FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Golf Crayzola 1.8T+ Czarnuch na wypasie
Autor Wiadomość
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-08-10, 21:11   Golf Crayzola 1.8T+ Czarnuch na wypasie

Witam po długiej przerwie

W tym temacie chciałbym zaprezentować swojego golfa mk2 którego kupiłem 5 stycznia 2010 roku można powiedzieć, że po sąsiedzku :-)

Ogólnie golfik z 1985 roku 3 drzwiowy wersja CL
Gdy ko zakupiłem golf posiadał:

- szyberdach
- silnik 1,3 NZ SWAP na 1.8 GX (przerobiony na wtrysk jednopunktowy)
- licznik z MFA podświetlony na niebiesko
- SWAP instalacji elektrycznej po 89 roku tzw "nowa instalacja"
- przełącznik MFA
- jakieś tam audio
- miękką deskę
- czarną podsufitkę
- elektrycznie regulowana wysokość lamp
- kubełkowe fotele
- smoked jetta front
- sportowa kierownica Raid HP
- wydech końcowy dwururka z GTi 16v oraz środkowy tłumik przelotowy
- lampy tylne clear zrobione nietypowo :D
- rozklepane ranty
- nowy czarny akrylowy lakier
- seryjne zawieszenie
- wąskie zderzaki
- centralny zamek na pilota
- tylna klapa zrobiona na płasko bez wycieraczki i spryskiwacza
- instalacja LPG
- czarny dywan
- ori piłeczka golfowa jako gałka lewarka
- regulowane pasy

oto zdjęcia golfika po zakupie (wykorzystuje tutaj zdjęcia byłego właściciela i użytkownika tego forum mam nadzieję, że się nie obrazi :hmm: jakby coś to proszę o wiadomość na pw :pub: )


















A teraz moja historia :bajer:

Kupiłem go w zimie a więc na kołach stalowych z zimowymi oponami na seryjnym zawieszeniu. Zaraz po kupnie spotkała mnie przygoda jadąc spokojnie jeden d**ek poszedł bokiem dużym fiatem i roztrzaskał mi tylne lewe nadkole gówno poskutkowało wymianą nadkola tylnej lampy i zderzaka oraz prostowaniem felgi. Najbardziej z tego wszystkiego szkoda mi lamp.... ale że takich nigdzie nie można było dostać (robione przez poprzedniego właściciela) kupiłem lampy clear red&white ale to taka krótka historia

W golfie zrobiłem:

- wspomaganie
- wąskie zderzaki z chromem
- alufelgi BBS 15 od BMW
- oponki 195/50
- niebieskie podświetlanie w przyciskach i w panelu nawiewów
- czarne materiałowe parapety
- czarna tylna deska bez dziur na głośniki
- czarne materiałowe boczki bagażnika
- ori czarne słoneczniki
- elektryczny szyberdach
- elektryczne szyby
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektrycznie podgrzewane fotele
- elektrycznie podgrzewane spryskiwacze
- kubełkowe fotele z regulacją wysokości
- licznik MFA i ekonomizerem
- twarde podszybie
- lifty maski (zrobione z siłowników tylnej klapy)
- cBox na kasety
- plastiki w kolor auta (oprócz zderzaków)
- tapicerka boczki itp od GT special (moim zdaniem najładniejszy środek do mk2 oprócz skóry )
- czujnik niezapiętych pasów
- buzzer niewyłączonych świateł
- kierownica od polo G40
- konserwacja nadkoli oraz progów
- sportowy lewarek z ori gałką
- regulator fader
- czarna lampka z opóźniaczem
- emblematy GT w miejsce kierunkowskazów w błotnikach
- emblemat golf GT na tylni pas
- filtr kabinowy
- wskazówki w liczniku od golfa IV
- osłonka na silniczek szyberdachu obita ori czarnym materiałem
- oświetlenie bagażnika według swojego projektu
- podświetlenie schowka zrobiony na krańcówkę a nie jak ori w mk2 na przełącznik teraz po otwarciu schowka lampka zapala się automatycznie.
- chromowane podkładki pod uchwyty w drzwiach
- osłona progu bagażnika
- światła stopu przerobione na 3 żarówki
- rozkładane czarne rączki podsufitki
- chromowane kliny w przednich drzwiach
- wygłuszenie maski

kilka fotek:




































































przed zimą:











lekka polereczka:



ogarnięcie silniczka:





Po pewnym czasie padła decyzja że golf dostanie nowe serce nie żeby w tym konie umierały bo silnik chodził jak igiełka lecz 90-95 KM to MAŁO!! padło na silnik 2,0 DOHC 16V ABF 150 KM który już leży rozebrany w drobny mak u znajomego pana toffica gdyż ABF nie zostanie na seryjnej mocy. Kupca na mój silnik nie musiałem długo czekać wiedział gówno bierze :hmm:

I tutaj zaczyna się kolejna zabawa :bajer:

aktualnie auto stoi na.... cegłach heheh a ja wymieniam wszystko gówno się da hamulce, linki, gumy, itp itd.

zakupiłem / wymieniłem:

- belka na tył z tarczami nowe tarcze, klocki, linki, regeneracja zacisków, łożyska oraz wymiana gum belka pomalowana na czarny połysk
- SWAP tarcz na przód 256 mm (miały być 280mm ale wiem, że są problemy z niektórymi felgami tz. przy zakładaniu przystawiają zaciski więc zrezygnowałem)
- regeneracja zacisków przód oraz nowe łożyska zaciski przód jak i tył pomalowane w czerwień
- tarcze przód nawiercane i nacinane z klockami ATE
- wymiana gum na wahaczach oraz swożni wahaczy
- zakupienie stabilizatora oraz wymiana łączników stabilizator pomalowany w czarny połysk
- sanki wypiaskowane i pomalowane na czarno nowe poduszki pod silnik przód i tył od g60
- maglownica wyczyszczona i pomalowana na czarno nowe drążki kierownicze i koncówki oraz osłony maglownicy wyczyszczone węże i założone nowe osłony na węże od wspomagania
- nowe przeguby zewnętrzne i wewnętrzne półosie pomalowane na czarno
- pompa 22mm pomalowana na czarno oraz większe serwo z passata b3
- komora silnika zapodkładowana i pomalowana na czarny wysoki połysk
- kolektor ssący od ABF pomalowany farbą żaroodporną
- zbiornik paliwa od golfa III z pompą 3 bar
- nowe wężyki paliwowe
- wyczyszczone i pomalowane obejmy zbiornika paliwa
- konserwacja nadkoli i rantów oraz podratowanie budy gdzie wychodzi ruda :D
- chłodnica od golfa III abf na dwa wiatraki

trochę fotek z początku SWAPU:



belka zaraz po zakupie aktualnie jestem w trakcie składania po pomalowaniu









serwo+pompa po zakupie






graty:






Kolektor po malowaniu :bajer:



i silniczek rozebrany : (zdjęcia od toffica mam nadzieję, że nie będzie zły ) :pub:







gładź stan igła :food: pół kamienia z serca czekam na werdykt gówno do panewek...


Plany:

- doprowadzić do mechanicznie ... na stan idealny
- jakiś gwint
- BBS RM z dobrym rantem
- digifiz (ale to nie koniecznie)
- skóra
- climatronic
- całkowite wygłuszenie środka auta z boczkami ,drzwiami, sufitem, bagażnikiem, podłogą, podszybiem itp
- konkretne audio 6+1
- na samym końcu pomalować go raz jeszcze + konserwacja oraz ewentualne uzupełnienie ubytków w budzie TO MA JUŻ 27 LAT :hehe:


I mam pytanie do was bo coś mi nie pasuje w tylnych lampach ... już za dużo tego się przewija w golfach może macie jakąś ciekawą propozycję? Może hella red black? lub hella black? Miałem także wizję aby dać całe czerwone lampy ale są dość drogie? a może clear dymione red black? Podpowiedzcie proszę. Pozdrawiam i mam nadzieję że temat się spodoba :pub:

Mały aktual

pobawiłem się trochę z lampami i wyszło tak:





Zregenerowałem tylną belkę z tarczami i zaciskami a wyszło to tak: na zdjęciu założone już czerwone lampy :hmm:



doszedł kit ok -80



uszczelki z chromowanymi klinami na tył



oraz za naprawdę niską cenę dorwałem miękką deskę w stanie idealnym (moja nadawała się już tylko na ognisko)



po wystrojeniu będzie miazga :hmm:



Doszła także czarna tylna półka w stanie idealnym bez dziur itp. :)




ABF się składam mam nadzieję, że w tym miesiącu już pojeżdżę :hmm:









