FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: qbass
2017-03-05, 09:58
Audi A4 B7 z którą jednostką diesla?
Autor Wiadomość
Kambelito
Forumowy fotograf


Samochód: Seat Exeo
Silnik: 2.0 TDI CR
Imię: Rafał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1560
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-10, 21:15   Audi A4 B7 z którą jednostką diesla?

Witajcie, jeżeli był tego typu temat to przepraszam. Wrzuciłem w wyszukiwarkę hasło to mi 48 stron pokazało :klown:

A więc jak w temacie moje pytanie brzmi która jednostka jest najmniej awaryjna:
- 1.9 TDI 115 KM
- 2.0 TDI (140 lub 170 kunia)
- 3.0 TDI (233 konie)

Ponoć też fajną jednostką jest 1.8 T

Dzięki za wypowiedzi i pozdrawiam :galareta:
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-02-10, 21:23   

jeżeli diesel to tylko i wyłącznie 1,9TDI ale 1.8T bym brał w tej budzie na 100%
 
 
gest
Już coś naskrobał


Samochód: Bora 4WD
Silnik: ASZ+
Imię: Darek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 257
Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-02-10, 23:25   

1.9 bieda z moca, w tych budach nie ma fajnych 1.9 (130)
2.0 po zakupie miska w dol i pompa oleju (170KM wtryski padaki i drogie)
3.0 fajnie jedzie ale jak sie spierdzieli (np rozrzad) to worek pieniadzorów
najlepiej 1.8 t i delikatny mod na ok 200KM ale pasoawłoby lpg
 
 
 
Kambelito
Forumowy fotograf


Samochód: Seat Exeo
Silnik: 2.0 TDI CR
Imię: Rafał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1560
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-10, 23:37   

Tak na razie rozpoznaje temat bo póki gówno jeżdżę moją padaką 1.9 TDI 110 Kunia AHF i 17latek ma klepnięte już prawie pół bańki. W sumie to nic się z nim nie dzieje, ale nie ukrywam że przydałoby mi się coś z większym kufrem choćby nawet po to żeby więcej sprzętu na zlecenie załadować a w kombi nie chcę się pchać. Stąd jakiś sedan w planach. Swoją drogą ileż można jeździć golfem IV ? Ten związek trwa już 10 lat :)
 
 
b_kamill
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Cze 2010
Posty: 922
Skąd: Lecka
Wysłany: 2017-02-11, 08:43   

radze tylko bardzo uważać (dobrze sprawdzić) przy zakupie 1.8 turbo, gdyż te auta często przyjeżdżają z niemiec z uszkodzonym silnikiem do Polski który jest robiony na sztukę, żeby tylko jakoś chwile działał a później wychodzą różne dziwne kwiatki - ale ogólnie większych zastrzeżeń brak gówno chodzi o sam silnik :prosze:
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-02-11, 09:30   

2.0 TDI (140 lub 170 kunia) fajny silnik dość dynamiczny naprawić moduł pompy oleju i śmigasz kolejne 200tys nie wychodzi to drogo w 500zł idzie sie zmieścić

- 3.0 TDI (233 konie) przy zakupie tej jednostki fajnie było by sie dowiedzieć czy miał juz robiony rozrząd bo lubią sypać się prowadnice łańcuchów i wycieki z regóły uszczelniacz od strony skrzyni biegów jak i górna miska olejowa i,dodam przyjeżdża kilka szt na aso z przebiegami 400 490tyś i mają sie bdb lecz sa to oryginalne przebiegi

- 1.8 T w b7 bardzo mało jest tych egzemplarzy ,sam szukałem swego czasu i gówno bym nie oglądał to każdy jeden zjechany przebieg i dość sporo sponiewierane a dokładajac kilka zł weicej można kupić seata Exeo


propozycje bym ci zażucił taka jaka jest Seat Exeo baza to audi b7 a rocznik 2009 /10r w góre a w cenei praktycznie b7 i z jednostka 1.8T 20vt 150koni
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2017-02-11, 09:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kambelito
Forumowy fotograf


Samochód: Seat Exeo
Silnik: 2.0 TDI CR
Imię: Rafał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1560
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-11, 09:43   

GOT_SPL rozejrzę się też za tym seatem jak wygląda temat. Natomiast jakbym kupował to na pewno nie tutaj w PL tylko wyjazd do Niemiec żeby przywieźć sztukę w której nie dłubała Gwiezdna Flota cebula "żeby było tylko na sprzedaż na chwile" , ale żeby faktycznie wiedzieć gówno i jak. Przemawia do mnie ten motor 170 konny ale też ich mało jest.

b_kamill a to na pewno ;-)
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-02-11, 10:03   

Kambelito napisał/a:
Przemawia do mnie ten motor 170 konny ale też ich mało jest.


pompo gnój nie bedzie aż tak bez obsługowy jak wspomniana jednostka która masz u sb w golfie 110ps, bardziej trzeba patrzeć gówno sie leje za ON
 
 
Kambelito
Forumowy fotograf


Samochód: Seat Exeo
Silnik: 2.0 TDI CR
Imię: Rafał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1560
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-11, 10:13   

GOT_SPL zdaję sobie sprawę że późniejsze modele były robione bardziej na ilość nie na jakość i mam świadomość słabszej trwałości bo z czego by ASO miało żyć dlatego szukam jakby to ująć mniejszego zła w tym wszystkim żeby w miarę bezawaryjnie jeździć.
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-11, 10:32   

moj bpw ma 330tys i nic nie modyfikowane przy pompie
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-02-11, 12:20   

diabolo napisał/a:
moj bpw ma 330tys

radził bym to sprawdzić bys nie zatarł silnika :P koszty niewielkei zrzucić miske i sprawdzić ibmus

Kambelito napisał/a:
dlatego szukam jakby to ująć mniejszego zła w tym wszystkim żeby w miarę bezawaryjnie jeździć.


popatrz za seatem 1.8t ew z tejów to te 2.0 plus na dzień dobry zrobić regeneracje pompy i śmigać bezawaryjnie
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2017-02-11, 12:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-11, 13:56   

BPW czasem nie jest na starej pompie? Tj bez "imbusa"
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-02-11, 20:04   

Jeśli będziesz sam jeździł i sprawdzał, to proponuję 1.8T, osobiście jężdzę PD, ale z doświadczenia swojego i znajomych, 1.8T wychodzi o niebo lepiej, pod warunkiem iż ma gaz.

Exeo będzie miał torsen czy haldex skoro baza to b7?
 
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-02-12, 09:38   

to ma być fwd chyba i torsen jest tylko w audi reszta to haldexy
 
 
goldberg18
Średniozaawansowany

Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-12, 12:38   

Marcin997 napisał/a:
Jeśli będziesz sam jeździł i sprawdzał, to proponuję 1.8T, osobiście jężdzę PD, ale z doświadczenia swojego i znajomych, 1.8T wychodzi o niebo lepiej, pod warunkiem iż ma gaz.

Exeo będzie miał torsen czy haldex skoro baza to b7?



W Exeo chyba był tylko FWD.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-02-12, 15:01   

Rafał nie określił sie czy qutatro czy rwd ,obstawiam ze przód napęd jak mało awaryjne ma byc i tanie w użytkowaniu
 
 
Kambelito
Forumowy fotograf


Samochód: Seat Exeo
Silnik: 2.0 TDI CR
Imię: Rafał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1560
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-12, 22:18   

GOT_SPL dokładnie raczej nie szukam wersji z napędem na cztery kapcie :) , tylko na jedną oś ;-)
Chociaż bardziej przykładam właśnie uwagę do silnika bo jednak chciałbym mieć serducho które po prostu się nie sypnie i będzie w miarę trzymało przy dobrej eksploatacji i użytkowaniu.
Ostatnio zmieniony przez Kambelito 2017-02-12, 22:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2017-02-14, 09:40   

Jak a4 b7 to tylko ładne 3.0tdi w quatrro i na tiptronicu. A jak będzie sline to już Wogole bajka.
Ale za takiego trzeba dać ~ponad 30 koła. Pytanie czy warto? :-/
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-02-14, 17:21   

Lolo napisał/a:
Pytanie czy warto?

raczej mało to jest warte jak za 30K mieć a4 z 2005r
za ponad 30k kupisz juz b8
 
 
szogun0
Zaawansowany

Samochód: Ałdi do kwadratu
Silnik: AEB dmuchnięte, BEX
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 415
Skąd: oS
Wysłany: 2017-02-14, 23:13   

Oczywiście, tylko w plackach z concertem i zajechanym 2.0TDI.
Do tego będzie miała pognite błotniki i chgw gówno jeszcze.
 
 
 
kornat
Zaawansowany

Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 357
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2017-02-15, 10:07   

Ja osobiście bym polował na Seata Exeo z silnikiem 1.8T 150KM, bo wersja 160KM to już TSyF.
Zalety:
- mało tego na drogach,
- według mnie ładniejsze wnętrze w porównaniu do A4 B7,
- lepsza cena względem rocznika.
Wady:
- ciężko będzie kupić, bo jest mało ofert sprzedaży. Dodatkowo polując na 1.8T 150KM to może będzie z 2-3szt.
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2017-02-17, 08:13   

szogun0 napisał/a:
Oczywiście, tylko w plackach z concertem i zajechanym 2.0TDI.
Do tego będzie miała pognite błotniki i chgw gówno jeszcze.


:prosze:

Dokładnie. B8 za tą kasę to wyjechany golas na szmacie z 2.0tdi na multi :mikolaj:
 
 
Kambelito
Forumowy fotograf


Samochód: Seat Exeo
Silnik: 2.0 TDI CR
Imię: Rafał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1560
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-03-01, 01:41   

A finał tego tematu to Seat Exeo 2011 rok z silnikiem 2.0 TDI Common Rail o mocy 120 KM (88 kW). Pewnie jakiś mały programik w przyszłości :dziecko:

Dziękuje wszystkim za udział w temacie :)

Ps. spy foto poniżej :galareta:







Foto takiej sobie jakości (nie ja robiłem). Jak ogarnę parę spraw organizacyjnych to pewnie parę nowych zrobię i gdzieś wrzucę.

:mrgreen:
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-03-01, 09:55   

Czyli kupiłeś sobie audi a4 b7 w nowszej budzie :)
Bezawaryjności !
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-03-01, 16:45   

Jednak moja opcja wygrała 😉 niech służy fura
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14