi jak można sprawdzić TPS i ten silniczek bo z tego gówno powiedział toffic ma potencjometr w środku. Wiem tylko że robi to się miernikiem, trzeba najpierw silniczek krokowy schować i zmierzyć, pózniej wysunąć i zmierzyć robi to się podając nieduże napięcie w odpowiednie styki w sliniczku. I na tym teoria się kończy, na google nie mogę znależć opisu do seata lub przynajmniej do polo. A dodam że jak podpinam samochód do komputera ,,polski vag'' to nic nie wykazuje, żadnych błędów. Gdzieś wyczytałem że trzeba zrobić adaptacje przepustnicy?

Jeszcze jedno pytanie mechanik przestawił Mi niedawno zapłon pewnie go przyśpieszył, czy takowe przyśpieszenie zapłonu może skutkować większymi obrotami na biegu jałowym a gówno za tym idzie hamowanie silnikiem będzie też nie za bardzo?

Dzisiaj zaczeły Mi znowu obroty świrować zatrzymują się na 2000 ale tylko podczas jazdy, podłączyłem auto pod komputer i poza błędem sondy lambda wyskoczyło coś takiego 281 Czujnik prędkości pojazdu G68 skasowałem błędy i niby ok. Jeśli chodzi o silnik krokowy to jaki zalecacie urzywke, zamiennik czy oryginał? Nie mam żadnego znajomego z talkim samym krokowcem by sprawdzić czy to on jest winny ,z tego też względu szkoda wywalać kase jak to nie będzie to.
Ostatnio zmieniony przez Dominik28 2012-01-09, 12:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Dominik28
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-15, 21:00   

Bylem u mechanika ustawil zaplon sprawdzil wszystkie parametry na komputerze i jak reka odjal. Auto elegancko hamuje tak jak powinno. Mam tylko male ale czasami ale to zadko obroty zwiesza Mi sie na 2000, a dzisiaj mialem takie cos odpalam auto a tu silnik sam sobie dodawal gaz az ponad 3000. Przydusilem go na 1 delikatnie ruszajac i mu przeszlo, to juz pewnie wina silnika krokowego?
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-01-15, 21:26   

Dominik28 napisał/a:
Przydusilem go na 1 delikatnie ruszajac i mu przeszlo, to juz pewnie wina silnika krokowego?


krokowiec do wymiany
 
 
Dominik28
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-06, 18:19   

Okazało się jednak że to nie był krokowiec pojechałem do gościa ustawił mi zapłon pod komputerem jeszcze raz tylko że tym razem na zimnym silniku i jak ręka odjął. Tak że temat do zamknięcia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11