Silniczek już na swoim miejscu :) jak się podoba ? :grin:



mały up

pomalowałem obudowę chłodnicy na czarno



oraz kupiłem przełącznik do szyberdachu od seata ibizy :) podpięty i świetnie prezentuje się w ori tunelu



hamulce takie założyłem



Doszły nowe graty:

Osłona pasków klinowych





Mój subwoofer zamieniłem na inny aktywny BA250x



Oraz w końcu dorwałem gwintowane zawieszenie MTS-Technik



Jutro zabieram się za składanie wydechu o wymiarze 2.5 cala do mojego abfa

Troszkę pracy i zdjęć :)

Wymalowany wydech farbą żaroodporną nowe uszczelki dwuzłącze elastyczne obejmy wieszaki itp.




Zakonserwowałem podłogę, wcześniej całość wymalowana podkładem antykorozyjnym.







nowe filce i maty wygłuszeniowe:




Dywan wyprany chemicznie i założony:




Dodatkowo zrobiłem wygłuszenie drzwi, nadkoli, nadkoli w bagażniku oraz całego bagażnika auto wygłuszyło się o jakieś 80% naprawdę jest bardzo przyjemnie.

Po długich poszukiwaniach dopadłem w końcu grill na wąskie żeberko:




Założyłem nowy centralny zamek na pilota, mój zaczynał coś wariować i kable były strasznie pomieszane. Teraz sterownik wyleciał do bagażnika gówno by nie zawadzał nikomu, wpięty w kierunkowskazy oraz podłączyłem syrenkę do alarmu, straszak oraz odcięcie zapłonu, żeby nikogo nie kusiło :grin:



Kupiłem i odnowiłem felgi stalowe na zimę poleciały w czarny połysk do tego oponki 185/60/14





Być może ostatni aktual w tym roku :grin:

Doszła ori wykładzina bagażnika której brakowało...




Znalazłem odrzutnik wody spod maski





Kupiłem czarny słonecznik z lusterkiem i lampką USA




oraz schowek w deskę wersja z klimatyzacją 16V + zamek na kluczyk








By zlikwidować całkowicie głośne zamykanie drzwi kupiłem nowe rygielki zamka efekt jest piorunujący :grin:




Mam także chromowane klamki wewnętrzne które czekają na chwilę by je zamontować




Dostałem od kumpla ori zaślepki po korbkach szyb




Dla bezpieczeństwa zainwestowałem w podkładki antykradzieżowe





Życzę wszystkim forumowiczom zdrowych i wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku :kac:


2013



Pierwsze odpalenie :hmm: (myślę, że toffic się nie obrazi)

http://www.youtube.com/watch?v=76aNBzmsHI8

powolutku sobie pyrka

http://www.youtube.com/watch?v=nfPcqARXQ8w

Takie coś będzie w mykydwy 8-) muszę ją porządnie wyczyścić i napastować bo długo leżały u typa w garażu, będzie miazga. Fotele z airbagiem i grzaniem tyłka.





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Grill z wąskim żeberkiem i chromowanym znaczkiem :)







Bagażnik :)



Skóra + chrom :D







Rygielki :)



Dodatkowo wyłożyłem materiałem kieszenie drzwi . Nie znoszę odgłosu plastiku podczas jazdyb :)





Doszły dywaniki z logo wolfsburg edition które od zawsze chciałem mieć w samochodzie. I w końcu są :)



Uploaded with ImageShack.us

A prezentują się tak wraz ze środkiem



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Ktoś tu z was pisał że chciałby zobaczyć jak wgląda silnik z sekwencją proszę bardzo :bigok:



Uploaded with ImageShack.us

Dodam, że silnik nie myty a maska jest otwierana sporadycznie, więcej w celu pokazania "gówno pod nią" niż robienia czegokolwiek.

Doszło kilka rupieci dla innch rarytasy dla innych nie :)

Wygłuszenie tylnej grodzi bagażnika made in Canada



Uploaded with ImageShack.us

Spryskiwacze reflektorów (wysuwane) mam koncepcję by wysuwały się z grilla tak jak tu: http://tinypic.com/player.php?v=16as80o&s=6 :satan:



Uploaded with ImageShack.us

Elektrycznie wysuwana antena radia



Uploaded with ImageShack.us

Na montaż czeka Deska made in USA z regulowaną kolumną kierowniczą w komplecie deska, obudowa stacyjki, mechanizm regulacji kolumny kierowniczej :)



Uploaded with ImageShack.us

Na montaż czeka także CLIMATRONIK !!! Z mk4



Uploaded with ImageShack.us

A żeby wszystko ładnie się zgrało dorwałem także półkę pod klimatyzację oraz obicie nawiewu pod nogi pasażera



Uploaded with ImageShack.us

schowek zamykany w deskę pod klimatyzację już posiadam :)

Trochę zdjęć golfa :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Nagrzewnica z climatronikiem już siedzi xD

Uploaded with fotem.pl

No a tak komponuje się regulowana kolumna kierownicza ze sterownikiem climatronika :D nie obyło się bez małej rzeźby ale gówno tam

Uploaded with fotem.pl

Wychaczyłem aluminiowy próg bagażnika :-D

Uploaded with fotem.pl

Doszedł Airbox Simota do 260 KM :) Od razu auto inaczej się zachowuje. !

Uploaded with fotem.pl

Wystarczyło wrzucić go w miejsce "starego" stożka i dołożyć UWAGA!! Dolot z passta b3 idący w atrapę i wszystko pasuje jak z fabryki !! bez rzeźby :)

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Wymieniłem także prowadnicę wstecznego biegu bo moja była już w tragicznym stanie:

Uploaded with fotem.pl

Foto poglądowe ze złożonym środkiem :)

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Uploaded with fotem.pl

Na nowy sezon wpadły moje maleństwa po okazyjnej cenie :mikolaj:

Uploaded with fotem.pl


Uploaded with fotem.pl

Będzie zabawa przez zimę :mrgreen: :mrgreen:

W Golfie zawita "nowa" skrzynia o oznaczeniu CHE z golfa III 2.0 2E zastąpi obecną 2Y a dlaczego? pewnie zapytacie, a dlatego że 2Y jest ZA! krótka owszem fajnie się kręci spod świateł ale przy częstej jeździe w trasie głowa boli. CHE ma takie same 1,2, 3 jest delikatnie dłuższe (nie odczuwalne) jak 2Y za to na 4 i 5 będę sobie leciał elegancko, jak będzie za słabo bieg niżej i faja ! Skrzynia odmalowana po przeglądzie ma jechać :)





Po okazyjnej cenie zakupiłem ranty 1J do RM-ów w stanie bardzo dobrym, do polerki :patyk:



Oraz poszukiwane emblematy rabbit, które pójdą do odnowienia :)



Ostatnio opłaciłem OC i zabrałem się za wymianę skrzyni biegów. I powiem, że zmiana jest na wielki PLUS. Dłuższa skrzynia przy słabym dole a "ciągnącej" górze sprawuje się wyśmienicie. Przy wymianie wysłałem zamach i docisk do odchudzania oraz wyważenia, zmiana także na plus auto lepiej wkręca się na obroty a w dodatku lżej mu odpalać. Skrzynię zalałem olejem Valvoline MAX LIFE 75w90 GL4 jak na razie wszystko działa bezproblemowo.

Przed odchudzaniem



Uploaded with ImageShack.us

Różnica



Uploaded with ImageShack.us

"przyłożyłem" szersze ranty dla porównania i powiem, że jeśli nie trafię po pieniądzach rantów 1.5 cala to zostaną calówki na przód dość przyjemnie to wygląda.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Kupiłem lampki podświetlania rejestracji bo moje były już żółte i popękane



Uploaded with ImageShack.us

Oraz dzięki koledze Jeżu odkupiłem od niego śruby antykradzieżowe do felg



Uploaded with ImageShack.us

Kupiłem na zimę także nowy akumulator Varta 60Ah 560A już pod klimatyzację



Uploaded with ImageShack.us

Zamówione zostały także ranty 3J do RM-ów oraz opony 195.45/15 ale przyjdą dopiero po nowym roku :-/

2014 - Trochę się zmieniło :)

No to mam pierwszy w tym roku prezent noworoczny :mrgreen: Nie spodziewałem się, że przyjdą tak szybko :lol:












Ostatnie zdobycze :mrgreen:

2x licznik GTI 16v z MFA ( w jednym zmieniona obudowa bo była w tragicznym stanie) :->




Oraz taki kluczyk z latarką :-P






Dwuzłącze się rozleciało i trzeba było kombinować z przerobieniem oryginalnego, jakoś się udało biegi wchodzą itp. ale nie obyło się bez przygód. Ukręciłem 2 śruby na flanszy, kolektor wydechowy- dwuzłącze. I szpilki były tak dowalone że nawet grzanie i spawanie nakrętek nie pomogło... Trzeba było wykręcić kolektor z głowicy, tam nakrętki na szczęście ładnie się odkręciły, kolektor na stół i wiercenie oraz gwintowanie, nowe szpilki chromoniklowe z podkładkami i nakrętkami i jest zwycięstwo :-P
Nie mam pojęcia gówno się z tym wydechem stało ale głos ma zupełnie inny a w dodatku czuć że auto coś lepiej jedzie.... :->

Dodatkowo gdy kolektor był na zewnątrz owinąłem go bandażem termicznym i wywaliłem osłony aluminiowe wydechu. :->

W między czasie gdy walczyłem z napuszczaniem śrub ( w celu łatwego odkręcenia), poprawiłem zamykanie drzwi zamykają się dosłownie jednym paluszkiem ale gówno się namordowałem to ja tylko wiem ;-) , nasmarowałem fotel kierowcy bo skrzypiała regulacja góra/dół, poprawiłem tylną klapę bo lekkie pęcherze zaczynały się pojawiać spod listwy zamka klapy tylnej, poprawiłem wygląd kabli w komorze silnika bo trochę mnie irytowały, wymieniłem olej na VALVOLINE VR1 Racing 5W-50 Full Synthetic do tego filtr oleju MAHLE i filterki gazu, "by żyło się lepiej" :lol:

Dorwałem po pieniądzach nowe kapselki do RM-ów :) Porównanie ze starymi :D



Wyciągnąłem wiązkę sterownika wentylatorów z całymi kostkami wtyczkami itp. w celu kompletnego uruchomienia climatronika ;-)



Jeśli czas dopisze po niedzieli zabieram się za skręcanie i uszczelnianie RM-ów a do nich dokupiłem chowane chromowane wentylki



Wpadły zegary VDO z audi 80 z ramką i czujnikiem :) już zamontowane w Votex-ie, dodatkowo przerobiłem ramkę pod elektryczne szyby z polo 6n, ładnie przełączniki chowają się w konsoli więc tak już zostanie na AMEN ! zdjęcie robione po ciemku to aż tak tego nie oddaje ale naprawdę jest ładnie ;-)




Znalazłem w igiełka stanie tylną blendę pomarańczowo-czerwoną i coraz bardziej zastanawiam się czy by nie założyć ją do siebie + zwykłe jarmarki (w igła stanie) ewentualnie USA tylko czy będzie taki zestaw pasował do culta? gówno wy na to?




RM-y jeszcze nie skręcone zdecydowałem, że jak już się coś robi to się robi :). Wysłałem śruby rantów do chromowania może w okolicach czwartku-piątku już przyjdą to skręcę kółka :mrgreen:


Felgi gotowe, założone, auto obniżone spadło 2cm w porównaniu do zimowego setupu. Nowe kapselki BBS ,jak pisałem wcześniej. Felgi przód 8J tył 9 J na to kapeć 195/45 r15

Zdecydowałem, że wysyłam śruby do chromowania i ... dobrze zrobiłem :mrgreen:



Na razie kilka fotek koło domu, na sesyjkę przyjdzie czas :)













Niżej niestety się nie da, niestety trze... Na razie mam mały problem z ABF-em więc bardziej na nim się skupiam. Kolejne plany to uruchomienie kompletne climatronika, bo ciepło się w aucie zaczyna robić .. :lol: Na ten sezon to troszkę chcę podciągnąć silnik na mocy, następny sezon malowanie auta (chyba, że w tym sezonie wyrobię z kasą to plany się zmienią). Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze :)


znalazłem obudowę licznika w bardzo dobrym stanie z MFA teraz już licznik wygląda jak należy :) (w przyszłości zmiana podświetlania jak w mk4 )
no i przebieg ustawiony na rzeczywisty przebieg silnika po kapitalce 8-)



Oraz długo poszukiwane RED FiFFT dzięki koledze Kurpiel lampki naprawdę w fajnym stanie jak na swój wiek, pójdą do kompletnej polerki z wymazaniem napisów prócz FIFFT, w dodatku czerwony plastik boczny nabierze pełni koloru, lampy zostają u mnie na AMEN !



W dodatku z tyłu wyciąłem ranty ok 3cm. i jest poprawa autko ładnie siedzi z sierpami, chodź czasem przyciera... ale gówno tam :-P

Nowe rarytasiki :grin:

Długo poszukiwany panel kontrolek w deskę (check, niezapięte pasy i hamulec ręczny) w bardzo dobrym stanie



Trafiła się Jetta USA na części a z niej wyciągnąłem półkę pod kierownicę z osłoną skrzynki bezpieczników, oryginalnie wyłożoną welurem.



Z jetty także wyciągnąłem tunel nawiewu na tylną kanapę.



Dzięki koledze benio ,który wypolerował mi lampy prezentują się obecnie tak :) wszystkie napisy wymazane prócz FIFFT :)



Po naprawdę śmiesznych pieniądzach kupiłem wydech z kwasówki wraz z tłumikami firmy DYNOMAX made in USA. Wydech gówno prawda dedykowany był do mk3 ale przerobić bo do mk2 to pryszcz. Jeszcze do tego zmajstrować kolektor wydechowy i sprawę z wydechem mam już z głowy :)





Tak wygląda oponka 185/45 na 8J :) jest znacznie lepiej niż przedtem



a tak 185/45 na 9J różnicy zbytnio na pierwszy rzut oka nie widać ale przez to można zejść trochę niżej no i nic nie obciera :)





a tak porównanie jednej z drugą :)



Parę fotek po założeniu felg z nowymi oponami na szybko robione telefonem ( w planach jest profesjonalna sesja jeszcze w tym roku)





trochę stoi krzywo ;/



Jutro jadę na nabijanie climatronika bo w końcu mechanicznie i elektrycznie wszystko "gra"
Następne wyzwanie wydech ! :D

Udało się kupić skórzane boczki na 3d od wersji G60 :D (w lepszym stanie niż moje)



Na razie bez większych sensacji, auto śmiga aż miło. Climatronik działa w pełni. JEST LODÓWKA !! Szkoda, że na koniec ciepłych dni, ale w przyszłym roku będzie idealnie :)
W tamtym tygodniu golf przeszedł przegląd teraz czeka na wymianę filtrów i olei bo już stuknęło kolejne 10k. Licznik 16v poszedł na przeróbkę pod podświetlanie UV jak w mk4. W tym tygodniu zabieram się za wydech bo mam trochę wolnego czasu, zobaczymy jak wyjdzie :mrgreen:

A tu mała zapowiedź sesji zdjęciowej z swiety



Malutki UP w temacie bo trochę się zmieniło ;)

Widziałem na szrocie w jednym toledo przedłużenie tunelu, zaciekawiło mnie jak będzie wyglądał w mk2, wziąłem takowy kupiłem nową osłonę ręcznego i wyszło tak: troszkę lepiej spasować i moim zdaniem lux ;)



po założeniu



Przyszedł w końcu licznik z podświetlaniem jak w mk4 ;) jestem mega zadowolony




Zabrałem się za wydech kilka dni wolnych i w końcu się udało :) Kolektor przerobiony na 4-1 z wyjściem na 2.5 cala kwasówka wszystkie tłumiki na przelocie zastosowana grubsza dwururka prawie jak ori ;)

Brakujące szpeje ;)



stawy wydech out jakby gówno jest na sprzedaż



Tutaj już zrobiony kolektor niestety nie mam fotek jak wyszedł po spawaniu bo padła mi bateria a czas gonił kolektor w całości owinięty podwójnie w bandaż termiczy aż do flanszy która także jest z kwasówki.



Po założeniu:













Na dwóch przelotówkach było strasznie głośno dlatego zadzwoniłem do firmy RM-Motors robiąca tłumiki z nierdewki i stworzyli mi takie cudo:



Ogólnie po zmianie wydechu, jest bardziej basowy pomruk, auto poprawiło się na niższych partiach obrotów. Na postoju jest cicho, 500-1800 obr lekki pomruk 1800-3200 cisza 3200 w górę odzywa się prawdziwa 16V ;) Jestem mega zadowolony. Gdyby ktoś chciał zrobić sobie wydech, dolot itp z nierdzewki polecę kolegę który jest spawaczem i ma sprzęt do takich robót solidny i nie drogi człowiek.


Plany na najbliższy czas: dobre zimówki 15 bo będę śmigał na zimowym setupie w białych BBS-ach z zeszłego sezonu, wymiana oleju i filtrów, OC i chyba do końca roku tyle ;)

Gdyby ktoś chciał zobaczyć mojego golfika na filmie to zapraszam :)

https://www.youtube.com/watch?v=iBh4_kL2fNs

Z kolegą swiety



Znalazłem używaną oryginalną ramkę na zegary VDO w konsolę Votex !! Od razu założyłem ją do siebie i jest o niebo lepiej zegary są bardziej skierowane w stronę kierowcy. Gdybym jeszcze takową ramkę dorwał pod elektryczne szyby to już byłbym mega szczęśliwy... są owszem, ale za 400Euro!!! na ebay...





W dodatku znalazłem zajefajną kierownicę sportową z airbagiem RAID dedykowaną dla VW (z ori nabą) niestety jest do obszycia, ale już mam na nią pomysł czarna skóra + czerwona nić tak by komponowała się z wnętrzem.. Nie ma to jak trafić kierownicę za parę zł wartą kilka stów :)






Z bajerów tyle.. Golfik dostał na Mikołaja świeży olej Valvoline VR1 Racing 5W-50 Full Synthetic, filtr oleju KNECHT, nowy filterek LPG, nowy płyn do chłodnicy Borygo oraz nowy płyn do układu wspomagania kierownicy FEBI (zielony), założyłem stare felgi białe z zeszłego sezonu BBS z "nowymi" oponami zimowymi firestone 195.50/15 w bardzo dobrym stanie. Przy aucie nie robię obecnie nic czym jestem sfrustrowany... nic się nie psuje a tankowanie i jazda zaczyna mnie nudzić :P Po malutku zbieram graty na malowanie, plany są zacne gówno z tego wyjdzie zobaczymy...

Byłem wczoraj sprzedać puszki po piwie na złom bo trochę się ich zebrało :mrgreen: I zauważyłem, że ktoś wywalił zaciski z golfa IV, postanowiłem je odkupić za całe 8 złotych :) gdy zabrałem się za regenerację dowiedziałem się dlaczego ktoś je zdał do utylizacji :-/ ale jakoś sobie z nimi poradzę



Wczoraj przyszły do mnie nowe asferyczne podgrzewane wkłady lusterek



Czekam w tym tygodniu na następne szpeje do golfa :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2017-01-18, 16:21, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
Dave.
Władca postów


Samochód: A4 B5
Silnik: 1.8
Imię: Dawid
Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 1351
Skąd: Brzozów
Wysłany: 2012-08-11, 00:08   

Crayzol, ajj gówno tu dużo pisać, golfik się podoba i silniczek dalej... powodzenia w modach :!: :prosze: :prosze:
 
 
 
mate157
Zaawansowany


Samochód: golf mk3
Silnik: 2.0 8V
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: RKR
Wysłany: 2012-08-11, 00:48   

Rewelacyjną robotę odwaliłeś przy golfie :-) Szacunek i oby tak dalej
 
 
 
tkaczu18
Zaawansowany


Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 576
Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2012-08-11, 01:37   

Łoooo gruby projekt!! :fala:
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-08-11, 07:42   

Dzięki Panowie :) Zastanawiam się nad rurą do dolotu niebieska czy czarna?
 
 
Matej890
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: F&I
Silnik: ABF
Imię: Matej
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 759
Skąd: okl.Tarnobrzega RTA
Wysłany: 2012-08-11, 07:46   

Ładny i dobrze doinwestowany golfik :prosze:
niebieska była by dobra jak bys miał jeszcze weze niebieskie a tak to chyba czarna bedzie najlepsza
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-08-11, 17:29   

mały up

pomalowałem obudowę chłodnicy na czarno



oraz kupiłem przełącznik do szyberdachu od seata ibizy :) podpięty i świetnie prezentuje się w ori tunelu

Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2012-08-11, 17:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-12, 18:11   

Crayzol napisał/a:
Zastanawiam się nad rurą do dolotu niebieska czy czarna?

nierdzewka wypolerowana, kolanko jak chcesz, może być i czerwone :prosze:
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-08-29, 12:36   

Pobawiłem się trochę z dolotem i wyszło tak

 
 
Andrzej32
Średniozaawansowany


Samochód: VW II CL
Silnik: 1.3 & ABF
Pomógł: 5 razy
Wiek: 96
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 184
Skąd: Mannschaft Krosno
Wysłany: 2012-08-29, 13:08   

