FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
nierowne obroty i gasnie
Autor Wiadomość
Wiecman
Zaawansowany


Samochód: Garbus 1303
Silnik: yyyyy jest
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 347
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-08-24, 22:29   nierowne obroty i gasnie

hallo Spece mam dla Was rebus

Moj Sasiad ma audi chyba 80 1,8 i ma problem z obrotami

np po wyprzedzaniu spadaja obroty i gasnie ... a jak hamule to obroty rosna :evil:

gówno to moze byc ... Spece :urban:
 
 
tapout
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-25, 02:08   

przy zrzuceniu na luz z wyzszych obrotow lub jak gazu doda mocno na luzie i gwaltownie wezmie noge z pedalu?
Niech sprawdzi silnik krokowy
 
 
Wiecman
Zaawansowany


Samochód: Garbus 1303
Silnik: yyyyy jest
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 347
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-08-25, 07:59   

no chyba tak

dzisiaj mu powiem .... jak cos to bede dalej pytal

ale to jest gaznikowiec :roll:
Ostatnio zmieniony przez Wiecman 2007-08-25, 11:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kocur
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-25, 13:27   

Wiecman napisał/a:
gaznikowiec


to nich krokowca nie szuka :mrgreen:

niech sprawdzi czy nie ma czasem wezyka od serwa gdzies do gaznika czy podstawy jesli tak to moze miec walniety zaworek jednokierukowy taki zólty ze strazlka
Ostatnio zmieniony przez Kocur 2007-08-25, 13:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wiecman
Zaawansowany


Samochód: Garbus 1303
Silnik: yyyyy jest
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 347
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-08-26, 08:03   

a jak sprawdzic czy nie jest walniety?

po drobnych naprawach jest troche lepiej bo nie gasnie ... ale teraz jak hamuje to obroty sie zwiekszaja :shock:
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-08-26, 09:32   

pęknięty wąż podciśnieniowy, tudzież wysprzęglik przy pedale. Poprostu podciśnienei wieje, i silnik ma niebogaty, więc mu gaśnie. Sprawdzić na pracujacym silniku gdzie "syczy" (ssie powietrze) element wymienić i po zawodach. Dziękuję za uwagę.
BTW, mam u siebie to samo, tylko mi nie gaśnie a nieco mniejsze obroty ma niż powinna.
 
 
tomfix
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-01, 15:47   

hej. a ja mam w swoim tak że jak chcę ruszyć płynie i spokojnie bez szarpnięcia to muszę go na 20000 obrotów rozruszać. Czy to jest normalne? Na luzie obroty są w granicach 8000 do 9500. A jak hamuję to też się podnoszą. Coś jest nie tak?
 
 
fox
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-01, 16:15   

To ty masz jakis odrzutowiec ? ze masz 20 tysiecy obrotow ? ja rozumiem 2 tysiace ale nie 20 :)

Strasznie stare kotlety odgrzewasz ;)
Ostatnio zmieniony przez fox 2008-01-01, 16:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebaa
Władca postów


Samochód: co chwile inny
Silnik: jest
Imię: SeBaStIaN
Pomógł: 26 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1416
Skąd: RZE
Wysłany: 2008-01-01, 16:16   

tomfix napisał/a:
jak chcę ruszyć płynie i spokojnie bez szarpnięcia to muszę go na 20000 obrotów rozruszać

to cy za ścigadło pod maska masz większść VW ma odcięcie przy 7500 obrotów a ty swojego na 20000 wkręcasz ;-)
 
 
 
tomfix
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-01, 16:16   

coś za dużo 0 napisałem:)

[ Dodano: 2008-01-01, 16:18 ]
pomyłka w druku :mrgreen: wiecie o gówno mi chodziło więc doradźcie coś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10