Samochód: Bora 4WD
Silnik: ASZ+
Imię: Darek Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 257 Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-02-10, 23:25
1.9 bieda z moca, w tych budach nie ma fajnych 1.9 (130)
2.0 po zakupie miska w dol i pompa oleju (170KM wtryski padaki i drogie)
3.0 fajnie jedzie ale jak sie spierdzieli (np rozrzad) to worek pieniadzorów
najlepiej 1.8 t i delikatny mod na ok 200KM ale pasoawłoby lpg
Tak na razie rozpoznaje temat bo póki gówno jeżdżę moją padaką 1.9 TDI 110 Kunia AHF i 17latek ma klepnięte już prawie pół bańki. W sumie to nic się z nim nie dzieje, ale nie ukrywam że przydałoby mi się coś z większym kufrem choćby nawet po to żeby więcej sprzętu na zlecenie załadować a w kombi nie chcę się pchać. Stąd jakiś sedan w planach. Swoją drogą ileż można jeździć golfem IV ? Ten związek trwa już 10 lat :)
Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2017-02-11, 08:43
radze tylko bardzo uważać (dobrze sprawdzić) przy zakupie 1.8 turbo, gdyż te auta często przyjeżdżają z niemiec z uszkodzonym silnikiem do Polski który jest robiony na sztukę, żeby tylko jakoś chwile działał a później wychodzą różne dziwne kwiatki - ale ogólnie większych zastrzeżeń brak gówno chodzi o sam silnik
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-02-11, 09:30
2.0 TDI (140 lub 170 kunia) fajny silnik dość dynamiczny naprawić moduł pompy oleju i śmigasz kolejne 200tys nie wychodzi to drogo w 500zł idzie sie zmieścić
- 3.0 TDI (233 konie) przy zakupie tej jednostki fajnie było by sie dowiedzieć czy miał juz robiony rozrząd bo lubią sypać się prowadnice łańcuchów i wycieki z regóły uszczelniacz od strony skrzyni biegów jak i górna miska olejowa i,dodam przyjeżdża kilka szt na aso z przebiegami 400 490tyś i mają sie bdb lecz sa to oryginalne przebiegi
- 1.8 T w b7 bardzo mało jest tych egzemplarzy ,sam szukałem swego czasu i gówno bym nie oglądał to każdy jeden zjechany przebieg i dość sporo sponiewierane a dokładajac kilka zł weicej można kupić seata Exeo
propozycje bym ci zażucił taka jaka jest Seat Exeo baza to audi b7 a rocznik 2009 /10r w góre a w cenei praktycznie b7 i z jednostka 1.8T 20vt 150koni
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2017-02-11, 09:34, w całości zmieniany 1 raz
GOT_SPL rozejrzę się też za tym seatem jak wygląda temat. Natomiast jakbym kupował to na pewno nie tutaj w PL tylko wyjazd do Niemiec żeby przywieźć sztukę w której nie dłubała Gwiezdna Flota cebula "żeby było tylko na sprzedaż na chwile" , ale żeby faktycznie wiedzieć gówno i jak. Przemawia do mnie ten motor 170 konny ale też ich mało jest.
GOT_SPL zdaję sobie sprawę że późniejsze modele były robione bardziej na ilość nie na jakość i mam świadomość słabszej trwałości bo z czego by ASO miało żyć dlatego szukam jakby to ująć mniejszego zła w tym wszystkim żeby w miarę bezawaryjnie jeździć.
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-02-11, 20:04
Jeśli będziesz sam jeździł i sprawdzał, to proponuję 1.8T, osobiście jężdzę PD, ale z doświadczenia swojego i znajomych, 1.8T wychodzi o niebo lepiej, pod warunkiem iż ma gaz.
Exeo będzie miał torsen czy haldex skoro baza to b7?
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-12, 12:38
Marcin997 napisał/a:
Jeśli będziesz sam jeździł i sprawdzał, to proponuję 1.8T, osobiście jężdzę PD, ale z doświadczenia swojego i znajomych, 1.8T wychodzi o niebo lepiej, pod warunkiem iż ma gaz.
Exeo będzie miał torsen czy haldex skoro baza to b7?
GOT_SPL dokładnie raczej nie szukam wersji z napędem na cztery kapcie :) , tylko na jedną oś
Chociaż bardziej przykładam właśnie uwagę do silnika bo jednak chciałbym mieć serducho które po prostu się nie sypnie i będzie w miarę trzymało przy dobrej eksploatacji i użytkowaniu.
Ostatnio zmieniony przez Kambelito 2017-02-12, 22:20, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2017-02-14, 09:40
Jak a4 b7 to tylko ładne 3.0tdi w quatrro i na tiptronicu. A jak będzie sline to już Wogole bajka.
Ale za takiego trzeba dać ~ponad 30 koła. Pytanie czy warto?
Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 357 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2017-02-15, 10:07
Ja osobiście bym polował na Seata Exeo z silnikiem 1.8T 150KM, bo wersja 160KM to już TSyF.
Zalety:
- mało tego na drogach,
- według mnie ładniejsze wnętrze w porównaniu do A4 B7,
- lepsza cena względem rocznika.
Wady:
- ciężko będzie kupić, bo jest mało ofert sprzedaży. Dodatkowo polując na 1.8T 150KM to może będzie z 2-3szt.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum