Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2008-01-27, 23:31 Pomoc w kupnie Golfa 1
Witam!
Szukam jedynki już jakiś czas i przydałaby mi się wasza pomoc, a mianowicie jak jakiegoś znajdę to wyraźcie swoje zdanie na jego temat i powiedzcie mi gówno powinienem sprawdzić podczas oglądania...
Jako pierwszy, trochę daleko ale piękny stan się wydaje i może trzeba będzie się wybierać, przy czym cena jest śmieszna:
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C4288628
Tomekk [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-27, 23:49
Jesli to ma byc twoje pierwsze auto, to za taka kaske jest w sam raz.bedziesz sie mogl gówno nieco nauczyc.
Jak dla mnie ten Golf jest calkiem spoko, tylko troche daleko.Widac, ze nie jest zbajerowany, wiec moze nie byl katowany.Spalanie bedzie kolo 6 litrow.
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2008-01-28, 13:05
nie ma przeszkód - bedziesz sie uczył w pociągu w 1 strone a nastepnie masz autobachn z opola do krakowa - max 2.5 godziny i potem z krakowa z 2 godzinki i tyle....
Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2008-01-28, 15:54
też patrzyłem za dieselkiem, ale ten do którego link wysłałem jest w pełni moich oczekiwań (wąska lampa, ładny lakier, 3D, zderzaki chrom - a nawet poza, grill z chromem) poza tym w oryginale więc jak Tomekk pisał może to świadczyć o pozytywnym dla auta właścicielu (nie męczony silnik itp) , diesel z linku pawlo111 jest nie ładny, natomiast GTI z Przemyśla to kupa złomu blachy jak i silnik - 349tyś. przebiegu z czego pewnie połowa na gazie bo taki posiada... ruina, a na takową mnie nie stać
Samochód: Audi A4 B6
Silnik: diesel
Imię: Mirek Pomógł: 12 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 201 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-01-28, 17:32
Ciezko powiedziec czy ten niebieski golf ma ladny lakier itd bo zdjecia sa kiepskie chyba ze masz inne lepsze. gówno do ogloszenia ktore wrzucil -pawlo111 nie jest wcale takei zle. Myszlisz ze auto ktore ma 20 lat to ile ma miec przebiegu? 200 tys?? Dlatego wybor diesla jest rozsadnym rozwiazaniem. Stare silniki sa niedozajechania. Ale to Twoja kasa i wybor.
Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Sie 2006 Posty: 1490 Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2008-01-28, 18:11
mowa tu o golfie mkI czyli lata 70-80 czyli autko z 80 roku ma .... 28 lat
i przebieg 300tys to normalka. Nie ma sie gówno oszukiwac ze bedzie mial 200-250 tys bo tyle to ma prawie moj golf
Powiem tylko ze sama blacha to nic. Mechanika zeby byla ok. Ja mialem juz doswiadczenie jezeli chodzi o mkI na benzynie i z tego gówno pamietam to sie konczylo na swapie na 1.5-1.6 Diesel. Awaryjne na benzynie i slabe. I wcale malo to nie palilo...
Pamietaj ze mechanika z tym modelu to podstawa a detale jak tapicerki czy zderzaki mozna dokupic za smieszne pieniazki.
A wiem ze mkI w dieselku w 3D daje sobie niezle rade. Szkoda bo jakis czas temu bylo piekne cudo do sprzedania z 81roku, 3drzwi, silnik 1.5 diesel, po kapitalce od mechanika gówno ma kilka golfów i poszlo za 1500zł. Ma jeszcze jednego mkI ale chyba nie sprzeda. W super stanie
I dieselka jest zawsze szanse kiedys odsprzedac. Ale decyzja i tak do ciebie nalezy.
Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2008-01-28, 19:27
wiecie Panowie ja sie nie uparłem na benzynie czy coś że tak siedzicie, sam wolałbym diesla, wielki przebieg tyczy się tego golfa GTI - 1.8 silników nie było w mk1 wiec pewnie pochodzi z mk2, benzyna zagazowana z przebiegiem 350tys nie wróży nic ciekawego, a gówno do prostych starych diesli to doskonale wiem że są niezniszczalne. Nie mam dokładniejszych zdjęć niebieskiego golfa, ale pisze że blachy są ładne i to da się dostrzec na zdjęciu, a na temat detali masz stare info - coraz tego mniej i nabierają ceny - zderzaków chrom prawie nie idzie kupić, a dokupywanie ładnych gadżetów może kilkakrotnie przekroczyć koszty swapa na jakiegoś old ropniaka... pozdrawiam
Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Sie 2006 Posty: 1490 Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2008-01-28, 20:39
erbete napisał/a:
GTI - 1.8 silników nie było w mk1 wiec pewnie pochodzi z mk2
Sierpień 1982
VW podwyższa pojemność silnika GTI z 1,6 na 1,8 l, stopień sprężania z 9,5 : 1 na 10 : 1. W wyniku tego moc wzrosła o 2 KM do 112KM, maksymalny moment obrotowy wzrósł o prawie 10 procent do 135 Nm i przypadł na wyraźnie mniejszą prędkość obrotową 3 500 obr/min zamiast 5 000 obr/mi
Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2008-01-29, 22:13
nie pisałem że chce kupić idealne auto za 1000zł bo to wiadomy bez sens nie wiem o czym w ogóle mówicie, kompletną głupotą wydaje mi się jednak zagazowany benzynowy silnik z takim przebiegiem od jakiegoś rajdowca, swap w momencie, a w takim razie auto nie jest na tyle ciekawe żeby je kupować ze względu na bude, trochę zrozumienia, złomu nie potrzebuje pozatym to moja pierwsza jedynka więc nie chciałbym jej restaurować od zera bo nie mam doświadczenia w tym aucie jak i w takich pracach z jakim kolwiek innym.
Temat założyłem po to byście udzielali opinii o autach do których linki tu wklejam, a nie zdania na temat moich opinii względem waszych propozycji.
I do kolegi sebaa, a skąd pewność że ten rzekomo wiadomy przebieg 350 to nie np ukryty 500?
to narazie chyba tyle pozdro
Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2008-01-30, 19:43
bruno77 napisał/a:
Cytat:
no bo dziwne by to było jak by ktoś z przebiegu 500 cofną na te 350 to i tak jest za duży przebieg jak by był cogany to na bank byłby około 200 tyś
nie koniecznie jeśli auto jest mocno wyeksploatowane to nie mógł cofnąć za dużo :)
ale to tak na marginesie
dokładnie
-pawlo111 napisał/a:
gówno z cofania licznika jak silnik moze byc juz np 3
Po przeczytaniu tej rozmowy nasuwa mi się tylko jedno: Kolega chce kupić Golfa I który byłby używany jak Golf 3 lub 4 z książką serwisową, oryginał przebiegiem i silnikiem.
No ale tu mowa o Golfie 1 ... Jak trafi się na zadbany egzemplarz to waliłbym dziwaczny przegieg, bo licznik mógłbyć 5 razy zmieniany, silnik conajmniej 2, blachara jezeli jeździł w polsce nieraz widziała szpachlę ...
Kolego, wywnioskować można że szukasz pięknej 30 letniej dziewicy która nikomu się ruszyc nie dała -> nie da się, nie w Polsce. Chyba ze wygrzebiesz go spod siana i prześcieradła dziadka który bał się jeździć
Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2008-02-08, 20:54
a widzisz takiego może szukam właśnie, nie nie szukam golfa z przeznaczeniem jak 3 lub 4 tylko poprostu ładnej jedynki, przy której odrazu nie musiał bym siedzieć bo nie mam wprawy w takich sprawach !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum