Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Hyżne
Wysłany: 2012-07-13, 22:18
Byłem, odzyskałem wszystkie pieniadze, jedynie powiedzieli ze Nm malo
toffic [Usunięty]
Wysłany: 2012-07-13, 22:49
No tak bo najlepiej to dowalic momentem a potem sprzęgła zmieniać jak rękąwiczki... Ciekawe czy kiedyś się naucza w końcu robić dobrze Diesle czy nadal będą lądować gotówce z DE
Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Hyżne
Wysłany: 2012-07-27, 01:15
Lepszej jakosci front:
Z modzenia to chyba na tyle chodz chodza mi po glowie 2 pomysly, pakiet s4 czyli 2 zderzaki i progi plus malowanie auta calego w troche ciemniejszy kolor jak moj a mianowicie taki jak RS4 maja badz opchniecie tego(troche szkoda, duzo $ wlozylem i serca) i zakup a6 kombi 2.7T
Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Hyżne
Wysłany: 2012-07-27, 17:22
To taka rozkmina, bo kminie jakas ryse w szwabi a tutaj dobre daja odszkodowania, kolega w bmw z 2000r za drzwi lekko przetarte i lusterko rozwalone dostal 3tys eu wiec jest sie na gówno kusic, z drugiej strony jak znajde jakies dobre a6 i tylko i wylacznie 2.7 T to audi tylko podmaluje to gówno sie rysnie i do zyda
Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Hyżne
Wysłany: 2012-12-24, 20:16
Chwile mnie tutaj nie bylo, audi przechodzi kolejna metamorfoze a mianowicie:
przedni zderzak s4 polift(bedzie cale body s4)
gril s4
tylna klapa US
bixenon US
oslona aluminowa bo tamta zmiekla
no i koleczka na zime 17" RH
Ostatnio zmieniony przez Slawek87 2012-12-24, 20:18, w całości zmieniany 1 raz
PiterVR6 [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-24, 20:37
dobrze sie dzieje oby tak dalej
Lightfighter [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-25, 22:07
Auto piękne, kolor piękny i przede wszystkim kapitalny kierunek modyfikacji - składam wielki pokłon . Z przyjemnością zobaczę body S4 w tym kolorze.
Mam przy okazji pytanko bo widzę że pomykasz na 17 z et 35 i 42. Sam planuje zakup 17-tek od s-line, tylko gdzieś mi się przewinęła informacja o tym żeby najlepiej miały et 35. Te które wypatrzyłem mają et 42 a zawiecha na aucie to 1BE. Nie będzie żadnych komplikacji, bo jak się dobrze przyjrzeć to odległość koła od zwrotnicy na 16 już jest niewielka...
Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Hyżne
Wysłany: 2012-12-25, 23:46
zawiecha nie ma nic do tego bo u mnie et 35 nie kolidowalo na 1BA i tak samo na gwincie nie koliduje a et35 idealnie pasuje na tyl, z przodem troche gorzej bo za nisko nie zejdziesz na gwincie ale pod 1BE nie bedzie problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum