Trochę modów i swapów z silnikownią. Buda w zasadniczy sposób nie była przerobiona. Jedyny mod, to przespawanie łapy z small block na big block.
Pro zestawik mocowań i półosie by Apsik. Poduszki poliuretanowe.
Potem sama motorownia: 2.8 vr6 AAA z mojej poprzedniej mk3
Upochanie dziada w komorze mk1 wcale nie jest proste, wchodził na żyletki do środka, może gdyby był ogołocony do samego słupka byłoby prosciej - ale kto potem to tam zakręci
Na początek zawisł na 2 łapach.
Ogólnie ustawianie go itp itd zajęło 2 popołudnia i wieczory.
Efekt finalny, wisi w budzie, ma miejsce na półosie, czeka na dalsze montaże.
Na ciąg dalszy, jak to u mnie bywa, przyjdzie jeszcze poczekać.
P.S. poduszki amorów są pomalowane, bo to zawieszenie "zastępcze", gwint leży w pudełeczku, a podszybie będę próbował zdobyć nowe
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2014-03-22, 18:31, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2014-03-22, 19:32
gówno Ci powiem to niziutko wisi w komorze? nie cza cza go dzwignąć do góry ? czy tak ma być? wybacz to moj kompleks :D robiłem gówno sie dało i tak mam miske na podłodze :D
pasowałoby, bo jak tu pokręcić gwintem jak zaraz miska na glebie. Ale niestety ma ok centymetra, a może mniej przy zamkniętej masce - do maski. I nic już z tym nie pomodzę
Dzięki wielkie za wszystkie miłe słowa Bo namęczyć się z tym wszystkim trzeba było trochę.
Jest jeszcze ogrom pracy żeby to działało jak należy. I muszę sobie wydumać jakąś strategię, bo np zakładanie zrobionych i pomalwoanych ładnie zawieszeń, a potem robienie remontu blacharki trochę się ze sobą gryzie ...
A z bardziej przyziemnych rzeczy, czym doprowadzić do stanu normalnego wyglądu aluminium na głowicy silnika itp? dół pomalowałem w czarny mat, ale góra wygląda paskudnie
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2014-03-23, 12:12
Puki masz jeszcze silnik nie podpięty, zabierz sie za tą blachare , łatwiej będzie go przykryć okryć odizolować od zadymy z blacharką .
Ja głowice porządnie opłukałem ekstrakcyjną wraz ze sprężonym powietrzem i barwe odzyskała jednakowoż tak czy inaczej pod osłonami jej nie widać (aż tak) :) , "zęby kolektora" wypoleruj będzie ładnie a sam kolektor i jeśli już chcesz głowice, walnij na biało będzie pięknie grało z nadwoziem.
Apsik widze robi custom pólośki :) musze sie z chłopem skontaktować czy nie zmienił by na chwile profilu rury na b2 :D
Winszuje pomysłu , winszuje cierpliwości , ciesze sie że wybór padł właśnie na VR :)
jak bedziesz miał elektryka do tego gada to przyciągne Ci pod garaż czerwonego :D to machnie za jednym strzałem .
jeszcze takie pytanie żebyś miał nad czym kombinować :D jak to będzie z pedałami pod hydrauliczne sprzęgło? do zrobienia w mk1 ??
duże serwo mk1 gti z jakąś zmyślną pompą, może z t4, nowe przewody, zregenerowane zaciski + nowe dobre tarcze i klocki mk1 gti 239 wentylowane, tył tarcze z mk2 też z zregenerowanymi zaciskami i dobrymi tarczami, oczywiście przewody też nowe. Taki jest plan.
Płonek, Jak będziesz zakładał wentylowane tarcze na przód o wymiarze 239 to może warto też pomyśleć o zacisku ATE II ? Ma on dodatkową łopatkę do powietrza i schładza zacisk. Jeśli był byś zainteresowany to mam te zaciski w garażu. Zastępują mi bo młodemu się nie chce grzebać przy MK2 żeby założyć więc chętnie się ich pozbędę za "czapkę gruszek". Dodatkowo ja nie chcący ułamałem te łopatki i mam zrobione większe z chromoniklu. I na tych nie udało mi się zagotować hamulca przy hamowaniu ze 150 na litej tarczy. A bez nich już przy heblowaniu ze 100 pedał leciał w podłogę. Ściągałem je z auta bo swapowałem na 256 wentyl. Tak że jak coś to wal na PW
Samochód: VW Golf MK I
Silnik: 1.6 D
Imię: Rafał
Wiek: 29 Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 146 Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-03-23, 15:13
GOT_SPL napisał/a:
Rav napisał/a:
Myślałem, że będzie bardziej klasycznie a tu takie mody :)
vr to też klasyczny już silnik
Chodziło mi o to, że będzie coś z gamy silników MK I. Rozmawiałem z Płonkiem na zeszłej edycji DynóVWki i zauważyłem, że ceni sobie oryginalność. Na szczęście nie dotyczyło to silników :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum