Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-07-22, 08:36
Wpadł kompletny zestaw hamulców na przód o rozmiarze 288mm w rozstawie 4x100 (nawiercony). Największe jakie tylko da radę upchać do felg 15. Nie obeszło się bez komplikacji, stąd mega płaskie zaciski tak, aby nie wadziły o felgę.
Zaciski (odnowione) ATE, tarcze (nowe) ATE, klocki ceramiczne (nowe) ATE, przewody elastyczne KAGER, Jarzma (odnowione) 288mm golf IV, ogólnie cały komplet, z zabezpieczeniami, prowadniczkami itp. w bardzo dobrej cenie :)
W tym tygodniu będzie jeszcze coś ciekawego :)
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2015-07-23, 16:25, w całości zmieniany 3 razy
Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-07-24, 15:19
szybki up :)
Z racji tego, że trafiły się dwa golfy mk2 USA postanowiłem zrobić ze swojej dwójeczki mk2 cult USA. Mam praktycznie wszystko brak tylko wąskich zderzaków z chromem USA, ale może kiedyś się znajdą. Na razie wyszarpałem:
- 4 błotniki z obrysówkami ori USA
- Tylna klapa USA wraz z 3 stopem i zieloną szybą USA
- Tylne lampy USA w stanie dobrym wraz z wkładami :)
- kopertówki pod pasy USA
- Kompletne pasy USA wraz z plastikami mocowaniami zaślepkami itp.
- Haki zawiasów maski USA
- Przednie słupki USA (są szersze niż europejska wersja)
Bardzo fajnie że trafiły się teraz, a nie po malowaniu samochodu :)
Wziąłem także komplet szyb zielonych do 3D TINTED made in USA :)
Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-10-02, 17:39
Powolutku zbliżamy się do końca kompletowania gratów, buda dalej stoi rozbebeszona - w trakcie prac blacharskich. Wpadł zderzak USA na tył z belką ( porównanie USA i EU) oraz kierunkowskazy na przód USA w fajnym stanie.
Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-10-20, 14:21
Najprawdopodobniej na pokładzie zawita 1.8T będę chciał wycisnąć z niego 250 KM+ i chciałbym bardzo podziękować sebus_777 za pomoc w znalezieniu bardzo zdrowej i kompletnej jednostki na SWAP.oraz transport Będzie gówno robić przez zimę :)
Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-11-20, 17:00
Trochę by odświeżyć temat. Prace przy blacharce idą mozolnie powiem nawet, że nie wiele się dzieje. Z drugiej strony to i dobrze bo gówno chwilę przychodzą do głowy nowe pomysły i zawsze trzeba coś poprawić. Za to wciąż zbieram graty potrzebne do blacharki silnika itp.
znalazłem oryginalną reperaturkę tylnego pasa :)
Zrobiłem otwór pod hydrauliczne sprzęgło :)
kosmetyka silnika:
Po piaskowaniu:
zakupiłem kolektor ssący z przepustnicą z 1.8T BAM który skierowany jest w drugą stronę
wpadł także TIP pod turbinę K04 oraz wejściem 3cale
Powolutku uzbrajam silnik w mocniejsze podzespoły turbina (po lewej) K03S zostanie zastąpiona turbosprężarką K04-023 (po prawej) która zostanie oczywiście zregenerowana
Intercooler ze sprintera :)
Znalazłem także nówkę gwint z przebiegiem 200km za śmieszne pieniądze :) zostanie zamontowany przy okazji składania całości po malowaniu :)
Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-12-09, 19:32
KoguT, Oryginalnie w USA jest to montowane po to by w razie dzwonu maska zrobiła się w harmonijkę a nie wybiła Ci przedniej szyby - haki też są w zawiasach maski.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum