- Golf Mk1 - by Płonek
Autor
Wiadomość
toffic [Usunięty ]
Wysłany: 2014-03-23, 15:38
Płonek napisał/a: jak wyślesz Apsikowi wszystkie wymiary itp, to myślę że nie bedzie problemu. Tylko ostrzegam, że trzeba uskładać trochę pln.
Nie taniej wyjdzie w półosiepl??
Płonek
Uzależniony od postów
Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 2599 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-23, 18:24
Nie pytałem z prozaicznego powodu: nie znałem wymiaru Jeżeli chodzi o sam wałek, to pewnie wyjdzie taniej - bo nie sądzę żeby Apsik kręcił to sam, tylko on też komuś zleca na pewno. Ja wolałem mieć komplet wzięty z jednej dziupli, a jeżeli chodzi o same półosie to myślę że warto wypytać tak jak radzisz
Michał_1977
Władca postów
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2014-03-23, 18:50
Płonek napisał/a: czym doprowadzić do stanu normalnego wyglądu aluminium na głowicy silnika itp?
Ja używałem srebrnego,żaroodpornego lakieru w sprayu od APP.
Płonek
Uzależniony od postów
Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 2599 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-23, 21:26
Michał_1977 , wygląda to super. Tyle że ja mam to skręcone do kupy, więc nie poszaleje ze sprayem bo bym sobie pomalował dosłownie wszystko. Chodzi mi bardziej o coś, gówno wytrwawia brud i utlenioną warstwę z aluminium, nie szkodząc przy okazji np plastikom.
toffic [Usunięty ]
Wysłany: 2014-03-23, 21:38
Płonek napisał/a: wygląda to super. Tyle że ja mam to skręcone do kupy, więc nie poszaleje ze sprayem bo bym sobie pomalował dosłownie wszystko. Chodzi mi bardziej o coś, gówno wytrwawia brud i utlenioną warstwę z aluminium, nie szkodząc przy okazji np plastikom.
Zapytaj w szlifierniach, mają takie specyfiki i na pewno ci użyczą tylko one jak dobrze pamiętam działają po podgrzaniu
Shmatan
Uzależniony od postów
Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 2925 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-24, 19:59
Widzę że w miarę to szybko idzie ;]
Nie brakuje Ci tam zasadniczego elementu pod maską o którym kiedyś wspominałeś ;P?
Płonek
Uzależniony od postów
Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 2599 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-24, 20:18
Cytat: Nie brakuje Ci tam zasadniczego elementu pod maską o którym kiedyś wspominałeś ;P?
oświeć mnie, bo żyję w ciemności i zabobonie, o gówno kaman
irocket
Stały zaśmiecacz forum
Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy Wiek: 29 Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 693 Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-03-24, 20:29
Jakaś chłodnica, to tam się zmieści? Mody fajne, dość spory stosunek masy do mocy
Ostatnio zmieniony przez irocket 2014-03-24, 20:32, w całości zmieniany 1 raz
Romek 36HM
Średniozaawansowany
Samochód: XX Jahre
Silnik: ABF
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 125 Skąd: okolice Łańcuta
Wysłany: 2014-03-24, 20:55
No no jestem pod wrażeniem:)
Niki20
Uzależniony od postów
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2014-03-24, 22:02
Płonek , umyj dimerem silnik
Shmatan
Uzależniony od postów
Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 2925 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-25, 02:29
Płonek , no kiedyś, dawno dawno temu coś bardzo delikatnie wspomniałeś że może T ;] chyba że mi się coś pomyliło ;]
Płonek
Uzależniony od postów
Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 2599 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-25, 07:06
Zdecydowanie mi przeszło
Michał_1977
Władca postów
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2014-03-25, 07:54
Niki20 napisał/a: Płonek, umyj dimerem silnik
To samo miałem pisać
Płonek
Uzależniony od postów
Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 2599 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-06, 20:52
Były ploty że Gulf umarł tam w tej stodole.
No więc umarł, bo się rozkłada już
Aaaa i gówno miesiąc coś tam sobie wykombinowywałem do niego, i tak uzbierała się mała kolekcja klamotów do montazu po remontach
Mała część tego gówno jest do niego odłożone
Apropo hamulców, komplet przodu już się szykuje
Jest też początek wybitnego CA w klimacie lat 70 i 80 :)
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2016-03-06, 20:53, w całości zmieniany 2 razy
Dexter
Uzależniony od postów
Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 2527 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-06, 21:12
No brawo. Kibicuje i to ostro ;) czekam na tą jedynke i mam nadzieje ze sie doczekam
Michał_1977
Władca postów
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-03-06, 21:37
Płonek napisał/a: Były ploty że Gulf umarł tam w tej stodole.
Chcąc być szczerym,napiszę iż zapomniałem,że posiadasz mk1
Dobrze że coś ruszyło. Tylko nie pozwól,bym znów zapomniał
hEgE1990
Władca postów
Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 1219 Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-03-06, 22:25
Jaaaa.... on żyje!
mate157
Zaawansowany
Samochód: golf mk3
Silnik: 2.0 8V
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 469 Skąd: RKR
Wysłany: 2016-03-07, 10:27
Fotele identyczne jak miałem u siebie, na przód wleci tarcza 280mm czy 256 ? Kibicuje golfowi a Tobie wytrwalości życzę :D
Majeczka
Zaawansowany
Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30 Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 338 Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2016-03-07, 20:24
Nie ma jak aktual po rawie dwóch latach
VR6 pod maską Golfa Mk1 to moje marzenie, chyba przez to tak mocno trzymam kciuki za ten projekt! Fajnie było go zobaczyć koło roku temu i widzieć teraz, że jest rozbierany by był piękniejszy
Leć dalej z tematem
KoguT
Uzależniony od postów
Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 2437 Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-03-07, 20:29
hEgE1990 napisał/a: Jaaaa.... on żyje!
Ja powiem ze żyje jak zobaczę filmik z odpalenia😁
Płonek
Uzależniony od postów
Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 2599 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-07, 20:35
mate157 napisał/a: na przód wleci tarcza 280mm czy 256 ?
albo ori 239 gti, albo 280 z opla ... decyzje ciągle w toku
Do odpalania to chyba jeszcze długa droga
mate157
Zaawansowany
Samochód: golf mk3
Silnik: 2.0 8V
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 469 Skąd: RKR
Wysłany: 2016-03-07, 21:12
Nawet się nie zastanawiaj tylko 280mm, przy dobrych poszukiwaniach to zaciski idzie ogarnąć 2szt do 100zł i będziesz miał pewność że wyhamuje vrke :)
Simson
Stały zaśmiecacz forum
Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 13 Kwi 2011 Posty: 882 Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-03-07, 21:17
Pawełku , jak Dexter dał radę pomalować golfa , to i Ty dasz radę poskładać tą jedynaczkę
Dyluś
Średniozaawansowany
Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Cze 2011 Posty: 186 Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2016-10-13, 21:50
Jakieś słuchy że projekt umarł....A tu nic w temacie nie widzę....
Płonek
Uzależniony od postów
Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 2599 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-10-13, 22:35
A bo jak Ci zdechnie kot, to przecież nie wrzucasz foto na Facebooka
Tak na poważnie, to coraz realniejsze jest jednak wyrzucenie VR na rzecz oryginalnego silnika 1.6 EG z Mk1 GTI.