No i bardzo fajnie to wygląda :)
 
 
 
Luke
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-29, 16:40   

Wypasiony mk2 ;-] Jedynie pozazdrościć kolego ;-)
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-08-31, 13:43   

hamulce takie założyłem

 
 
marko125.90
Średniozaawansowany

Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 178
Skąd: DE
Wysłany: 2012-09-01, 20:00   

Może i ładnie wygląda, ale jak nie upalasz to lepiej było kupić gładkie, te będą gorzej hamować ;-)
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-09-03, 19:13   

marko125.90 jeszcze byś się zdziwił :P
 
 
marko125.90
Średniozaawansowany

Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 178
Skąd: DE
Wysłany: 2012-09-04, 22:31   

Nie spotkałem jeszcze osoby która by poleciła nawiercane i nacinane tarcze do codziennej jazdy. Te tarcze są dobre, ale jak się nagrzeją. W codziennej jeździe ciężko o takie warunki. Reasumując zwykła gładka wentylowana lepiej sobie poradzi
 
 
Luki
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-05, 08:30   

Kiedy zmienisz lampy z przodu? :-)
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-09-06, 07:27   

lampy z przodu zostają :) czekam na grill jetta na wąskie żeberko
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2012-09-06, 09:08   

marko125.90 napisał/a:
Nie spotkałem jeszcze osoby która by poleciła nawiercane i nacinane tarcze do codziennej jazdy. Te tarcze są dobre, ale jak się nagrzeją. W codziennej jeździe ciężko o takie warunki. Reasumując zwykła gładka wentylowana lepiej sobie poradzi

Nie zauważyłem aby po nagrzaniu lepiej hamowały niz rano po wyjechaniu na ulicę :P

gówno do golfa to kawał dobrej roboty i sporo kasy napewno poszło.
Efekt bedzie świetny, auto dofinansowane :je:
gówno w silniku nadłubane? bo widzę "+" program? czy cos wiecej :->
Ostatnio zmieniony przez Herbi 2012-09-06, 09:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-09-06, 14:55   

Herbi, na razie tajemnica zobaczymy gówno hamowanie pokaże, obecnie walczę z wydechem by to miało ręce i nogi
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2012-09-06, 14:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marko125.90
Średniozaawansowany

Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 178
Skąd: DE
Wysłany: 2012-09-06, 21:21   

Herbi napisał/a:

Nie zauważyłem aby po nagrzaniu lepiej hamowały niz rano po wyjechaniu na ulicę :P

No to widać jeszcze nie znasz możliwości tych hamulców :-P Wjedź na tor, poczujesz różnice.
Ale nie o tym ten temat.

gówno do lamp to zgodzę się z luki34
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-09-17, 00:31   

tylko jetta i grill wąskie żeberko, ori front że tak powiem przejadł mi się za dużo tego na ulicy oraz forum. Dzięki chłopaki za miłe słowa naprawdę to pobudza do kolejnego działania w mk2. Myślę, że w przyszłym tygodniu golfik dostanie kolejny fajny prezencik :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2012-09-17, 00:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-10-09, 19:30   

Doszły nowe graty:

Osłona pasków klinowych





Mój subwoofer zamieniłem na inny aktywny BA250x



Oraz w końcu dorwałem gwintowane zawieszenie MTS-Technik



Jutro zabieram się za składanie wydechu o wymiarze 2.5 cala do mojego abfa
 
 
swiety
Zaawansowany


Samochód: mk2 GTD
Silnik: AAZ +
Imię: Tomek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 363
Skąd: Jasło/Krosno
Wysłany: 2012-10-10, 15:07   

nono :mrgreen:
Twój golfik to stoi jak na polankę ze zręcinskiej???
Gwint nowy czy używka?
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-10-10, 16:19   

tak :)

gwint prawie nówka więcej stał niż jeździł
 
 
swiety
Zaawansowany


Samochód: mk2 GTD
Silnik: AAZ +
Imię: Tomek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 363
Skąd: Jasło/Krosno
Wysłany: 2012-10-10, 16:27   

to tyłeczek się fajnie prezentuje zawsze mnie ciekawiło kogo to fura a to teraz już wiem ;-)
często tam jeżdżę tylko teraz ciężko przejechać po tych wykopaliskach :-P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 10